AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:29 #1 Del Skrevet fredag kl 21:29 Ble inspirert av rettsaken til Ingebritsen der kona sa at han var hennes favorittmenneske. Føler du det om din partner, og hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: c7b1b...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:32 #2 Del Skrevet fredag kl 21:32 Han kommer bak barna våre i favorittkøen, men han er definitivt først på lista etter dem 😍 Anonymkode: 31a25...a6f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:38 #3 Del Skrevet fredag kl 21:38 På noen områder, ja. Ikke på alle Anonymkode: 07204...55b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet fredag kl 21:41 #4 Del Skrevet fredag kl 21:41 Ja, helt klart. Min mann er et fantastisk menneske. Han er både min store kjærlighet og min bestevenn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:41 #5 Del Skrevet fredag kl 21:41 Ingen tvil 🤩🤩 Anonymkode: f20af...65f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:42 #6 Del Skrevet fredag kl 21:42 Ja. Jeg elsker barna våre høyere enn mannen. Men mannen er på mange måter favorittmennesket mitt. Jeg blir aldri sliten av å være sammen med ham. Anonymkode: 4211c...dd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:45 #7 Del Skrevet fredag kl 21:45 Helt klart! Min bestevenn i tykt og tynt. Men ungene er det dyrebareste jeg har. Anonymkode: 26d49...8e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:46 #8 Del Skrevet fredag kl 21:46 Barna først, deretter mannen min og søsteren min på delt første voksen-plass. Hadde aldri klart å velge mellom de to, og de trenger jeg heldigvis heller ikke. Anonymkode: 48ed6...478 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:46 #9 Del Skrevet fredag kl 21:46 Det blir vel litt som å si at kjæresten er ens beste venn. Han er en jeg holder veldig høyt, ja. Jeg tror nok at han ville sagt at jeg er hans favorittmenneske. Mens jeg er utrolig glad i flere mennesker, og ville syntes det var rart å skulle si at noen er min beste venn. Inkludert å si det om ham. Jeg har behov for flere mennesker enn ham. Men jeg blir aldri lei ham, og jeg LIKER ham veldig, veldig godt i tillegg til å være betatt og tiltrukket og forelsket. Kan prate med ham om alt. Anonymkode: c4a1d...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet fredag kl 21:47 #10 Del Skrevet fredag kl 21:47 helt klart ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet fredag kl 21:51 #11 Del Skrevet fredag kl 21:51 Jeg er fristet til å si kona . . . Men det blir feil å velge et favorittmenneske i famiien selv om kona er et unikt menneske. Jeg har barn også. Selvfølgelig er de mine favoritter alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:55 #12 Del Skrevet fredag kl 21:55 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja. Jeg elsker barna våre høyere enn mannen. Men mannen er på mange måter favorittmennesket mitt. Jeg blir aldri sliten av å være sammen med ham. Anonymkode: 4211c...dd4 Åh, heldige deg! Datteren min er den eneste jeg aldri blir sliten av å være sammen med… Anonymkode: bca0e...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:01 #13 Del Skrevet fredag kl 22:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åh, heldige deg! Datteren min er den eneste jeg aldri blir sliten av å være sammen med… Anonymkode: bca0e...2c3 Skal sies at vi begge er introverte, så vi er ikke sammen hele tiden. Driver ofte med hvert vårt på kvelden, siden vi har litt forskjellige interesser. Men er sammen hele tida noe barna er våkne uten å bli lei. Anonymkode: 4211c...dd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet fredag kl 22:07 #14 Del Skrevet fredag kl 22:07 Barn først, men etter der troner han øverst 🥰 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:08 #15 Del Skrevet fredag kl 22:08 Nei, det er nok min beste venninne fra barndommen, om jeg skal være brutalt ærlig. Men alle mennesker har ulike gode sider og ulike formål! Anonymkode: fbb48...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:09 #16 Del Skrevet fredag kl 22:09 Nei, sønnen og datter er mine favorittpersoner her i verden. Ingen kan måle seg med de! Anonymkode: 80433...8df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:09 #17 Del Skrevet fredag kl 22:09 Ja, det er han. Mitt favorittmenneske, og min beste venn. Blir aldri lei av ham, og jeg liker også meg selv bedre i hans nærvær. Vært sammen i over tjue år nå. (Jeg elsker barna høyere enn jeg elsker ham, men jeg tror likevel han er min favorittperson. Barna har arvet litt for mye av mine egenskaper 🙈). Anonymkode: 185b8...6f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:16 #18 Del Skrevet fredag kl 22:16 Ja 🥰 Anonymkode: af454...5d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:31 #19 Del Skrevet fredag kl 22:31 Nei, sønnen min er min favorittperson, stort sett, men mannen er absolutt topp 2 ❤️ Anonymkode: d59a5...5f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:40 #20 Del Skrevet fredag kl 22:40 Nei. Liker egentlig ikke å være sammen med han, annet enn i små doser. Anonymkode: 34a06...a5f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå