Gå til innhold

Er din partner ditt favorittmenneske her på jorden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hundre prosent. Barna våre kommer rett etter, men det er han jeg aller helst vil tilbringe all min tid med, resten av livet. 

Anonymkode: 920e8...a31

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, definitivt ❤️  

Jeg gleder meg til å komme hjem fra jobb for å være sammen med ham.

Han har vært der for meg både under sykdom og i andre tøffe perioder av livet. Føler meg hel når vi er sammen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med så mange positive svar. Skjønner det med barna, jeg har nok de på delt førsteplass sånn sett, men jeg og han er et team, og for at vi skal fungere optimalt så trenger vi å sette hverandre på førsteplass på den måten. Jeg elsker å være sammen han, det er stas når han ringer, eller skriver på snap. Han gjør meg så lykkelig. 

Anonymkode: c7b1b...a4e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..  Men sønnen hans kommer nok før meg når vi tenker mottatt 

Anonymkode: 2fb58...ace

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart, ellers hadde det ikke vært noe poeng for meg å være sammen med han.

Anonymkode: c502f...705

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tror nok han kommer i andre rekke bak barna. Men det er VELDIG tett blant de fire, og resten av verden kommer laaaangt bak. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ble inspirert av rettsaken til Ingebritsen der kona sa at han var hennes favorittmenneske. 

Føler du det om din partner, og hvorfor/hvorfor ikke?

Jepp, etter min farmor og farfar gikk bort, er kona mitt favorittmenneske. Barna deler andreplassen.

Anonymkode: 6eb83...82d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ble inspirert av rettsaken til Ingebritsen der kona sa at han var hennes favorittmenneske. 

Føler du det om din partner, og hvorfor/hvorfor ikke?

Ja selvfølgelig, hadde ikke vært med han om ikke. Han er min sjelevenn, mitt alt. ETTER barna.

Anonymkode: 0d10b...6d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja selvfølgelig, hadde ikke vært med han om ikke. Han er min sjelevenn, mitt alt. ETTER barna.

Eller vent litt,han deler plass med dem. Jeg klarer ikke se et liv uten han. Han er min trygghet her i livet,det eneste menneske som ser meg 100%. Størst av alt er faktisk kjærligheten om du møter den rette😭🥰🥰🥰 Så evig takknemlig for han.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun var det.. likestilt med mine barn, men jeg var tydelig ikkke det hos henne.. så da gikk hun for noen mnder siden.

Hun er fortsatt min favoritt person, og jeg savner hun hver eneste dag.

Anonymkode: e9f31...668

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skal sies at vi begge er introverte, så vi er ikke sammen hele tiden. Driver ofte med hvert vårt på kvelden, siden vi har litt forskjellige interesser. Men er sammen hele tida noe barna er våkne uten å bli lei. 

Anonymkode: 4211c...dd4

Jeg blir lei av alle andre enn datteren, og synes det er deilig når mannen er på jobbereiser 😝 Så synes jeg også det er deilig når han kommer hjem, selvsagt. Men jeg er introvert og trenger fred fra alle inkludert ham (men ikke fra ungen, vi har ikke energi som forstyrrer hverandre), men jeg har også mange venner jeg digger men også vil ha fred fra. Han liker ingen andre mennesker enn meg og ungen, og vil egentlig aldri ha fred fra oss. 

Anonymkode: bca0e...2c3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjon ikke, men det er også derfor vi skal gå fra hverandre nå. Jeg ønsker et forhold hvor man er hverandres bestevenn og favorittperson.

Anonymkode: 0ad1a...813

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er på topp 5 i allefall😅 

Nei, helt ærlig var nok Mamma mitt favorittmenneske❤️ Og med det tror jeg kanskje min søstre er litt foran samboeren enn så lenge, men han er min bestevenn og den tryggeste plassen jeg vet om💞

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. 

Han er favoritt mennesket mitt. Han er min bestevenn og han vil alltid være min førsteprioritet. Barna er viktige og jeg elsker dem ubetinget. 

Men de vokser fra meg og vil etterhvert løsrive seg fra meg.

Mannen er den jeg skal leve sammen med resten av livet.

Anonymkode: fe985...353

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...