exictence Skrevet lørdag kl 08:25 #41 Del Skrevet lørdag kl 08:25 Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet lørdag kl 08:26 #42 Del Skrevet lørdag kl 08:26 Åja, uten tvil. Han er egentlig den eneste jeg aldri blir lei av. Jeg elsker å tilbringe tid med ham, prate med ham og han backer meg, og jeg han, hele tiden i livet. vært sammen siden 1997 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:28 #43 Del Skrevet lørdag kl 08:28 Ja, eneste personen jeg liker å tilbringe tiden hele tiden med. Anonymkode: a941a...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:32 #44 Del Skrevet lørdag kl 08:32 Ja han er det. Men jeg blir sliten av han noen ganger da. Adhd og ekstrovert diluks. Jeg er introvert. Men han er veldig bevist på det. Men det tok litt tid før han forstod at jeg virkelig mente at jeg trives alene også. Og at han ikke skal få dårlig samvittighet over at han lar meg være alene hjemme noen ganger. Jeg elsker den tiden. Anonymkode: 27d66...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:04 #45 Del Skrevet lørdag kl 09:04 Nei han er ikke det og har ikke vært det på flere år. Er i forholdet for barna sin del Anonymkode: 31301...85a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:12 #46 Del Skrevet lørdag kl 09:12 Nei. Anonymkode: 2fc5b...114 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet lørdag kl 17:17 #47 Del Skrevet lørdag kl 17:17 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ble inspirert av rettsaken til Ingebritsen der kona sa at han var hennes favorittmenneske. Føler du det om din partner, og hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: c7b1b...a4e Ja, definitivt! Han er min aller beste venn og livspartner ♥️. Er så glad jeg tok initiativ på Tinder 2 år siden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet lørdag kl 17:20 #48 Del Skrevet lørdag kl 17:20 Nei 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:55 #49 Del Skrevet lørdag kl 17:55 Min sønn er min favoritt person i hele verden 💙 Anonymkode: 02b71...b3a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:04 #50 Del Skrevet lørdag kl 18:04 Nei langt ifra. Anonymkode: b3eee...624 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:07 #51 Del Skrevet lørdag kl 18:07 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ble inspirert av rettsaken til Ingebritsen der kona sa at han var hennes favorittmenneske. Føler du det om din partner, og hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: c7b1b...a4e Nei Anonymkode: b8a92...f9d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:12 #52 Del Skrevet lørdag kl 18:12 På ingen som helst måte. Ikke favoritten blant de jeg kjenner heller. Anonymkode: fc6c6...e4a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet lørdag kl 18:20 #53 Del Skrevet lørdag kl 18:20 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ble inspirert av rettsaken til Ingebritsen der kona sa at han var hennes favorittmenneske. Føler du det om din partner, og hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: c7b1b...a4e Ja på de aller fleste områder og dermed mitt "favoritt menneske" sammen med barna som alltid er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:21 #54 Del Skrevet lørdag kl 18:21 Han var det når han ble mannen min. Men jeg har ikke vært på prioritetslisten hans på mange år, og jeg føler meg ganske sviktet gjennom alvorlig sykdom og som partner. Så nå er det barna mine og bestevennen min som har favorittplassen. Takknemlig for å ha fine mennesker i livet mitt til å fylle den plassen uansett❤️ Anonymkode: 250f2...5c9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:21 #55 Del Skrevet lørdag kl 18:21 Barna mine først. Mannen var det. Inntil han ikke forsvarte meg for noe jeg ble utsatt for. Så syns han det var vanskelig at jeg mistet noen som sto meg nær, han taklet ikke sorgen min på en god måte. Han ville helst at jeg ikke skulle gråte, men være blid hele tiden etterpå. Han takler svært dårlig at vi ikke er happy happy konstant, og jeg blir sliten av det, orker ikke sex lenger, så takler han ikke at jeg ikke orker sex, så danser vi en sånn dans med å gå rundt i ring med våre problemer. Så nei, han er ikke mitt favorittmenneske lenger. Jeg blir sliten av å være med han. Anonymkode: f894f...8f4 2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:30 #56 Del Skrevet lørdag kl 18:30 Jeg elsker min partner, men han er ikke min favoritt. Datteren vår er helt klart favoritten, og min kjære bestemor 🙏 Anonymkode: cac3c...c50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:20 #57 Del Skrevet lørdag kl 20:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han var det når han ble mannen min. Men jeg har ikke vært på prioritetslisten hans på mange år, og jeg føler meg ganske sviktet gjennom alvorlig sykdom og som partner. Så nå er det barna mine og bestevennen min som har favorittplassen. Takknemlig for å ha fine mennesker i livet mitt til å fylle den plassen uansett❤️ Anonymkode: 250f2...5c9 Sånn var det med min eksmann også. Beste soms kjedde var da vi ble skilt! Anonymkode: c7b1b...a4e 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:50 #58 Del Skrevet lørdag kl 20:50 Nei, dessverre er ikke samboeren det. Og det virker gjensidig. Heldige de som er sammen med sitt favorittmenneske. Håper jeg får mulighet til det senere i livet. Anonymkode: 18369...746 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:26 #59 Del Skrevet lørdag kl 21:26 Stort sett ja, han er hjemme for meg, den personen jeg er meg selv med fullt og helt. Den som tåler og liker hele meg, hele tiden selv når vi begge er slitne, sure og alt annet enn klare for verden. Samtidig så er det jo ting ved han som er uperfekt. Han kan overraske meg både positivt og negativt ennå etter 12 år og av og til har jeg lyst å be han skjerpe seg og ta rennfart utfor et stup🤣 Han på sin side kunne tenkt seg å stappa en propp i kjeften på meg noen ganger i uka og har sikkert fantasert om singellivet en gang eller tre. Anonymkode: d065c...04f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:31 #60 Del Skrevet lørdag kl 21:31 Absolutt mitt favorittmenneske, men det er to som troner øverst da. Helt ulike relasjoner, men bestevenninna mi er også mitt favorittmenneske. Jeg er så velsignet som har det beste på mange fronter 🥰 Anonymkode: 22a6a...2b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå