AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:00 #21 Del Skrevet fredag kl 18:00 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må i følge facebook kommentere, like og dele ofte fra siden for å få det, så det hørtes jo veldig rart ut… Anonymkode: a240e...ad0 Og jeg leste på Reddit at mange har fått det bare ved å ha lest på sidene til enkelte bedrifter, eller scrollet forbi sidene ofte nok, uten å like eller kommentere noe. Anonymkode: 26344...79b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:01 #22 Del Skrevet fredag kl 18:01 Jeg døøøør 🤣🤣🤣 Nei, du er ikke alene 😅 Anonymkode: b9876...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:01 #23 Del Skrevet fredag kl 18:01 Hvorfor er hun spennende da? Anonymkode: 6fa88...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:01 #24 Del Skrevet fredag kl 18:01 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og jeg leste på Reddit at mange har fått det bare ved å ha lest på sidene til enkelte bedrifter, eller scrollet forbi sidene ofte nok, uten å like eller kommentere noe. Anonymkode: 26344...79b Ja, men det er offentlige sider. Gjelder ikke for privatpersoner Anonymkode: a240e...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:03 #25 Del Skrevet fredag kl 18:03 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er tilgjengelig kun på offentlige sider, og ikke privatpersoner, så da har du nok misforstått. Anonymkode: a240e...ad0 Hun har sikkert en offentlig side da? Jeg aner ikke, og jeg går ikke tilbake for å sjekke hva slags side hun har😅 Anonymkode: e5ed8...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:08 #26 Del Skrevet fredag kl 18:08 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er hun spennende da? Anonymkode: 6fa88...651 Det var vel det jeg ville finne ut av da😅 nei, altså… teit, ja! Jeg står for det. Superteit. Men skal love deg jeg ikke gjør det igjen! Får heller finne fram den gode gamle kikkerten (nå tuller jeg, så ingen anmelder meg her😅) Anonymkode: e5ed8...b9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:08 #27 Del Skrevet fredag kl 18:08 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg døøøør 🤣🤣🤣 Nei, du er ikke alene 😅 Anonymkode: b9876...280 TAKK!😂❤️ Anonymkode: e5ed8...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:13 #28 Del Skrevet fredag kl 18:13 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva vil du/håper du at jeg skal svare? At jeg er 14 år og det ble slutt i går? står over denne jeg😂 Anonymkode: e5ed8...b9d Er du en voksen kvinne så er det er mer alvorlig og uforståelig om ei i tenårene gjør det. Anonymkode: 8431d...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:14 #29 Del Skrevet fredag kl 18:14 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette er tilgjengelig kun på offentlige sider, og ikke privatpersoner, så da har du nok misforstått. Anonymkode: a240e...ad0 eller så har eksens nye partner en offisiell side Anonymkode: e79f9...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:18 #30 Del Skrevet fredag kl 18:18 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du en voksen kvinne så er det er mer alvorlig og uforståelig om ei i tenårene gjør det. Anonymkode: 8431d...e3e Jeg føler meg teit ja (og veldig flau) men føler ikke noe som kan være alvorlig😅. Hvorfor mener du det er alvorlig? Litt spent på den. Anonymkode: e5ed8...b9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet fredag kl 18:25 #31 Del Skrevet fredag kl 18:25 Trikset er å gå inn på profilen til personen, deretter sette telefonen på flymodus🤓 Da er du safe fra å komme borti «like» osv. 🤫🤫🤫🤫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:41 #32 Del Skrevet fredag kl 18:41 SeBraHaHa skrev (14 minutter siden): Trikset er å gå inn på profilen til personen, deretter sette telefonen på flymodus🤓 Da er du safe fra å komme borti «like» osv. 🤫🤫🤫🤫 Å nei nei nei… gi meg ingen ideer her😂😂 Anonymkode: e5ed8...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:56 #33 Del Skrevet i går, 07:56 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er du en voksen kvinne så er det er mer alvorlig og uforståelig om ei i tenårene gjør det. Anonymkode: 8431d...e3e Finnes ikke alvorlig. Faktisk. Anonymkode: d0e5a...253 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå