Gå til innhold

Og nå har jeg tråkket i salaten for siste gang (ang snoking på Facebook)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 17.53):

Du må i følge facebook kommentere, like og dele ofte fra siden for å få det, så det hørtes jo veldig rart ut…

Anonymkode: a240e...ad0

Ekspander  

Og jeg leste på Reddit at mange har fått det bare ved å ha lest på sidene til enkelte bedrifter, eller scrollet forbi sidene ofte nok, uten å like eller kommentere noe.

Anonymkode: 26344...79b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg døøøør 🤣🤣🤣

Nei, du er ikke alene 😅 

Anonymkode: b9876...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er hun spennende da?

Anonymkode: 6fa88...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 18.00):

Og jeg leste på Reddit at mange har fått det bare ved å ha lest på sidene til enkelte bedrifter, eller scrollet forbi sidene ofte nok, uten å like eller kommentere noe.

Anonymkode: 26344...79b

Ekspander  

Ja, men det er offentlige sider. Gjelder ikke for privatpersoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 17.59):

Dette er tilgjengelig kun på offentlige sider, og ikke privatpersoner, så da har du nok misforstått.

Ekspander  

Hun har sikkert en offentlig side da? Jeg aner ikke,  og jeg går ikke tilbake for å sjekke hva slags side hun har😅

Anonymkode: e5ed8...b9d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 18.01):

Hvorfor er hun spennende da?

Anonymkode: 6fa88...651

Ekspander  

Det var vel det jeg ville finne ut av da😅 nei, altså… teit, ja! Jeg står for det. Superteit. Men skal love deg jeg ikke gjør det igjen! Får heller finne fram den gode gamle kikkerten (nå tuller jeg, så ingen anmelder meg her😅)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 18.01):

Jeg døøøør 🤣🤣🤣

Nei, du er ikke alene 😅 

Anonymkode: b9876...280

Ekspander  

TAKK!😂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva vil du/håper du at jeg skal svare? At jeg er 14 år og det ble slutt i går? 

står over denne jeg😂

Ekspander  

Er du en voksen kvinne så er det er mer alvorlig og uforståelig om ei i tenårene gjør det. 

Anonymkode: 8431d...e3e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er tilgjengelig kun på offentlige sider, og ikke privatpersoner, så da har du nok misforstått.

Ekspander  

eller så har eksens nye partner en offisiell side :D

Anonymkode: e79f9...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 18.13):

Er du en voksen kvinne så er det er mer alvorlig og uforståelig om ei i tenårene gjør det. 

Ekspander  

Jeg føler meg teit ja (og veldig flau) men føler ikke noe som kan være alvorlig😅. Hvorfor mener du det er alvorlig? Litt spent på den. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset er å gå inn på profilen til personen, deretter sette telefonen på flymodus🤓

Da er du safe fra å komme borti «like» osv.

🤫🤫🤫🤫

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  SeBraHaHa skrev (På 11.4.2025 den 18.25):

Trikset er å gå inn på profilen til personen, deretter sette telefonen på flymodus🤓

Da er du safe fra å komme borti «like» osv.

🤫🤫🤫🤫

Å nei nei nei… gi meg ingen ideer her😂😂 

Ekspander  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Finnes ikke alvorlig. Faktisk.

Anonymkode: d0e5a...253

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ekspander  

"Alvorlig og uforståelig"? Ærlig talt, hva er det du snakker om? 🤣 Alle har da vært nysgjerrige på en eks' nye kjæreste, det er ingenting galt med det - og å se litt på profilen på sosiale medier er da virkelig en fullstendig uskyldig måte å få utløp for det på. 

Dramaqueen 😄

Anonymkode: aef35...477

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fader for noen pingler folk er da! Kan du ikke scrolle på SOme og stå for det da? Det er da for fader ingen krise uansett hvilken side eller person du er inne på! ER virkelig så redd for Jantelov og bygdemobb eller hva som hindrer dem i å leve uten å "se seg over skuldra"? Skjerp dere og lev livet slik dere vil! 

Anonymkode: a272a...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 14.00):

Fader for noen pingler folk er da! Kan du ikke scrolle på SOme og stå for det da? Det er da for fader ingen krise uansett hvilken side eller person du er inne på! ER virkelig så redd for Jantelov og bygdemobb eller hva som hindrer dem i å leve uten å "se seg over skuldra"? Skjerp dere og lev livet slik dere vil! 

Ekspander  

skjønner hva du mener men dette er vel en av disse tingene man ikke har lyst til å stå inne for? feks er det jo omtrent ingen som søker på andres skatt lenger siden man får opp alle opplysninger om hvem som søker på en... men før det, da gikk jo hele Norge bananas over skattesøkingen sin... var nesten fulltidsjobb for en del. 

Anonymkode: 3f4c8...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 17.41):

Ja, jeg har snoket på ting jeg ikke burde snoke på. Si at jeg ikke er alene!😅

Exen har fått ny dame, og jeg har snoket… ikke mye, men i dag fikk jeg mld på Facebook «You  raised a Top Fan badge on This site» nei nei nei…. !!! Er det Facebook som sender dette? Si at det er! Eller er det eier av kontoen som har sett dette? Jeg er SÅ flau! Skal aldri snoke mer! 

Ekspander  

Har du fått dette på en privat profil? Det har jeg aldri hørt om før… eller har hun en side?

Anonymkode: c6a31...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå inn på en FB-side som er åpen for alle er ikke å snoke. Eieren av siden har i tilfelle selv valgt at den skal være åpen for alle . .

Fb gir ikke eieren av siden opplysning om hvem som har vært inne og sjekket. Du kan finne opplysning om hvor mange, men ikke HVEM som har vært inne på siden din. Tror du skal ta dette helt med ro . . .

Endret av senior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 17.41):

Ja, jeg har snoket på ting jeg ikke burde snoke på. Si at jeg ikke er alene!😅

Exen har fått ny dame, og jeg har snoket… ikke mye, men i dag fikk jeg mld på Facebook «You  raised a Top Fan badge on This site» nei nei nei…. !!! Er det Facebook som sender dette? Si at det er! Eller er det eier av kontoen som har sett dette? Jeg er SÅ flau! Skal aldri snoke mer! 

Ekspander  

Dette er bare for sider, ikke personprofiler. Er det bedriften hennes du snoker på da eller har du misforstått hva badgen handlet om?

Anonymkode: 9663d...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 21.05):

skjønner hva du mener men dette er vel en av disse tingene man ikke har lyst til å stå inne for? feks er det jo omtrent ingen som søker på andres skatt lenger siden man får opp alle opplysninger om hvem som søker på en... men før det, da gikk jo hele Norge bananas over skattesøkingen sin... var nesten fulltidsjobb for en del. 

Anonymkode: 3f4c8...bb6

Ekspander  

Jeg for min del står inne for alt jeg gjør. Snoker jeg på noen så bare spør meg og jeg innrømmer det gjerne. Alt som er åpent går jeg bare inn på uten skam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...