AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:29 #21 Del Skrevet lørdag kl 10:29 En bekymret nabo meldte oss til bv fordi en "fremmed dame" var mye med barna våre. Vi er lesbiske. Jeg hadde klippet og farget håret etter å ha gått ned 35 kilo. Skal sies at mange til og med på jobb ikke kjente meg igjen. Det var altså meg som var den fremmede dama 🙃🙃🙃🙃 Anonymkode: c10c0...141 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:37 #22 Del Skrevet lørdag kl 10:37 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En bekymret nabo meldte oss til bv fordi en "fremmed dame" var mye med barna våre. Vi er lesbiske. Jeg hadde klippet og farget håret etter å ha gått ned 35 kilo. Skal sies at mange til og med på jobb ikke kjente meg igjen. Det var altså meg som var den fremmede dama 🙃🙃🙃🙃 Anonymkode: c10c0...141 Anonymkode: d5962...c19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:39 #23 Del Skrevet lørdag kl 10:39 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Me first: Naboen meldte meg til bv for at jeg festa mens barna var hos besteforeldrene sine. Festa med allsang, en liten håndfull øl og allsang. Likevel....er det så sjukt å gjøre lizm? Ble bare henlagt, selvsagt. Andre med teite barnevernsmeldinger på seg? Anonymkode: d5962...c19 Ja! 1. Barn som ikke spiste opp hele kakestykket i bursdagbesøk. Reagerte på at jeg spiste den delen barnet ikke likte. 2. Hullete klær. Merk at dette er klær som skal være hull i. 3. Barn + Far (aleneforsørger) = Barnet blir utsatt for overgrep av far. En matematisk formel. Må være sant 😅 Anonymkode: 4fbdc...ff3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:40 #24 Del Skrevet lørdag kl 10:40 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En bekymret nabo meldte oss til bv fordi en "fremmed dame" var mye med barna våre. Vi er lesbiske. Jeg hadde klippet og farget håret etter å ha gått ned 35 kilo. Skal sies at mange til og med på jobb ikke kjente meg igjen. Det var altså meg som var den fremmede dama 🙃🙃🙃🙃 Anonymkode: c10c0...141 Det kunne vært en barnepike, tante, kusine, venninne som skulle hjelpe til i en krevende periode. Veldig spesielt å tro at dere bare hadde latt en fremmed ta over barna Anonymkode: d5962...c19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:42 #25 Del Skrevet lørdag kl 10:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja! 1. Barn som ikke spiste opp hele kakestykket i bursdagbesøk. Reagerte på at jeg spiste den delen barnet ikke likte. 2. Hullete klær. Merk at dette er klær som skal være hull i. 3. Barn + Far (aleneforsørger) = Barnet blir utsatt for overgrep av far. En matematisk formel. Må være sant 😅 Anonymkode: 4fbdc...ff3 Moteriktige jeans med huller i = omsorgssvikt, ja Anonymkode: d5962...c19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:47 #26 Del Skrevet lørdag kl 10:47 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fint at du skriver her. Har selv et nabobarn jeg lurer på om jeg burde melde inn. Stort barn som hyler, truer, skriker, smeller osv. Ung alenemor og de er aldri borte, har besøk eller noe. Kanskje jeg burde prøve å heller ta en samtale med mor og høre om barnet får hjelp og om det er noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 6ccca...d2c Ja, ta heller en prat, men finn en måte som ikke er påtrengende. Har ligger det nok mye mer bak enn hva du ser fra utsiden. Det er faktisk ikke umulig at mor gjør en fantastisk jobb og bruker alt hun har av krefter på dette barnet. Kanskje en liten hyggelig samtale med en nabo kan gjøre godt. At noen ser henne og bryr seg. Har man barn med utfordringer forventes det nemlig at man skal kunne stå i alt selv uten hjelp, og barnet er den som får hjelpen. Ved å kunne gi støtte til begge så kommer man mye lenger. Been there, done that. På vei utav det og er livredd for å havne tilbake i samme kjøret. For min egen del sliter jeg fortsatt med å komme meg ut av konstant beredskap, selv om jeg ikke trenger å være der. Naboer med godt hjerte er viktig! Anonymkode: 4fbdc...ff3 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:51 #27 Del Skrevet lørdag kl 10:51 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kunne vært en barnepike, tante, kusine, venninne som skulle hjelpe til i en krevende periode. Veldig spesielt å tro at dere bare hadde latt en fremmed ta over barna Anonymkode: d5962...c19 Ja, altså de er jo litt rare de naboene😂 Hadde hun hilst eller tatt en prat med denne fremmede dama hadde hun jo kjent meg igjen! Men neida, hun gikk rett i konspi-modus og loggførte all tiden denne fremmede dama var med barna. En dag hadde hun fremmede tilogmed holdt dem hjemme fra skole og barnehage!!!!! (Minstemann kastet opp kvelden før og vi holdt alle hjemme i omgangssyke-karantene) Barnevernet var ekstremt forståelsesfulle og beklaget situasjonen veldig. Anonymkode: c10c0...141 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:53 #28 Del Skrevet lørdag kl 10:53 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I meldingen mot meg sto det også at 3 åringen passet ettåringen. Sa en gang at 3 åringen passer godt på lillebroren sin. Det betydde jo ikke som barnepike 😂 folk er så vanskelige når de vil Anonymkode: c30f9...9d8 Jaja barnevernet gjør jobben sin. Det er de pålagt. Er oppe i 13 bekymringsmeldinger 😂 Nå har de endelig bestemt seg for å lukke saken. De er ikke bekymret. De skulle heller ringe og bare informere, om det hvis det kom flere. Så jeg venter i spenning 😂 Anonymkode: ffd0f...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:02 #29 Del Skrevet lørdag kl 11:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jaja barnevernet gjør jobben sin. Det er de pålagt. Er oppe i 13 bekymringsmeldinger 😂 Nå har de endelig bestemt seg for å lukke saken. De er ikke bekymret. De skulle heller ringe og bare informere, om det hvis det kom flere. Så jeg venter i spenning 😂 Anonymkode: ffd0f...9d1 Det var det de sa her også. De ble veldig godt kjent med oss i en lang BV sak som pågikk mens vi fortsatt bodde sammen som en familie. Jeg var i utgangspunktet ikke med i den saken siden den gjaldt hennes biologiske barn, men heldigvis klarte jeg å igjennom at barnets biologiske far signerte for at jeg kunne ta kursing og samtaler på vegne av dette barnet. Etter et langt ras med rare bekymringer og et par korte undersøkelser så ble det i kommentar #34 siste dråpe. Da fikk jeg beskjed om at de allerede kjente meg så godt at de nå kom til å la oss være i fred om det kom inn mer. Da jeg stilte spørsmål til "hva hvis det virkelig klikker for meg? Da håper jeg dere tar det seriøst!" sa de at "Det kommer det ikke til å gjøre". Helt flott det, men sender jeg inn en melding på meg selv håper jeg de hiver seg rundt 😅 Anonymkode: 4fbdc...ff3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:04 #30 Del Skrevet lørdag kl 11:04 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jaja barnevernet gjør jobben sin. Det er de pålagt. Er oppe i 13 bekymringsmeldinger 😂 Nå har de endelig bestemt seg for å lukke saken. De er ikke bekymret. De skulle heller ringe og bare informere, om det hvis det kom flere. Så jeg venter i spenning 😂 Anonymkode: ffd0f...9d1 Det er egentlig godt at de kan gjøre sånn. Er bekymringen alvorlig nok tar de det nok opp igjen, men fy søren så deilig å slippe å få alle disse brevene og samtalene. Anonymkode: 4fbdc...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:45 #31 Del Skrevet lørdag kl 12:45 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bare ved at du skriver ‘lizm’ så føler jeg automatisk at det sikkert var noe mer til grunn. Anonymkode: 0cf2c...9e5 Hvorfor det? Jeg liker ikke teite forkortninger jeg heller, men hvordan påvirker det barna tenker du? Anonymkode: 16e65...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:47 #32 Del Skrevet lørdag kl 12:47 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg støtter naboen, ikke på grunn av allsang og litt øl men det faktum at du skriver 'lizm'.. Er du fra Sarpsborgtraktene, fikk barn på videregående og mor og far sitter ofte barnevakt da barnefar er ute av bildet? Anonymkode: 79178...0f4 Igjen, hvordan er det grunnlag for melding til barneverntjenesten tenker du? Hilsen saksbehandler Anonymkode: 16e65...07b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:52 #33 Del Skrevet lørdag kl 12:52 Jeg kan ikke skrive noe om innhold i meldinger her, men på generelt grunnlag vil jeg si at det kan være lurt å ta en prat med naboen hvis du er bekymret. I hvert fall hvis du ikke kjenner vedkommende i det hele tatt. Er du fortsatt bekymret, så melder du. Anonymkode: 16e65...07b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aureka Skrevet lørdag kl 12:55 #34 Del Skrevet lørdag kl 12:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En bekymret nabo meldte oss til bv fordi en "fremmed dame" var mye med barna våre. Vi er lesbiske. Jeg hadde klippet og farget håret etter å ha gått ned 35 kilo. Skal sies at mange til og med på jobb ikke kjente meg igjen. Det var altså meg som var den fremmede dama 🙃🙃🙃🙃 Anonymkode: c10c0...141 Hehe, bra at det ble bekreftet at du var mye med barna i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:59 #35 Del Skrevet lørdag kl 12:59 Jeg fikk en hevnmelding fra en tidligere ansatt hos meg. Den sa at jeg var alkoholiker og konstant full 😂 Jeg er avholds og har aldri drukket alkohol 😆 Ble henlagt etter et møte 😉 Anonymkode: 3a01c...b3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:14 #36 Del Skrevet lørdag kl 13:14 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, altså de er jo litt rare de naboene😂 Hadde hun hilst eller tatt en prat med denne fremmede dama hadde hun jo kjent meg igjen! Men neida, hun gikk rett i konspi-modus og loggførte all tiden denne fremmede dama var med barna. En dag hadde hun fremmede tilogmed holdt dem hjemme fra skole og barnehage!!!!! (Minstemann kastet opp kvelden før og vi holdt alle hjemme i omgangssyke-karantene) Barnevernet var ekstremt forståelsesfulle og beklaget situasjonen veldig. Anonymkode: c10c0...141 Jeg følger ikke med på hva naboene gjør på. Be henne slå på tv'en istedenfor. Går sikkert noe såpeserie hun kan se på. Anonymkode: 3259e...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:15 #37 Del Skrevet lørdag kl 13:15 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jaja barnevernet gjør jobben sin. Det er de pålagt. Er oppe i 13 bekymringsmeldinger 😂 Nå har de endelig bestemt seg for å lukke saken. De er ikke bekymret. De skulle heller ringe og bare informere, om det hvis det kom flere. Så jeg venter i spenning 😂 Anonymkode: ffd0f...9d1 Hva skjer? Er det noen som hater deg? Anonymkode: 3259e...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:19 #38 Del Skrevet lørdag kl 13:19 Ja, fikk det på grunn av inntørket agurk bit ble funnet i sekken. Anonymkode: 14470...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:21 #39 Del Skrevet lørdag kl 13:21 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva skjer? Er det noen som hater deg? Anonymkode: 3259e...a96 Det kan godt være. Det vet jeg jo ikke jeg. Man begynner å lure når det er et slikt omfang. Jeg pleier å tenke at det handler mer om dem enn om meg. Anonymkode: ffd0f...9d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:26 #40 Del Skrevet lørdag kl 13:26 Guttungen hadde lyst å begynne på tae-kwon-doo en høst, men jeg hadde en kraftig oppblomstring av min leddgikt så jeg fikk ikke fulgt han. Faren jobbet langt unna og kom ikke hjem før det var for sent. Jeg nevnte det for legen min som så sendte bekymringsmelding til barnevernet. Hun mente de kunne hjelpe med å få noen som kunne følge på trening og diverse ala støttekontakt. For å gjøre en lang historie kort, det ble aldri noe tae-kwon-doo eller støttekontakt, men masse andre greier... Anonymkode: 3772f...4e7 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå