AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:41 #1 Del Skrevet fredag kl 17:41 Ja, jeg har snoket på ting jeg ikke burde snoke på. Si at jeg ikke er alene!😅 Exen har fått ny dame, og jeg har snoket… ikke mye, men i dag fikk jeg mld på Facebook «You raised a Top Fan badge on This site» nei nei nei…. !!! Er det Facebook som sender dette? Si at det er! Eller er det eier av kontoen som har sett dette? Jeg er SÅ flau! Skal aldri snoke mer! Anonymkode: e5ed8...b9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:45 #2 Del Skrevet fredag kl 17:45 Hæh? Er det mulig? Shit, takk for tips! Nå skal jeg ikke snoke mer.. Anonymkode: 63caa...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:46 #3 Del Skrevet fredag kl 17:46 Du må slette profilen din hahahha Anonymkode: 0adc1...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:47 #4 Del Skrevet fredag kl 17:47 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæh? Er det mulig? Shit, takk for tips! Nå skal jeg ikke snoke mer.. Anonymkode: 63caa...871 Nei, ikke jeg heller😅 Anonymkode: e5ed8...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:48 #5 Del Skrevet fredag kl 17:48 Sende deg hvor da?! I en melding?? Anonymkode: 860a6...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:48 #6 Del Skrevet fredag kl 17:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må slette profilen din hahahha Anonymkode: 0adc1...414 Nummeret før jeg gjør det. Lenge siden jeg har følt meg så latterlig😅 Anonymkode: e5ed8...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:49 #7 Del Skrevet fredag kl 17:49 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sende deg hvor da?! I en melding?? Anonymkode: 860a6...961 På Facebook, som en notification. Anonymkode: e5ed8...b9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:49 #8 Del Skrevet fredag kl 17:49 Patetisk. Anonymkode: 8431d...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:50 #9 Del Skrevet fredag kl 17:50 Blir ikke synlig for den som eier siden. Anonymkode: d0e5a...253 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet fredag kl 17:51 #10 Del Skrevet fredag kl 17:51 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, jeg har snoket på ting jeg ikke burde snoke på. Si at jeg ikke er alene!😅 Exen har fått ny dame, og jeg har snoket… ikke mye, men i dag fikk jeg mld på Facebook «You raised a Top Fan badge on This site» nei nei nei…. !!! Er det Facebook som sender dette? Si at det er! Eller er det eier av kontoen som har sett dette? Jeg er SÅ flau! Skal aldri snoke mer! Anonymkode: e5ed8...b9d Har du flytta inn på Facebooksida til nydama? Er du der konstant, flere ganger i døgnet? Var det Facebook som sendte deg den meldinga? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:51 #11 Del Skrevet fredag kl 17:51 Aldri hørt om dette før, så måtte google. Det er noe som Facebook sender ut, ikke personen, fordi du har vært aktiv på den aktuelle siden. Vedkommende hvis side det er, vil ikke se dette med mindre du godtar «badgen», så vidt jeg forstår. Anonymkode: 26344...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:53 #12 Del Skrevet fredag kl 17:53 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Patetisk. Anonymkode: 8431d...e3e Ja, veldig! Og jeg kjenner på det nå😂 Anonymkode: e5ed8...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:53 #13 Del Skrevet fredag kl 17:53 Du må i følge facebook kommentere, like og dele ofte fra siden for å få det, så det hørtes jo veldig rart ut… Anonymkode: a240e...ad0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:55 #14 Del Skrevet fredag kl 17:55 Skogstrolle skrev (2 minutter siden): Har du flytta inn på Facebooksida til nydama? Er du der konstant, flere ganger i døgnet? Var det Facebook som sendte deg den meldinga? Ikke i det hele tatt, så på siden i går og en gang i dag. Ikke vært aktiv, ikke likt noe, egentlig bare kikka. Men tydeligvis nok for Facebook til å tenke at jeg er en fan😂😅 Anonymkode: e5ed8...b9d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet fredag kl 17:56 #15 Del Skrevet fredag kl 17:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke i det hele tatt, så på siden i går og en gang i dag. Ikke vært aktiv, ikke likt noe, egentlig bare kikka. Men tydeligvis nok for Facebook til å tenke at jeg er en fan😂😅 Anonymkode: e5ed8...b9d Blodfan 🤪🫣😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:57 #16 Del Skrevet fredag kl 17:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må i følge facebook kommentere, like og dele ofte fra siden for å få det, så det hørtes jo veldig rart ut… Anonymkode: a240e...ad0 Ja, det syntes jeg også. Men kan være siden jeg aldri bruker Facebook, at de tenkte to dager på rad var en fan oppførsel? Haha jeg vet ikke… men glad for å høre at det er Facebook og ikke hun som har sett det (håper jeg) Anonymkode: e5ed8...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:58 #17 Del Skrevet fredag kl 17:58 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, veldig! Og jeg kjenner på det nå😂 Anonymkode: e5ed8...b9d Hvor gammel er du og hvor lenge er det siden det ble slutt mellom deg og eks? Anonymkode: 8431d...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:58 #18 Del Skrevet fredag kl 17:58 Skogstrolle skrev (1 minutt siden): Blodfan 🤪🫣😂 Vel…😂😂😂 Anonymkode: e5ed8...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:59 #19 Del Skrevet fredag kl 17:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du og hvor lenge er det siden det ble slutt mellom deg og eks? Anonymkode: 8431d...e3e Hva vil du/håper du at jeg skal svare? At jeg er 14 år og det ble slutt i går? står over denne jeg😂 Anonymkode: e5ed8...b9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:59 #20 Del Skrevet fredag kl 17:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det syntes jeg også. Men kan være siden jeg aldri bruker Facebook, at de tenkte to dager på rad var en fan oppførsel? Haha jeg vet ikke… men glad for å høre at det er Facebook og ikke hun som har sett det (håper jeg) Anonymkode: e5ed8...b9d Dette er tilgjengelig kun på offentlige sider, og ikke privatpersoner, så da har du nok misforstått. Anonymkode: a240e...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå