AnonymBruker Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Først en disclamer, jeg har ringt legevakt men de nermest lo av meg og at de kun hjelper med akutte ting og bruddet mitt er jo «gammelt» Så ja da må jeg prøver her på forum for 2 uker siden brakk jeg to bein inni foten . Midt under foten og på siden. Jeg vet hvor bruddene er. Jeg har blirt mer varm i foten og kjenner pulserende smerter i områdene bruddene er. Og for en eller annen grunn kneet også. noen som har hatt beinbrudd som har opplevd det samme? var det da noe galt ? Noen tips til å lindre smerter i forbindelse med brudd ? Anonymkode: e25af...daf
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Skrevet 11. april Hm…blodpropp? Kan du henvende deg på legevakten fordi du er bekymret for blodpropp? PS! Jeg er ikke lege, dette er kun spekulasjon. Anonymkode: b33c8...07f 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #3 Skrevet 11. april Kan være begynnende infeksjon siden du kjenner varme og pulsering. Rart de ikke ba deg komme ned for å ta en crp i det minste. Anonymkode: 86698...fb9
Gaia Skrevet 11. april #4 Skrevet 11. april Du må ringe legevakt og insistere på å få komme inn. Heller en gang for mye enn for lite. Det kan faktisk være blodpropp. Hvordan kjennes leggen din ut? Er den litt varm og øm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå