Gå til innhold

Er din partner ditt favorittmenneske her på jorden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei.

skulle ønske jeg kunne si ja. Men det er et nei. Ei nær venninne er det.

Favorittpersonen min er min avdøde mann. Jeg kommer ikke utenom det. Han var unik, og sjelevennen min.

Anonymkode: e3e49...342

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, den plassen kan nok ingen ta fra min far. Ingen mann vil nok klare å leve opp til han. Verdens beste pappa, og som ektefelle til mamma. Pappa er og blir favoritten min, selv i godt voksen alder. 

Eksen var dog tett mot, og en jeg virkelig satt høyt de første årene. Det endret seg når han viste sitt sanne jeg. 

Anonymkode: 5b8e5...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barna kommer først. Det er slik det skal være. Barnas far har man ikke kjent hele livet på samme måte, ikke vært med å forme. Og barnas er jo en del av far da. Så sånn sett er han jo med i beregningen når de kommer først. 

Barna mine er desverre utrolig mye mer spennende enn faren sin på en måte. Se for meg ekstremt mange nye opplevelser, de utfordrer meg som ingen andre har gjort før. Og de trenger meg mer enn faren gjør. De har også en annen kjærlighet til meg enn det han har.

Han er en god nr 2.. Men barna mine er meg og ham. De er de beste og mest spennende personene som fins. 

Anonymkode: 294b7...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (På 11.4.2025 den 23.41):

Ja, helt klart. Min mann er et fantastisk menneske. Han er både min store kjærlighet og min bestevenn.

Samme her💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barna er absolutt viktig, men partneren skal du jo leve med etter barna flytter ut. For meg er det naturlig at han er på førsteplass. Det betyr jo ikke at jeg ikke elsker barna mine av den grunn. 

Anonymkode: c7b1b...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja.

Selv om jeg ville redda barna først fra et brennende hus, er det mannen jeg liker best å tilbringe tid med. 

Anonymkode: 1b10c...2cd

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ungene mine er selvsagt de som har prioritet hvis det er noe og jeg er mest glad i dem i hele verden. Men de er voksne så mannen er min sjelevenn og fortrolige,han sier jeg alt til. Han forstår meg akkurat som jeg er og han er min favorittperson. 

Kjærlighet til barna og til mannen kan ikke sammenlignes. 

Anonymkode: 7cadc...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...