Gå til innhold

Hadde du sendt familien alene på påsketur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

En influensa kan jo vare i 14 dager. Du kan jo ikke reise åpenbart. Så skjønner ikke helt hva du spør om?

Anonymkode: a067c...fb3

Kanskje du bør lese overskriften og HI på nytt? Hvor er leseforståelsen?

Hun spør ikke om hun skal reise, men om hun skal sende familien på påsketur. Altså hennes barn og mann.

Anonymkode: 8a8cc...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg ringte å informerte de andre friske som skulle møtes på hytten. De ble enige om at min mann og barna skulle komme uansett, for barnas skyld. Ts

Anonymkode: 4f8e6...bf3

Nå er det først og fremst mannen din som bestemmer om han vil på påskeferie med DIN familie. Hadde jeg vært mannen din hadde jeg følt med umyndiggjort og tråkket på at din familie skal involveres i den beslutningen før jeg hadde fått ha en mening. Ønsker mannen din å dra, så kan man involvere de andre i diskusjonen, men utifra første innlegget ditt så virket det som mannen da ville vært hjemme? 

Anonymkode: 7d3c2...84d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Å din mann, hva ville han?

Anonymkode: 4b862...056

Ja klart det, han ville dra. Men han ville ikke dra om de andre voksne var redd for at de kunne bli smittet og ikke ønsket de der.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi skal samles med mine foreldre og søsken med familie i fjellet i påsken. Noen dro opp i dag, vi har tenkt å kjøre i morgen og siste rest søndag. Tar 3-5 timer for oss forskjellige å komme oss til familiehytten.

Denne uka hadde eldste av våre barn influensa, høy og langvarig feber, svært dårlig form. Resten av oss har holdt oss friske.

Nå i kveld kjente jeg at jeg ble fort sliten, trøtt, orker egentlig ikke holde mobilen en gang. La meg før klokken ni, men får ikke sove. Er iskald i kroppen, urven og småvondt ellers. Tyder jo på at jeg kan våkne med influensa i morgen. 

Alt er pakket og klart og barna gleder seg til å treffe resten av familien som bor spredt i landet. Hva ville du gjort? Jeg kan ikke bli med å smitte alle andre. Ønsker helst å bli hjemme om jeg er syk, for å ikke smitte men også for å få hvile i fred og ro. 
Kjenner jeg mannen min rett sier han (vært sammen i 16 år), at han mener vi hele gjengen kan bli hjemme. At han ikke vil dra uten meg. 

Vi har tenkt å dra til egen hytte senest onsdag, så jeg ser ikke for meg å bli frisk før tirsdag tidligst om jeg også får de greiene her. Er ikke vits for meg å komme etter.

Nei, hva ville du ha gjort?

mannen din kan kanskje kjøre barna på hytta ,de har sikkert gledet seg, blir kanskje for rart for bare han og være med din familie

Anonymkode: f5eff...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...