AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:53 #1 Del Skrevet fredag kl 17:53 Tenkte å kose meg med litt potetgull. Men over 700 kalorier for en ikke så stor pose 😱. Er det virkelig så mye? Anonymkode: 4b29a...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:54 #2 Del Skrevet fredag kl 17:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenkte å kose meg med litt potetgull. Men over 700 kalorier for en ikke så stor pose 😱. Er det virkelig så mye? Anonymkode: 4b29a...f5f Anonymkode: 4b29a...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:54 #3 Del Skrevet fredag kl 17:54 Anonymkode: 4b29a...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet fredag kl 18:01 #4 Del Skrevet fredag kl 18:01 Jeg vet ikke hvilken app du er i, men det stemmer ikke med posen du har. Posen du har er 85g, så cirka 410 kalorier for hele posen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:07 #5 Del Skrevet fredag kl 18:07 Daisy-love skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke hvilken app du er i, men det stemmer ikke med posen du har. Posen du har er 85g, så cirka 410 kalorier for hele posen. Bruke lifesum og scannet strekkoden Anonymkode: 4b29a...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:10 #6 Del Skrevet fredag kl 18:10 Nå fikk jeg lyst på potetgull 😬 Anonymkode: 04ae2...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:10 #7 Del Skrevet fredag kl 18:10 Men du ser jo selv rett der at det ikke stemmer. Anonymkode: c670e...0e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:11 #8 Del Skrevet fredag kl 18:11 Nei, det er feil. Er 409,7 kcal i den posen Anonymkode: 04f93...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet fredag kl 18:13 #9 Del Skrevet fredag kl 18:13 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bruke lifesum og scannet strekkoden Anonymkode: 4b29a...f5f Bruker ikke Lifesum selv, men mulig det er en feil og det ligger inne en større pose enn det du faktisk har. Er i hvert fall en del mindre, siden det er under 100g, og en mindre pose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:16 #10 Del Skrevet fredag kl 18:16 Lag det selv og dropp fettet, det er det som gir alle kaloriene. Det er salt vi har craving for når vi vil ha potetgull uansett. Anonymkode: e3f7a...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:28 #11 Del Skrevet fredag kl 18:28 Ble rett når jeg la inn 85 gram. ☺️ Anonymkode: 4b29a...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:33 #12 Del Skrevet fredag kl 18:33 Nå er posen tom og jeg fikk dårlig samvittighet 😅 men har spist lite mat i dag så går ikke over det jeg trenger i kalorier Anonymkode: 4b29a...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:35 #13 Del Skrevet fredag kl 18:35 100 gr er 482 kalorier, posen veien 85 gram, hvordan i alle dager kan du da tro at det er 738 kalorier i posen? Anonymkode: 47166...79c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet fredag kl 18:40 #14 Del Skrevet fredag kl 18:40 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er posen tom og jeg fikk dårlig samvittighet 😅 men har spist lite mat i dag så går ikke over det jeg trenger i kalorier Anonymkode: 4b29a...f5f Det er lov å kose seg, og dårlig samvittighet hjelper lite, så prøv å si til deg selv at du har kost deg, og det er lov 🩵 Om du ikke ønsker å spise potetgull, eller en mindre mengde enn dette også, så kan det være lurt med litt ordentlig mat først. Ingen krise dette her da 😊🩵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå