AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:08 #1 Del Skrevet fredag kl 17:08 Fant det fantastiske utvalget av Magnolia-typer hos Spanne plantesalg, men det ligger veldig langt unna her jeg bor på Østlandet. Er villig til å kjøre noen mil, men det blir vel langt. Er det noen som har peiling på bra planteutsalg på Østlandet, som kanskje er spesialisert på Magnolia? Ikke bare de mest vanlige variantene. Anonymkode: e4cf4...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:12 #2 Del Skrevet lørdag kl 07:12 Hesleberg vet jeg har Magnolia (og mye annet). Anonymkode: fd927...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:22 #3 Del Skrevet lørdag kl 07:22 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hesleberg vet jeg har Magnolia (og mye annet). Anonymkode: fd927...cd3 Takk! Skal sjekke hos dem. 😊 Anonymkode: e4cf4...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:35 #4 Del Skrevet lørdag kl 19:35 Du kan høre med Myrvold hagesenter, de er gode på planter for vårt klima. Anonymkode: a6906...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:51 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:51 Vet ikke hva du legger i de mest vanlige typene, men Dyhre gartneri har hatt flere typer i alle størrelser tidligere år. Regner med du kan høre hva de har før du eventuelt tar en bomtur Anonymkode: 0db9f...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:01 #6 Del Skrevet lørdag kl 21:01 Vegge gård i Horten har ca. 30 forskjellige. Ikke sant magnolia-trær er fantastiske? 😍 Anonymkode: a0024...688 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå