AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:42 #1 Del Skrevet fredag kl 19:42 ? Anonymkode: e5ce4...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:46 #2 Del Skrevet fredag kl 19:46 Det er ikke usunt, det er bra for tarmbakteriene dine og kan hindre inflammasjon i kroppen. Men hvis du sliter med søvnløshet eller sånt så ville jeg ikke drukket det på ettermiddag/kveld. Anonymkode: 5207d...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:46 #3 Del Skrevet fredag kl 19:46 Noen mener det er usunt og noen mener det er sunt, du finner forskning som støtter begge hypoteser. Du går ikke glipp av noe om du ikke tar deg en kopp kaffe nå. Jeg elsker kaffe og det gir meg ren lykke og livskvalitet og den livskvalitet er mye sunnere for meg å ha enn all hypoteser og forskning som støtter opp under at kaffe ikle er sunt. Anonymkode: 64f71...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:51 #4 Del Skrevet fredag kl 19:51 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen mener det er usunt og noen mener det er sunt, du finner forskning som støtter begge hypoteser. Du går ikke glipp av noe om du ikke tar deg en kopp kaffe nå. Jeg elsker kaffe og det gir meg ren lykke og livskvalitet og den livskvalitet er mye sunnere for meg å ha enn all hypoteser og forskning som støtter opp under at kaffe ikle er sunt. Anonymkode: 64f71...4f6 Det er ikke mye forskning som sier at et moderat inntak av kaffe er usunt, nei. Hvis man tar helt av og drikker veldig mye så er det ikke bra. Men det gjelder for gulrøtter også liksom. Nyt kaffekoppen folkens 😄 Anonymkode: 5207d...976 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet fredag kl 19:55 #5 Del Skrevet fredag kl 19:55 jeg sluttet å drikke kaffe i 2016, ikke noen fanatiker, tar en kopp i ny og ne, merket ikke store forandringen, sovner litt lettere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå