Anonymslitensjel Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Hei alle flinke heklere. Jeg er helt ny med hekling, så trenger deres hjelp. Jeg hekler «vinveske» av Lina L. Og der jeg trenger hjelp er her: Nå skal du begynne å hekle oppover på siden av vesken. Det betyr at du er ferdig med økningene i bunnen av vesken og videre skal hekle slik at kanten bøyer seg oppover. 6. omg: 1 lm, 1 hst i hver m på omg. I denne omg skal du bruke en teknikk som heter ribbehekling. Du skal altså ikke ta heklenålen gjennom begge løkkene i masken du hekler inn i, slik som du gjorde tidligere. Nå skal du ta heklenålen gjennom den bakre av de to løkkene på masken, den som er inn mot midten av bunnen, så skal du ta heklenålen videre inn i den løkken som er nedenfor på baksiden. Det vil si at hvis du ser rett på de to løkkene som er på masken, så skal du plassere heklenålen inn i den bakre løkken og så videre til den som ligger under denne løkken på baksiden. Hekle på denne måten rundt hele omgangen. Avslutt med kjm inn i andre m. Jeg forstår ikke hva hun mener med dette!!
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Skrevet 11. april Det vises her, når det er igjen ca 11 min. av videoen. Det er for å lage en 90 graders vinkel fra bunnen og til sidene. Anonymkode: 15c29...f63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå