Gå til innhold

Flørter kollega? Er jeg på bærtur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber med en fyr, nokså tett, da på samme avdeling i barnehage. Han er ikke en "typisk" objektiv kjekk fyr, og jeg ville aldri ha snudd meg etter han på gata. Men de siste månedene har det skjedd noe, og jeg vet ikke om det bare sitter i hodet mitt 🙈 Han har kommet med noen små-kommentarer som har på en måte truffet noe i meg, og nå er jeg plutselig veldig tiltrukket av han. Men så er jeg så redd at jeg leser disse kommentarene feil 😬

Vi er like gamle og begge i tredveårene, men det er lenge siden jeg har vært i "dating-gamet". Så flørting er ikke min sterke side.. Og jeg vil vel kanskje bare høre med dere om dette er tegn på flørting eller om jeg leser for mye i det 😅

Han er en stille type, noe sarkastisk og kan virke kvass for folk som ikke kjenner han. Ganske sjenert og stille overfor folk han ikke er trygg på. Vi snakker mye sammen gjennom hele dagen, både med de andre ansatte tilstedet men og alene. Og de kommentarene han har kommet med, de har kun kommet når det bare har vært meg og han. 

Han sa blant annet at han hadde drømt om meg. Jeg spurte han om hva han drømte, men han sa han ikke husket helt hva som skjedde. 🤷 Han kan snakke "gjennom" barna, som hvis jeg har vært syk så sier han "Ikke sant vi savnet "Kari" når hun ikke var her i går?". Jeg sa jeg var distre, han sier det bare er veldig sjarmerende. Han har kommentert at jeg er interessant, varm og god. Hvis et barn alltid skal klemme på meg, så kan han kommentere "det skjønner jeg godt". 

Det er slike små-kommentarer, blikk og noe lure smil. 

Jeg skal ikke gjøre noe med dette altså, men jeg er så nysgjerrig på om jeg tolker signaler feil da i håp om det er noe der, og gjør hele situasjonen klein for meg selv. Særlig om dette er normale, vennlige kommentarer og ikke noe som kan tolkes som flørting.. 🫠

Føler meg som en tenåring.

ts

Anonymkode: e0fad...58b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal du ikke gjøre noe med det? Flørt tilbake da vel.

Anonymkode: 87c79...307

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skal du ikke gjøre noe med det? Flørt tilbake da vel.

Anonymkode: 87c79...307

Nei, er jo nokså kleint om han ikke egentlig flørter men bare er hyggelig..  I og med vi jobber såppas tett sammen 🙈 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som flørting for meg. Høres ut som han "fisker" etter en reaksjon fra deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, jeg tror også - om han ikke nødvendigvis flørter, at han er interessert i deg.

Anonymkode: 8a8d1...1e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig ut som flørting, ja. Håper han også er singel? I så fall er det jo bare å flørte tilbake og la det gå sin naturlige gang. Har dere noen gang lønningspils eller personalfest? Ofte lettere å ta initiativ til fysisk kontakt med litt innabords. 

Anonymkode: 2d59a...e2a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sånn ville jeg flørtet med søte kvinnelige kollegaer!

Anonymkode: b16b9...c34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 22.06):

Nei, er jo nokså kleint om han ikke egentlig flørter men bare er hyggelig..  I og med vi jobber såppas tett sammen 🙈 

Ts

Hva mener du med kleint? Du trenger jo bare å gjengjelde på samme nivå om du skulle være interessert. For meg (mann) så er det helt tydelig at han viser deg at han liker deg, også legger han nok absolutt merke til reaksjonen din som for meg fremstår som at ikke plager deg men heller mer nøytral i responsen. Dette vil han nok etterhvert akseptere som vennskapelig og han vil etterhvert gå videre. Responderer du med samme energi tilbake vil han nok ønske å øke temperaturen litt for å se om du følger videre.

Virker som han er litt lik meg. Jeg begynner også flørting på et mer avslappet nivå, for det avslører jo veldig greit om tiltrekningen er gjensidig. Er den det vil hun respondere tilsvarende, eller ta det til neste nivå helt naturlig. 

Anonymkode: 7cfd3...6de

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 22.06):

Ts

Svarer du som han, så vil jo han invitere deg ut

Anonymkode: 30343...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 21.55):

Men de siste månedene har det skjedd noe, og jeg vet ikke om det bare sitter i hodet mitt 🙈

Jeg tror han tenner deg, fordi han tenner på deg og ser at du blir "satt ut". Om det er en flørt eller naturlig sjarm, spiller vel ingen rolle. For hvis du ikke snudde deg før.. blir det ikke litt "dumt" å snu deg nå?🤭 

Funfact:  Har du kriblinger en viss plass, så tenker ikke kriblinger på utseende.. Kriblinger er den mest ærligste, som finnes på vår jord❣️Så kriblinger kan også gjøre deg ufornuftig🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han sa blant annet at han hadde drømt om meg. Jeg spurte han om hva han drømte, men han sa han ikke husket helt hva som skjedde. 🤷 Han kan snakke "gjennom" barna, som hvis jeg har vært syk så sier han "Ikke sant vi savnet "Kari" når hun ikke var her i går?". Jeg sa jeg var distre, han sier det bare er veldig sjarmerende. Han har kommentert at jeg er interessant, varm og god. Hvis et barn alltid skal klemme på meg, så kan han kommentere "det skjønner jeg godt". 

Det er slike situasjoner du må benytte deg av, og si: klemmene sitter alltid løst med meg, men synd det bare er barna som benytter seg.

Anonymkode: 60924...651

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han sa blant annet at han hadde drømt om meg. Jeg spurte han om hva han drømte, men han sa han ikke husket helt hva som skjedde. 🤷 Han kan snakke "gjennom" barna, som hvis jeg har vært syk så sier han "Ikke sant vi savnet "Kari" når hun ikke var her i går?". Jeg sa jeg var distre, han sier det bare er veldig sjarmerende. Han har kommentert at jeg er interessant, varm og god. Hvis et barn alltid skal klemme på meg, så kan han kommentere "det skjønner jeg godt". 

Det er slike situasjoner du må benytte deg av, og si: klemmene sitter alltid løst med meg, men synd det bare er barna som benytter seg.

Anonymkode: 60924...651

Riktig, det er dette som er hans invitasjoner på å bli med å leke. Så langt har du (ts) avvist alle forsøk, men du har ikke avvist på en måte som sier at det ikke er ønskelig. Men fortsetter du slik, så vil det forbli vennskapelig. Det vil bare bli rart om du på et senere tidspunkt skulle finne ut at du var interessert likevel. Så hiv deg på om du er nysgjerrig

Anonymkode: 076ee...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Så kriblinger kan også gjøre deg ufornuftig

Haha  👏  Du kan jaggu få sagt det du bamsis .... Så utrolig sant  😉😁 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...