Gå til innhold

Er din partner ditt favorittmenneske her på jorden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han var det når han ble mannen min. Men jeg har ikke vært på prioritetslisten hans på mange år, og jeg føler meg ganske sviktet gjennom alvorlig sykdom og som partner. Så nå er det barna mine og bestevennen min som har favorittplassen. Takknemlig for å ha fine mennesker i livet mitt til å fylle den plassen uansett❤️

Anonymkode: 250f2...5c9

Har samme opplevelse 💔

Anonymkode: f1f40...e12

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var på topp da vi ble sammen og fikk barn. Jeg var klar over at vi var forskjellige som personer, men jeg var forelska og trodde det beste om han. Nå etter 5 år og mye opp- og nedturer så er han ikke på topp 20-lista engang. Er bare sammen pga barnet.

Har ikke noe sexliv, ingen intimitet. Jeg gleder meg til han skal bort på jobb, for da kan jeg endelig slappe av. Det har vært mye krangling og dårlig stemning, hovedsakelig fordi en han er en dust som sitter og ser på og søker opp masse andre damer. Han har ikke støttet meg gjennom to dødsfall i nære relasjoner. Han har ikke støttet meg i møte med vanskelige svigerforeldre. Noen mennesker legger bare stein til byrden, og man ser det for sent.... 

Det er usikkert hvor lenge vi kommer til å bo sammen. Men vi må uansett samarbeide om barnet i ganske mange år fremover...

Det gjør vondt når du trodde du hadde funnet en du kunne bygge et liv med - men han viser seg å være helt annerledes enn du opplevde i starten. Mest sannsynlig er han en covert narsissist. Lite empati å spore, og alltid seg selv i tankene..

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt, gleder meg til å komme hjem til ham hver dag 🥰

Anonymkode: 78a57...df1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Barna blir voksne en dag og etablerer seg selv. Da har jeg bare mannen igjen. 

Anonymkode: 6044f...285

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ungene kommer først. Kan ikke si at jeg har favorittperson på den måten. Mannen min har mange kvaliteter som gjorde at jeg falt for han og vi har valgt hverandre. Likevel deler jeg ikke alt med han, ting jeg heller snakker med søstre, min mor, kusine eller venninner. Men så er han jo en mann. Men han er min favorittmann, uten tvil. Noen ganger er det fantastisk å kunne være meg sammen med de som har kjent meg fra jeg var et lite barn, ikke bare voksne meg som er mor og går på jobb. 

Anonymkode: 8c219...f19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men han var det nok en gang i tiden. Men det har vært et litt trøblete forhold, særlig etter at vi fikk barn. Jeg fikk bla en fødselsdepresjon der det var lite støtte og hente, og han har benektet i ettertid at jeg hadde det, til tross for diagnose hos og oppfølging fra fastlege over lengre tid. Barna er nok heller ikke mine favorittpersoner, selv om jeg elsker de over alt. Til det er jeg alt for sliten av familielivet og føler meg kvalt av det. 

Anonymkode: 53ac6...c78

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, ungene kommer først. Kan ikke si at jeg har favorittperson på den måten. Mannen min har mange kvaliteter som gjorde at jeg falt for han og vi har valgt hverandre. Likevel deler jeg ikke alt med han, ting jeg heller snakker med søstre, min mor, kusine eller venninner. Men så er han jo en mann. Men han er min favorittmann, uten tvil. Noen ganger er det fantastisk å kunne være meg sammen med de som har kjent meg fra jeg var et lite barn, ikke bare voksne meg som er mor og går på jobb. 

Anonymkode: 8c219...f19

Vi kan prate om absolutt ALT. Samme som jeg prater med venninner om 🥰

Anonymkode: fe985...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han var på topp da vi ble sammen og fikk barn. Jeg var klar over at vi var forskjellige som personer, men jeg var forelska og trodde det beste om han. Nå etter 5 år og mye opp- og nedturer så er han ikke på topp 20-lista engang. Er bare sammen pga barnet.

Har ikke noe sexliv, ingen intimitet. Jeg gleder meg til han skal bort på jobb, for da kan jeg endelig slappe av. Det har vært mye krangling og dårlig stemning, hovedsakelig fordi en han er en dust som sitter og ser på og søker opp masse andre damer. Han har ikke støttet meg gjennom to dødsfall i nære relasjoner. Han har ikke støttet meg i møte med vanskelige svigerforeldre. Noen mennesker legger bare stein til byrden, og man ser det for sent.... 

Det er usikkert hvor lenge vi kommer til å bo sammen. Men vi må uansett samarbeide om barnet i ganske mange år fremover...

Det gjør vondt når du trodde du hadde funnet en du kunne bygge et liv med - men han viser seg å være helt annerledes enn du opplevde i starten. Mest sannsynlig er han en covert narsissist. Lite empati å spore, og alltid seg selv i tankene..

Klem 🩷

Anonymkode: f894f...8f4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

deprimerende svar her, at far alltid vil komme bak barna.

Anonymkode: 11416...198

Nei det er ikke deprimerende. Jeg håper at for min mann, så kommer barna først. Det er naturlig når man får barn. 

Anonymkode: f894f...8f4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eksen min var, han delte førsteplassen med mine foreldre. De viktigste menneskene i midt liv. 

Min nye kjæreste er ikke helt der desverre 

Anonymkode: 5abce...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, det vil jeg si at han er. Vi er litt forskjellige, men jeg trives veldig godt sammen med han. Vi kan snakke om alt og jeg kan være meg selv 100% sammen med han.

Allikevel kan jeg noen ganger tenke at han kan være en dust, men da er det nok våre ulikheter som kommer frem :) Jeg er introvert og det er han også, så vi har behov for tid for oss selv, men det ser ikke jeg på som negativt. 

Anonymkode: b5111...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er mitt favoritt menneske ja, stiller ganske likt med mitt barn og min pappa 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 23.29):

Ble inspirert av rettsaken til Ingebritsen der kona sa at han var hennes favorittmenneske. 

Føler du det om din partner, og hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: c7b1b...a4e

Japp

Anonymkode: 7c5a2...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...