AnonymBruker Skrevet 11. april #1 Del Skrevet 11. april Jeg har sett på en mann en liten stund (veldig kjekk), og for et par dager tok jeg mot til meg og la han til på snap… Før jeg etter 30 min angret meg, og slettet forespørselen. Tenkte at jeg da kunne trøste meg selv med at han nok ikke hadde sett den. Dette var nokså seint på kvelden. Morgenen etter ser jeg at jeg har fått en forespørsel av han på snap.. Ble veldig glad, og godkjente forespørselen. Så i går sendte jeg en «fellessnap» blant annet til han, men han bare åpnet den… Ikke har han sendt noe heller.. Kan vel bare avskrive han da sikkert? Anonymkode: 618d6...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Del Skrevet 11. april Hvor gammel er dere? Anonymkode: 6b747...86d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #3 Del Skrevet 11. april Kommer jo an på hva det var på snappen. Jeg svarer ikke om det ikke er humor eller spørsmål eller noe å ha en mening om. Anonymkode: 4d142...1a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Del Skrevet 11. april Du må seriøst slutte å leve livet ditt på Snap, du er et voksent menneske og tolke hver eneste og sannsynligvis betydningsløse lille kommunikasjon med andre som et frieri.. Anonymkode: 48a29...1b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #5 Del Skrevet 12. april Er du egentlig interessert? Når du sletter forespørsler, og kun sender fellessnap? Hvis han hadde gjort det samme mot deg, hadde du følt at han var interessert i deg? Anonymkode: b1545...be3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #6 Del Skrevet 12. april Altså... Du har sendt han miksede signaler og vil ikke klargjøre dette for han grunnet feighet. Jeg tenker han sitter og venter på hva intensjonen din var, eller om det bare var en feil. Hva er det som holder deg tilbake? Vil du virkelig la frykt få styre livet ditt og hindre deg i å gjøre ting du har lyst til? Anonymkode: 68441...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet lørdag kl 10:11 #7 Del Skrevet lørdag kl 10:11 Nei, han er nok ikke spesielt interessert. Muligens nysgjerrig…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:04 #8 Del Skrevet lørdag kl 11:04 AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 20.34): Jeg har sett på en mann en liten stund (veldig kjekk), og for et par dager tok jeg mot til meg og la han til på snap… Før jeg etter 30 min angret meg, og slettet forespørselen. Tenkte at jeg da kunne trøste meg selv med at han nok ikke hadde sett den. Dette var nokså seint på kvelden. Morgenen etter ser jeg at jeg har fått en forespørsel av han på snap.. Ble veldig glad, og godkjente forespørselen. Så i går sendte jeg en «fellessnap» blant annet til han, men han bare åpnet den… Ikke har han sendt noe heller.. Kan vel bare avskrive han da sikkert? Anonymkode: 618d6...21b Ekspander Jeg får varsel på tlf og en mail om noen prøver å legge meg til, selv om de sletter det etterpå! Visst han la deg til er han sikkert intressert. Hvordan kjenner dere hverandre? Snakket sammen? Truffet hverandre? Hvor gamle er dere? Er jo bare å skrive noe å se hva han sier! Ikke alle svarer på ting man sender! Anonymkode: b9fde...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:56 #9 Del Skrevet lørdag kl 15:56 Hvor gammel er han? Anonymkode: dd824...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå