Gå til innhold

Kan han være interessert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har sett på en mann en liten stund (veldig kjekk), og for et par dager tok jeg mot til meg og la han til på snap… Før jeg etter 30 min angret meg, og slettet forespørselen. Tenkte at jeg da kunne trøste meg selv med at han nok ikke hadde sett den. Dette var nokså seint på kvelden. Morgenen etter ser jeg at jeg har fått en forespørsel av han på snap.. Ble veldig glad, og godkjente forespørselen. 
Så i går sendte jeg en «fellessnap» blant annet til han, men han bare åpnet den… Ikke har han sendt noe heller.. Kan vel bare avskrive han da sikkert?

Anonymkode: 618d6...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor gammel er dere?

Anonymkode: 6b747...86d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer jo an på hva det var på snappen. Jeg svarer ikke om det ikke er humor eller spørsmål eller noe å ha en mening om.

Anonymkode: 4d142...1a5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må seriøst slutte å leve livet ditt på Snap, du er et voksent menneske og tolke hver eneste og sannsynligvis betydningsløse lille kommunikasjon med andre som et frieri.. 

Anonymkode: 48a29...1b5

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du egentlig interessert?
Når du sletter forespørsler, og kun sender fellessnap?

Hvis han hadde gjort det samme mot deg, hadde du følt at han var interessert i deg?

Anonymkode: b1545...be3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså... Du har sendt han miksede signaler og vil ikke klargjøre dette for han grunnet feighet. Jeg tenker han sitter og venter på hva intensjonen din var, eller om det bare var en feil.

Hva er det som holder deg tilbake? Vil du virkelig la frykt få styre livet ditt og hindre deg i å gjøre ting du har lyst til?

Anonymkode: 68441...21c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 20.34):

Jeg har sett på en mann en liten stund (veldig kjekk), og for et par dager tok jeg mot til meg og la han til på snap… Før jeg etter 30 min angret meg, og slettet forespørselen. Tenkte at jeg da kunne trøste meg selv med at han nok ikke hadde sett den. Dette var nokså seint på kvelden. Morgenen etter ser jeg at jeg har fått en forespørsel av han på snap.. Ble veldig glad, og godkjente forespørselen. 
Så i går sendte jeg en «fellessnap» blant annet til han, men han bare åpnet den… Ikke har han sendt noe heller.. Kan vel bare avskrive han da sikkert?

Anonymkode: 618d6...21b

Ekspander  

Jeg får varsel på tlf og en mail om noen prøver å legge meg til, selv om de sletter det etterpå!

Visst han la deg til er han sikkert intressert. Hvordan kjenner dere hverandre? Snakket sammen? Truffet hverandre? Hvor gamle er dere? Er jo bare å skrive noe å se hva han sier!

Ikke alle svarer på ting man sender!

Anonymkode: b9fde...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...