AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:42 #21 Del Skrevet fredag kl 22:42 Ja, hundre prosent. Barna våre kommer rett etter, men det er han jeg aller helst vil tilbringe all min tid med, resten av livet. Anonymkode: 920e8...a31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet fredag kl 22:58 #22 Del Skrevet fredag kl 22:58 Ja, definitivt ❤️ Jeg gleder meg til å komme hjem fra jobb for å være sammen med ham. Han har vært der for meg både under sykdom og i andre tøffe perioder av livet. Føler meg hel når vi er sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:41 #23 Del Skrevet fredag kl 23:41 Så koselig med så mange positive svar. Skjønner det med barna, jeg har nok de på delt førsteplass sånn sett, men jeg og han er et team, og for at vi skal fungere optimalt så trenger vi å sette hverandre på førsteplass på den måten. Jeg elsker å være sammen han, det er stas når han ringer, eller skriver på snap. Han gjør meg så lykkelig. Anonymkode: c7b1b...a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:47 #24 Del Skrevet fredag kl 23:47 Ja! Min beste venn og elsker og livsledsager Anonymkode: 8a375...e2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:59 #25 Del Skrevet lørdag kl 00:59 Ja.. Men sønnen hans kommer nok før meg når vi tenker mottatt Anonymkode: 2fb58...ace 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:50 #26 Del Skrevet lørdag kl 04:50 Ja, sammen med barna våre ❤️ Anonymkode: 40130...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:06 #27 Del Skrevet lørdag kl 06:06 Så klart, ellers hadde det ikke vært noe poeng for meg å være sammen med han. Anonymkode: c502f...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 06:13 #28 Del Skrevet lørdag kl 06:13 Kort svar: Ja. Jeg klarer ikke å være mitt beste meg uten henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet lørdag kl 07:29 #29 Del Skrevet lørdag kl 07:29 Tja, tror nok han kommer i andre rekke bak barna. Men det er VELDIG tett blant de fire, og resten av verden kommer laaaangt bak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet lørdag kl 07:30 #30 Del Skrevet lørdag kl 07:30 Ja, det er han, vi er ektefeller OG bestevenner 😁❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:30 #31 Del Skrevet lørdag kl 07:30 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ble inspirert av rettsaken til Ingebritsen der kona sa at han var hennes favorittmenneske. Føler du det om din partner, og hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: c7b1b...a4e Jepp, etter min farmor og farfar gikk bort, er kona mitt favorittmenneske. Barna deler andreplassen. Anonymkode: 6eb83...82d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:34 #32 Del Skrevet lørdag kl 07:34 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ble inspirert av rettsaken til Ingebritsen der kona sa at han var hennes favorittmenneske. Føler du det om din partner, og hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: c7b1b...a4e Ja selvfølgelig, hadde ikke vært med han om ikke. Han er min sjelevenn, mitt alt. ETTER barna. Anonymkode: 0d10b...6d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:36 #33 Del Skrevet lørdag kl 07:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja selvfølgelig, hadde ikke vært med han om ikke. Han er min sjelevenn, mitt alt. ETTER barna. Anonymkode: 0d10b...6d8 Eller vent litt,han deler plass med dem. Jeg klarer ikke se et liv uten han. Han er min trygghet her i livet,det eneste menneske som ser meg 100%. Størst av alt er faktisk kjærligheten om du møter den rette😭🥰🥰🥰 Så evig takknemlig for han. Anonymkode: 0d10b...6d8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:37 #34 Del Skrevet lørdag kl 07:37 Ja, hun var det.. likestilt med mine barn, men jeg var tydelig ikkke det hos henne.. så da gikk hun for noen mnder siden. Hun er fortsatt min favoritt person, og jeg savner hun hver eneste dag. Anonymkode: e9f31...668 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:39 #35 Del Skrevet lørdag kl 07:39 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skal sies at vi begge er introverte, så vi er ikke sammen hele tiden. Driver ofte med hvert vårt på kvelden, siden vi har litt forskjellige interesser. Men er sammen hele tida noe barna er våkne uten å bli lei. Anonymkode: 4211c...dd4 Jeg blir lei av alle andre enn datteren, og synes det er deilig når mannen er på jobbereiser 😝 Så synes jeg også det er deilig når han kommer hjem, selvsagt. Men jeg er introvert og trenger fred fra alle inkludert ham (men ikke fra ungen, vi har ikke energi som forstyrrer hverandre), men jeg har også mange venner jeg digger men også vil ha fred fra. Han liker ingen andre mennesker enn meg og ungen, og vil egentlig aldri ha fred fra oss. Anonymkode: bca0e...2c3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:39 #36 Del Skrevet lørdag kl 07:39 Definisjon ikke, men det er også derfor vi skal gå fra hverandre nå. Jeg ønsker et forhold hvor man er hverandres bestevenn og favorittperson. Anonymkode: 0ad1a...813 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:41 #37 Del Skrevet lørdag kl 07:41 Ja, uten tvil ♥️ Nå har vi ikke barn da. Anonymkode: 97b01...451 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet lørdag kl 07:43 #38 Del Skrevet lørdag kl 07:43 Han er på topp 5 i allefall😅 Nei, helt ærlig var nok Mamma mitt favorittmenneske❤️ Og med det tror jeg kanskje min søstre er litt foran samboeren enn så lenge, men han er min bestevenn og den tryggeste plassen jeg vet om💞 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:16 #39 Del Skrevet lørdag kl 08:16 Ja. Han er favoritt mennesket mitt. Han er min bestevenn og han vil alltid være min førsteprioritet. Barna er viktige og jeg elsker dem ubetinget. Men de vokser fra meg og vil etterhvert løsrive seg fra meg. Mannen er den jeg skal leve sammen med resten av livet. Anonymkode: fe985...353 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:20 #40 Del Skrevet lørdag kl 08:20 Ikke faen Anonymkode: 3a089...a46 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå