AnonymBruker Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Hvilken utdanning bør jeg ta nå om jeg kommer til å flytte til Danmark om ca 5-7 år? Da tenker jeg på en utdanning som gjør det relativt enkelt å få seg en jobb i Danmark. Det er vel stor etterspørsel etter helsearbeidere også i Danmark, så den kategorien har jeg kontroll på. Er det andre bransjer det er mangel på arbeidskraft i Danmark eller bransjer der det er lett å jobb også for den som ikke er en ener innen fagfeltet? Anonymkode: 863fa...a7b
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Skrevet 11. april Er det ikke noe innen datateknologi folk anbefaler og som kan brukes i de fleste land? men hvorfor Danmark.? Kaldt, grusomt dyrt blitt, og folka der er langt fra så varme og åpne som nordmenn liker å tro.. Anonymkode: 331ff...560
AnonymBruker Skrevet 11. april #3 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke noe innen datateknologi folk anbefaler og som kan brukes i de fleste land? men hvorfor Danmark.? Kaldt, grusomt dyrt blitt, og folka der er langt fra så varme og åpne som nordmenn liker å tro.. Anonymkode: 331ff...560 Beste land i verden! Bor en I Danmark så betaler en med dansk valuta. Mye billigere enn her. Nordmenn er vel ikke akkurat kjent for å være varme? Hadde jeg ikke vært bundet her hadde jeg flyttet dit for lengst. Jobb er verre, men støtter helse og data. Anonymkode: afff6...9fa
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Skrevet 11. april Det danske jobbmarkedet er nok relativt likt det norske, med noen få unntak. Så tenk heller igjennom hva du vil trives med, og velg ut i fra det. Anonymkode: 15101...602 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #5 Skrevet 11. april Er det ikke en god del mer kriminalitet der enn i Norge? Anonymkode: b6cb7...29a
AnonymBruker Skrevet 11. april #6 Skrevet 11. april Flytt med en gang og ta utdanningen der, så slipper du å slite med studielån. Med 10 timer jobb i uka kvalifiserer du får dansk stipend - som er sykt mye høyere enn det norske. Anonymkode: e29e3...98f
AnonymBruker Skrevet 11. april #7 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flytt med en gang og ta utdanningen der, så slipper du å slite med studielån. Med 10 timer jobb i uka kvalifiserer du får dansk stipend - som er sykt mye høyere enn det norske. Anonymkode: e29e3...98f I tillegg til at du vil ha dansk utdanning, som en dansk arbeidsgiver kjenner. Anonymkode: 7fc4e...cc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå