Gå til innhold

Gravid som 40 åring- dere med erfaring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg var i et forhold med en mann i 4 år hvor vi tidlig i forholdet snakket om barn og det var det vi begge ønsker. Hver gang jeg tok opp temaet var han aldri klar og han visste heller ikke når. Jeg var 38 år , han 35 år da valgte å gå i redsel for å aldri kunne bli mor i et forhold med han. 
Nå har det gått en stund og jeg har møtt en fantastisk mann som vil det samme som meg. 

Men jeg er også skeptisk til tanken med å få barn i en såpass voksen alder og er redd det ikke går. Eggene sjekket jeg for 1 år siden og alt er bra enn så lenge. 
Er det noen som har en solskinnshistorie/noen som har blitt gravid som 40 år eller eldre her. 
Jeg vet tiden renner fra meg, men barneønske er fortsatt høyt. Trenger bare håp . 

Anonymkode: 4c523...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt 2 ukompliserte svangerskap i 40-årene. Anbefales dersom du har god helse,  god jobb, godt bosted og godt nettverk.

Anonymkode: 46636...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt 2 ukompliserte svangerskap i 40-årene. Anbefales dersom du har god helse,  god jobb, godt bosted og godt nettverk.

Anonymkode: 46636...fc9

Samme her. 

Anonymkode: 6a685...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, ett før jeg ble 40, to etter. Det er ikke noe problem for de aller, aller fleste. 40 år nå er ikke det samme som 40 år i 1986. 

Anonymkode: ad5d6...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dure på. Min elskerinne på 50 ble mor for ifjor, og hun har ikke vært gravid på 22 år. Hun hadde en drøm om barn lenge, og en kveld på kontoret ble til flere. Bare synd at kona mi ikke synes noe om det, men jeg unner henne en ny baby i fanget hennes, fordi jeg vet at det gjør henne glad. Så kan man si at man ikke skal lage løsunger, men sånn ble det nå. 

Anonymkode: 7cc44...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 41 her. Prøver på første .håper det går .

Anonymkode: 75934...0a9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke 40 ennå, men er gravid og skal føde som 39-åring senere i år. Alt har gått bra så langt, har ikke hatt andre plager enn de «vanlige»; kvalme, sliten, trøtt osv.

Ble raskt gravid, hadde tre prøveperioder.

Anonymkode: 6eab0...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...