Gå til innhold

Har du noen gang kommentert en kollegas kropp, utseende eller personlighet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På en nedlatende måte? Og hva var grunnen til at du gjorde det? 

Anonymkode: e678b...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke annet enn å nevne for samboeren at min kvinnelige sjef har en solid bart. Grunnen? Jeg syntes bare det er rart den ikke blir gjort noe med, det er til tider noe vanskelig og ikke se på den og heller konsentrere seg om budskapet som kommer ut av munnen under. 

Anonymkode: 7fc7e...552

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bevisst og med hensikt til den det gjaldt, men jeg skal jo ikke utelukke at jeg på et eller annet tidspunkt har tråkket i salaten og sagt noe klønete som har blitt feiloppfattet. 

Jeg har sagt en hel del mindre pene ting om min tidligere leder som var generelt vanskelig, ubrukelig og gjorde vondt verre i en lang sykefraværsprosess, men det handlet primært om jobben hun (ikke) gjorde. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet samme sted mange år og da er det vanskelig å ikke innimellom klage til andre kollegaer over at A ikke skjønner jobben sin eller at B henger langt bak på sin del av prosjektet... 

Anonymkode: db9ae...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlighet: ja, selvfølgelig. 

Kropp og utseende: nei (selvfølgelig ikke) 

Anonymkode: 6b594...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbmessig: Ja,men ikke nedlatende. Man er bare ikke automatisk idiot,dersom man gjør feil i blandt. Frustrerende ja,men ser veldig mange hopper på udugelig og helt idiot toget med en gang.

Useendet messig: Aldri. Er ferdig med ungdomsskolen. Å er det andre som begynner med drittslenging så går jeg enten ut,eller prøver å spore over på noe annet. Det ER mye baksnakking på mitt arbeidssted,men heldigvis har de fleste fått med seg at jeg ikke gidder det der. De snakker helt sikkert om meg også. 

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Personlighet: ja, selvfølgelig. 

Kropp og utseende: nei (selvfølgelig ikke) 

Anonymkode: 6b594...06f

Så hvorfor er personlighet lov å kommentere? Råttent gjort er min mening. 

Anonymkode: e678b...6ef

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...