AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:54 #1 Del Skrevet fredag kl 20:54 På en nedlatende måte? Og hva var grunnen til at du gjorde det? Anonymkode: e678b...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:01 #2 Del Skrevet fredag kl 21:01 Ikke annet enn å nevne for samboeren at min kvinnelige sjef har en solid bart. Grunnen? Jeg syntes bare det er rart den ikke blir gjort noe med, det er til tider noe vanskelig og ikke se på den og heller konsentrere seg om budskapet som kommer ut av munnen under. Anonymkode: 7fc7e...552 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet lørdag kl 08:07 #3 Del Skrevet lørdag kl 08:07 Ja, men ikke på jobb, og ikke navn osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 08:15 #4 Del Skrevet lørdag kl 08:15 Ikke bevisst og med hensikt til den det gjaldt, men jeg skal jo ikke utelukke at jeg på et eller annet tidspunkt har tråkket i salaten og sagt noe klønete som har blitt feiloppfattet. Jeg har sagt en hel del mindre pene ting om min tidligere leder som var generelt vanskelig, ubrukelig og gjorde vondt verre i en lang sykefraværsprosess, men det handlet primært om jobben hun (ikke) gjorde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:20 #5 Del Skrevet lørdag kl 08:20 Jobbet samme sted mange år og da er det vanskelig å ikke innimellom klage til andre kollegaer over at A ikke skjønner jobben sin eller at B henger langt bak på sin del av prosjektet... Anonymkode: db9ae...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:44 #6 Del Skrevet lørdag kl 23:44 Personlighet: ja, selvfølgelig. Kropp og utseende: nei (selvfølgelig ikke) Anonymkode: 6b594...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet lørdag kl 23:50 #7 Del Skrevet lørdag kl 23:50 (endret) Jobbmessig: Ja,men ikke nedlatende. Man er bare ikke automatisk idiot,dersom man gjør feil i blandt. Frustrerende ja,men ser veldig mange hopper på udugelig og helt idiot toget med en gang. Useendet messig: Aldri. Er ferdig med ungdomsskolen. Å er det andre som begynner med drittslenging så går jeg enten ut,eller prøver å spore over på noe annet. Det ER mye baksnakking på mitt arbeidssted,men heldigvis har de fleste fått med seg at jeg ikke gidder det der. De snakker helt sikkert om meg også. Endret lørdag kl 23:50 av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:04 #8 Del Skrevet i går, 05:04 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Personlighet: ja, selvfølgelig. Kropp og utseende: nei (selvfølgelig ikke) Anonymkode: 6b594...06f Så hvorfor er personlighet lov å kommentere? Råttent gjort er min mening. Anonymkode: e678b...6ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå