Iva Skrevet fredag kl 18:14 #1 Del Skrevet fredag kl 18:14 Jeg har ikke så mye penger/ lån. Vurderer derfor å kjøpe leilighet i Lørenskog sentrum fremfor Groruddalen. Tenker enten i de høye boligblokkene i Skåreråsen da de er billige eller en ny leilighet ved Triaden. Er det lurt eller er det best å bli i Oslo et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:16 #2 Del Skrevet fredag kl 18:16 Lørenskog ville jeg styrt unna. Ghetto og navere i blokkene. Var vel også ser hu dama brant barna sine. Se heller til Fjellhamar Anonymkode: 8e889...f6f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:47 #3 Del Skrevet fredag kl 18:47 Jeg ville heller kjøpt på Skåreråsen enn med Triaden iallefall. Jeg er ofte i området rundt Triaden, og trafikken der kan være veldig intens... Men leilighetene som ligger ute på Skårersletta nå har en helt ekstrem felleskost. Jeg hadde ikke hatt råd til å bo der alene med min lønn på 650k i året. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Lørenskog ville jeg styrt unna. Ghetto og navere i blokkene. Var vel også ser hu dama brant barna sine. Se heller til Fjellhamar Anonymkode: 8e889...f6f Snakk om fordommer... Hvis du først skal dømme ett helt område på bakgrunn av enkeltpersoners handlinger, så bør du jo ikke tipse om området for det som kanskje er norges mest kjente og omtalte kidnappingssak? Anonymkode: 97d84...86a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iva Skrevet fredag kl 19:31 Forfatter #4 Del Skrevet fredag kl 19:31 Ja, felleskostnader i Skåreråsen-blokkene er høye og skal nok øke pga rehabilitering av fasader etc. Derfor tenkte jeg at kanskje like greit å kjøpe i nybygg med innskudd og fellesgjeld. Disse ligger ved Triaden. Virker koselig med liv rund den nye hovedgata og Triaden. Mange rimelige områder i Oslo er mer øde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:13 #5 Del Skrevet fredag kl 20:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lørenskog ville jeg styrt unna. Ghetto og navere i blokkene. Var vel også ser hu dama brant barna sine. Se heller til Fjellhamar Anonymkode: 8e889...f6f Fjellhamar er Lørenskog det også Anonymkode: 2270e...c44 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:13 #6 Del Skrevet fredag kl 20:13 Iva skrev (1 time siden): Jeg har ikke så mye penger/ lån. Vurderer derfor å kjøpe leilighet i Lørenskog sentrum fremfor Groruddalen. Tenker enten i de høye boligblokkene i Skåreråsen da de er billige eller en ny leilighet ved Triaden. Er det lurt eller er det best å bli i Oslo et sted? Lørenskog og Groruddalen er same same Anonymkode: 2270e...c44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:15 #7 Del Skrevet fredag kl 20:15 Iva skrev (34 minutter siden): Ja, felleskostnader i Skåreråsen-blokkene er høye og skal nok øke pga rehabilitering av fasader etc. Derfor tenkte jeg at kanskje like greit å kjøpe i nybygg med innskudd og fellesgjeld. Disse ligger ved Triaden. Virker koselig med liv rund den nye hovedgata og Triaden. Mange rimelige områder i Oslo er mer øde. Men har du råd til dem om du ikke får så mye lån? Det banken gir deg i lån er jo inkludert fellesgjelden. Jeg liker også gater med litt liv, men jeg foretrekker liv i form av gående, syklende, naboer og slikt, ikke svært trafikkerte veier slik Skårersletta er blitt. Anonymkode: 97d84...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:30 #8 Del Skrevet fredag kl 20:30 Ville unngått Lørenskog sentrum og heller sett mot Snøbyen og Fjellhamar. Togforbindelse til Oslo og Lillestrøm. Mye koseligere område enn sentrum. Anonymkode: 0dfef...bd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:52 #9 Del Skrevet fredag kl 20:52 Jeg bor selv i Lørenskog sentrum, i de nye leilighetene rundt Triaden, og jeg kan varmt anbefale å kjøpe her. Nabolaget er fantastisk med gode og vennlige naboer, og du har alt du trenger innen kort avstand. Triaden kjøpesenter ligger rett ved, med butikker, spisesteder og tjenester som dekker det meste. De nye leilighetene har også en vesentlig bedre kvalitet sammenlignet med de eldre. Du får moderne løsninger som varm garasje, som er perfekt i vintermånedene, god isolasjon som både reduserer strømforbruket og holder støy ute, samt fellesområder som er godt bevart og gir et pent og innbydende miljø. I tillegg er kollektivtilbudet veldig bra, med buss til Oslo sentrum hver 10. minutt, noe som gjør pendlingen enkel og effektiv. For de som liker å være aktive, er det også mange som benytter seg av området rundt Skårerletta til å gå turer. Alt i alt er dette et trygt og hyggelig sted å bo, med god beliggenhet, praktiske løsninger i hverdagen, og moderne fasiliteter som gjør livet ekstra behagelig. Jeg kan absolutt anbefale å kjøpe en leilighet her. Anonymkode: 838dd...639 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:57 #10 Del Skrevet fredag kl 20:57 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville heller kjøpt på Skåreråsen enn med Triaden iallefall. Jeg er ofte i området rundt Triaden, og trafikken der kan være veldig intens... Men leilighetene som ligger ute på Skårersletta nå har en helt ekstrem felleskost. Jeg hadde ikke hatt råd til å bo der alene med min lønn på 650k i året. Snakk om fordommer... Hvis du først skal dømme ett helt område på bakgrunn av enkeltpersoners handlinger, så bør du jo ikke tipse om området for det som kanskje er norges mest kjente og omtalte kidnappingssak? Anonymkode: 97d84...86a Er et ghetto høl, ikke å komme unna det. Det er som det er. Anonymkode: 52ee6...3e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:11 #11 Del Skrevet lørdag kl 05:11 Iva skrev (9 timer siden): Ja, felleskostnader i Skåreråsen-blokkene er høye og skal nok øke pga rehabilitering av fasader etc. Derfor tenkte jeg at kanskje like greit å kjøpe i nybygg med innskudd og fellesgjeld. Disse ligger ved Triaden. Virker koselig med liv rund den nye hovedgata og Triaden. Mange rimelige områder i Oslo er mer øde. Har lurt litt på hvordan det er å bo i de to høyeste blokkene der oppe, de må jo ha en ekstremt bra utsikt! Men det ser så slitent ut at jeg trodde nesten de droppet rehabilitering pga at det kanskje må rives om ikke alt for mange år. Så det er planlagt rehabilitering snart? Anonymkode: a6f81...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iva Skrevet lørdag kl 05:49 Forfatter #12 Del Skrevet lørdag kl 05:49 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har lurt litt på hvordan det er å bo i de to høyeste blokkene der oppe, de må jo ha en ekstremt bra utsikt! Men det ser så slitent ut at jeg trodde nesten de droppet rehabilitering pga at det kanskje må rives om ikke alt for mange år. Så det er planlagt rehabilitering snart? Anonymkode: a6f81...f9a Jeg har vært på visninger der. Siste mnd har en del solgt unna leiligheter der. De har høye fellesutgifter ca 8400,- per mnd nå. De må rehabilitere fasader med mer og må ta opp lån. De hadde møte i ca februar i år og forslaget ble nedstemt. Men de må jo gjøre noe snart så fellesutgiftene vil øke. Så er blokkene verna. Da blir en del rehabilitering mulig dyrere. Men de er nå de billigste leilighetene i Lørenskog. Og Oslo finner du heller ikke så billige. Kanskje ved Skedsmokorset rett ved Oslo er det omtrent samme. Jeg har ikke bil og kan ikke kjøre så må bo sentralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet lørdag kl 06:57 #13 Del Skrevet lørdag kl 06:57 Ryddet for brukerangrep. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iva Skrevet lørdag kl 07:36 Forfatter #14 Del Skrevet lørdag kl 07:36 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg bor selv i Lørenskog sentrum, i de nye leilighetene rundt Triaden, og jeg kan varmt anbefale å kjøpe her. Nabolaget er fantastisk med gode og vennlige naboer, og du har alt du trenger innen kort avstand. Triaden kjøpesenter ligger rett ved, med butikker, spisesteder og tjenester som dekker det meste. De nye leilighetene har også en vesentlig bedre kvalitet sammenlignet med de eldre. Du får moderne løsninger som varm garasje, som er perfekt i vintermånedene, god isolasjon som både reduserer strømforbruket og holder støy ute, samt fellesområder som er godt bevart og gir et pent og innbydende miljø. I tillegg er kollektivtilbudet veldig bra, med buss til Oslo sentrum hver 10. minutt, noe som gjør pendlingen enkel og effektiv. For de som liker å være aktive, er det også mange som benytter seg av området rundt Skårerletta til å gå turer. Alt i alt er dette et trygt og hyggelig sted å bo, med god beliggenhet, praktiske løsninger i hverdagen, og moderne fasiliteter som gjør livet ekstra behagelig. Jeg kan absolutt anbefale å kjøpe en leilighet her. Anonymkode: 838dd...639 Tusen takk! Så godt å høre. Jeg har også tenkt at det må være praktisk og fint å bo der. Jeg har ikke bil og kommer ikke til å ha. Har barn og ett av de vil gå på skole der om vi flytter. Har vært å sett på en del av de nye leiligheten der og på de gamle også. Etter å ha sett noen av de nye, så har jeg ikke lyst på de eldre leilighetene. Jeg er heller ikke flink t å pusse opp. Og Triaden virker som et fint senter. Ser at noe der er åpent også på søndager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:55 #15 Del Skrevet lørdag kl 08:55 Iva skrev (1 time siden): Tusen takk! Så godt å høre. Jeg har også tenkt at det må være praktisk og fint å bo der. Jeg har ikke bil og kommer ikke til å ha. Har barn og ett av de vil gå på skole der om vi flytter. Har vært å sett på en del av de nye leiligheten der og på de gamle også. Etter å ha sett noen av de nye, så har jeg ikke lyst på de eldre leilighetene. Jeg er heller ikke flink t å pusse opp. Og Triaden virker som et fint senter. Ser at noe der er åpent også på søndager. En ny leilighet i Lørenskog kan ofte koste rundt 4 / 4,5 millioner kroner, mens en tilsvarende leilighet i Oslo gjerne ligger på rundt 6 millioner kroner – det betyr at du sparer hele 2 millioner bare ved å bo 25 minutter unna sentrum. I tillegg inkluderer mange av leilighetene i Lørenskog garasje, noe som gir ekstra verdi for pengene. Anonymkode: 838dd...639 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:16 #16 Del Skrevet lørdag kl 09:16 Trodde ikke Lørenskog hadde noe sentrum jeg. Hvor er liksom det. Anonymkode: 8de56...189 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iva Skrevet lørdag kl 09:48 Forfatter #17 Del Skrevet lørdag kl 09:48 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Trodde ikke Lørenskog hadde noe sentrum jeg. Hvor er liksom det. Anonymkode: 8de56...189 Det er den nye hovedgaten som tror jeg heter Skårersletta og går fra bussterminalen ved Metro senter forbi Triaden. Mye ny bebyggelse rundt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:31 #18 Del Skrevet lørdag kl 10:31 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ville heller kjøpt på Skåreråsen enn med Triaden iallefall. Jeg er ofte i området rundt Triaden, og trafikken der kan være veldig intens... Men leilighetene som ligger ute på Skårersletta nå har en helt ekstrem felleskost. Jeg hadde ikke hatt råd til å bo der alene med min lønn på 650k i året. Anonymkode: 97d84...86a Ja de er ikke billig, men de er uansett 30% billigere enn i Oslo. Anonymkode: 838dd...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:36 #19 Del Skrevet lørdag kl 10:36 Styr unna Lørenskog sentrum. Mye karachiboys som henger der… Anonymkode: f5730...b22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:03 #20 Del Skrevet lørdag kl 12:03 Iva skrev (2 timer siden): Det er den nye hovedgaten som tror jeg heter Skårersletta og går fra bussterminalen ved Metro senter forbi Triaden. Mye ny bebyggelse rundt der. Ja det var det jeg kanskje trodde, men jeg vet ikke helt om det er det jeg vil kalle et sentrum likevel 😅 Anonymkode: 8de56...189 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå