AnonymBruker Skrevet 11. april #1 Del Skrevet 11. april Er det noen som har erfaring med embryoglue som har lyst til å dele? Tilbys dette ved offentlige behandlingssteder eller kun privat? Anonymkode: 84034...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet 11. april #2 Del Skrevet 11. april Jeg spurte privatklinikken og de tilbyr verken dette eller scratching lenger, da forskning har vist at det ikke fungerer som man trodde først 😩 Jeg er glad klinikken har valgt å ta dette standpunktet og faktisk være ærlige, i stedet for å lure veltroende pasienter som er i en desperat situasjon 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Del Skrevet 14. april Vi brukte det to ganger i fjor under fryseforsøk i utlandet. Ble ikke gravid. Så hadde vi et siste forsøk hos en annen klinikk som ikke tilbydde det, og da ble vi gravide. Jeg tror ærlig talt ikke det har noen forskjell, men man blir liksom helt gal og vil prøve alt. Koste hva det koste vil. Anonymkode: 05cef...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå