Gjest Binna Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Hvilken benk- oppvask maskin vil du anbefale? Helst billigst mulig..
Nella Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Billigst mulig bråker mest, tørker dårligst og trekker mest strøm. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...%20benkmaskiner Trykk og sammenlign de tre. Se på energimerkinga. Det er ganske store forskjeller. Ville helt klart gått for Siemensen av de. Her er det faktisk sånn at dyrest er best. Se på lydnivået også. Der er det store forskjeller. Endret 13. mars 2006 av Nella
Gjest Binna Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Joda, er nok sant det. Men det er stor forskjell på den billigste og på å måtte vaske opp for hånd.. Men takk for tipset!
Nella Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Joda, er nok sant det. Men det er stor forskjell på den billigste og på å måtte vaske opp for hånd.. Men takk for tipset! ← Det er sant. Men med åpen kjøkkenløsning kommer du til å irritere deg grønn på 66db i lydnivå. Men det er aldri gøy å vaske opp for hånd da. Se litt på innredningene i de også så du kan få stablet så mye som mulig i de.
Gjest Binna Skrevet 13. mars 2006 #5 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Den er til ei som har lite kjøkken med lang gang mellom kjøkkenet og stua. Men det er jo best å tenke på energiforbruket og for å få det billigst mulig på sikt. Billig men "bra nok" da.. Men så er det greit å kunne flytte med den og da.. Sant så sant Endret 13. mars 2006 av hæxa
Gjest -eline- Skrevet 13. mars 2006 #6 Skrevet 13. mars 2006 Anbefaler helt klart Siemens, jeg har hatt den selv. Vasker bra, grei innredning, bråker lite og jeg kunne selge den igjen og fremdeles få noen kroner for den. Koster litt mer, men som alt annet: du får det du betaler for! ...spesielt med tanke på at den faktisk vasker rent i motsetning til den billigste (fra kvalitetsmerket "Ecotronic"...). Da jeg kjøpte min var prisen i butikk 2995,-, og jeg har sett den til denne prisen i ettertid og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå