AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:13 #1 Del Skrevet fredag kl 19:13 Far nekter å ta foreldrepermisjon. Han begrunner det med at han ikke er villig til å gi opp livet sitt med jobb, venner og fritid… litt fortvilt for jeg skal snart i jobb og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi keg kan ikke ha barne og jobbe samtidig… Vurdere nesten å gjøre det slutt.. vet ikke hva jeg helt vil med innlegge men jeg trenger å lufte det Anonymkode: 85e36...182 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet fredag kl 19:16 #2 Del Skrevet fredag kl 19:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Far nekter å ta foreldrepermisjon. Han begrunner det med at han ikke er villig til å gi opp livet sitt med jobb, venner og fritid… litt fortvilt for jeg skal snart i jobb og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi keg kan ikke ha barne og jobbe samtidig… Vurdere nesten å gjøre det slutt.. vet ikke hva jeg helt vil med innlegge men jeg trenger å lufte det Anonymkode: 85e36...182 Så trist , men vet av flere som han. For å få overført hans permisjon til deg, må du vel gjøre det slutt kanskje ? Jeg kjenner ikke reglene . Hør med nav . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:22 #3 Del Skrevet fredag kl 19:22 Hvordan har han tenkt at han skal ivareta babyen da? Nav har jo beregnet at han skal ta sin del av permisjonen og det skal veldig mye til før den kan overføres til deg. Han får snakke med nav og høre selv hvordan reglene er. Du skal på jobb, han får ordne opp i rotet. Anonymkode: 18f0e...8a8 10 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:24 #4 Del Skrevet fredag kl 19:24 Du må isåfall bli alene med omsorgen for barnet. Det betyr å flytte fra barnets far. Anonymkode: 1ffee...e57 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:24 #5 Del Skrevet fredag kl 19:24 Jeg skal på jobb ja, men blir bekymret for å elte barne til han når han sier han ikke vil ofre noe for babyen, og at han kommerr til å dra på jobb selv om han skal ha permisjon. Anonymkode: 85e36...182 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet fredag kl 19:24 #6 Del Skrevet fredag kl 19:24 Det er vel ikke egentlig et valg? Trodde pappakvoten må tas ut? Vet det er noe unntak for selvstendig næringsdrivende, men det skal mye til for at mor skal få overta! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet fredag kl 19:24 #7 Del Skrevet fredag kl 19:24 Eneste måten å få overført permisjonen til deg er ved å gjøre det slutt og flytte i fra han. Høres jo nesten ut som eneste løsning her. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:24 #8 Del Skrevet fredag kl 19:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal på jobb ja, men blir bekymret for å elte barne til han når han sier han ikke vil ofre noe for babyen, og at han kommerr til å dra på jobb selv om han skal ha permisjon. Anonymkode: 85e36...182 Skal han ha barnet med seg på jobb? Anonymkode: 1ffee...e57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:26 #9 Del Skrevet fredag kl 19:26 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vurdere nesten å gjøre det slutt.. Gå fra han, da overtar du hans permisjon. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): han ikke er villig til å gi opp livet sitt med jobb, venner og fritid Siden dette er hans syn på å få barn, løp så fort du kan!! Anonymkode: 28a84...517 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:32 #10 Del Skrevet fredag kl 19:32 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skal på jobb ja, men blir bekymret for å elte barne til han når han sier han ikke vil ofre noe for babyen, og at han kommerr til å dra på jobb selv om han skal ha permisjon. Anonymkode: 85e36...182 Hvis han faktisk sier det så må du gå fra han og gå for omsorgen alene. Han er jo overhodet ikke egnet som hverken far eller partner. Anonymkode: 22a53...576 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:34 #11 Del Skrevet fredag kl 19:34 Dette viser hvordan han vil være som far. Jeg hadde gjort det slutt og fått overtatt permisjon. Anonymkode: 03c8c...b88 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:36 #12 Del Skrevet fredag kl 19:36 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Far nekter å ta foreldrepermisjon. Han begrunner det med at han ikke er villig til å gi opp livet sitt med jobb, venner og fritid… litt fortvilt for jeg skal snart i jobb og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi keg kan ikke ha barne og jobbe samtidig… Vurdere nesten å gjøre det slutt.. vet ikke hva jeg helt vil med innlegge men jeg trenger å lufte det Anonymkode: 85e36...182 Flytt. Du vet nå at du må stå alene med alt i all fremtid. Anonymkode: 8569d...2aa 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:37 #13 Del Skrevet fredag kl 19:37 Det der er ikke en type som du vil skal ha omsorg for ditt barn. Anonymkode: 9936a...2be 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:37 #14 Del Skrevet fredag kl 19:37 Anononyma skrev (12 minutter siden): Det er vel ikke egentlig et valg? Trodde pappakvoten må tas ut? Vet det er noe unntak for selvstendig næringsdrivende, men det skal mye til for at mor skal få overta! Han har 3 år på å ta den ut eller så går den bare bort. Anonymkode: 8569d...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet fredag kl 19:45 #15 Del Skrevet fredag kl 19:45 Da får du være hjemme, så får han betale for alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:55 #16 Del Skrevet fredag kl 19:55 Burde ikke dette være noe derr hadde snakket om før dere fikk barn sammen? Eller er det fullstendig overraskende for deg at han mest opptatt av seg selv og sine behov? Anonymkode: f5806...41a 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet fredag kl 19:56 #17 Del Skrevet fredag kl 19:56 Og dette kommer han med like før du skal tilbake på jobb? Hvis det er så viktig for han å ikke ha permisjon, må ha jo ta det opp med deg når dere snakker om å få barn, ikke lenge etter fødsel! 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:01 #18 Del Skrevet fredag kl 20:01 Uff, det må være veldig tungt for deg å oppleve dette midt i permisjonen. Hva mener han at dere skal gjøre med babyen når din perm er over, da? Mener han at det er en problemstilling som du skal løse alene? Den eneste løsningen da er jo å gå fra ham for å kunne ta over hans foreldrepermisjon. Men snakker dere ikke sammen? Anonymkode: 22b10...098 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet fredag kl 20:04 #19 Del Skrevet fredag kl 20:04 For en dott! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:06 #20 Del Skrevet fredag kl 20:06 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uff, det må være veldig tungt for deg å oppleve dette midt i permisjonen. Hva mener han at dere skal gjøre med babyen når din perm er over, da? Mener han at det er en problemstilling som du skal løse alene? Den eneste løsningen da er jo å gå fra ham for å kunne ta over hans foreldrepermisjon. Men snakker dere ikke sammen? Anonymkode: 22b10...098 Jo vi snakker sammen. Og jeg forsøker å få han til å forklare hvordan han mere og løse dette. Men han er overhode ikke intressert i permisjon og mener dette er min «jobb». Han kommer til å ordne avtale med jobben at han skal arbeid selv om han har permisjon. Anonymkode: 85e36...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå