AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:43 #1 Del Skrevet fredag kl 18:43 Hele dagen har det regnet og katta har ikke villet ut. Nå er det kveld og mørkt snart og nå vil den ut. Er katter mest glade i å være ute om kvelden😅Mjauer og piper nå; men jeg liker ikke å sende den ut hvis jeg ikke finner den igjen. Den er 1 år! Mulig jeg er overbeskyttende Anonymkode: 6a32b...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet fredag kl 18:46 #2 Del Skrevet fredag kl 18:46 Katter jakter i grålysningen og i skumringen, så det er naturlig for dem å ha mer energi og ville være ute da. Spesielt hvis katten er vant med å være ute, men har vært inne hele dagen, da blir den nok rastløs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:48 #3 Del Skrevet fredag kl 18:48 De fleste katter forsvinner på kvelden og natta. Hold pusen inne. Uansvarlig å slippe den ut etter min mening. Anonymkode: c0ad0...270 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:51 #4 Del Skrevet fredag kl 19:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste katter forsvinner på kvelden og natta. Hold pusen inne. Uansvarlig å slippe den ut etter min mening. Anonymkode: c0ad0...270 Ja, er vel egentlig enig i det. Bare lurte på hva som var vanlig:) Anonymkode: 6a32b...b73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå