Gå til innhold

Katt flyttet inn i garasjen etter å vært borte en stund

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært borte en stund, og katten min har i perioden vært hos kattepasser. Tok han med hjem igjen, virket som han kjente seg igjen og var kjælen med meg, så slapp han etterhvert ut igjen. Nå etter noen dager er vel konklusjonen egentlig at han har flyttet inn i garasjen. Vil ikke inn for å spise, mjauer istedenfor ute når han vil ha mat, holder seg rundt her, men trekker til garasjen når han skal ha ly. Kastrert hann-katt. Var jeg for rask med å slippe han ut? Må jeg holde han inne en lengre periode nå, eller kan det løse seg selv?

Anonymkode: 50d3d...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har vært borte en stund, og katten min har i perioden vært hos kattepasser. Tok han med hjem igjen, virket som han kjente seg igjen og var kjælen med meg, så slapp han etterhvert ut igjen. Nå etter noen dager er vel konklusjonen egentlig at han har flyttet inn i garasjen. Vil ikke inn for å spise, mjauer istedenfor ute når han vil ha mat, holder seg rundt her, men trekker til garasjen når han skal ha ly. Kastrert hann-katt. Var jeg for rask med å slippe han ut? Må jeg holde han inne en lengre periode nå, eller kan det løse seg selv?

Anonymkode: 50d3d...3ce

Har du barn, andre dyr, folk i huset han ikke liker etc. som gjør at han ikke vil være inne?

Anonymkode: 12d34...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...