AnonymBruker Skrevet 11. april #21 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): «Slipper aldri unna ekskone» Guess What! Han kommer ALLTID til å være glad i henne❤️ hun er mor til barna hans❤️ Anonymkode: 30054...20f Jaha 🤣 Anonymkode: b91f3...a94 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #22 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Ja, ikke sant. Man kan aldri overgå mor til barna - hvordan kan dere andre som er sammen med noen med barn tenke at man er veldig viktig? Du kommer alltid sist, du har ikke så mye betydning som alle andre. Anonymkode: 51193...dfc Hvis du er såååå usikker så burde du holde deg langt unna menn som har noen som helst fortid. Anonymkode: 652c7...ab2 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #23 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hei, Når man møter noen som har vært gift og skapt et liv med noen andre først. En som hevder at det ikke har vært den store kjærligheten, hvorfor skape et liv sammen da? Og når man er "nummer 2" , så er man jo ikke den ene. Man er verken ordentlig svigerdatter, eller noe annet. Bare en man vil seile inn i alderdommen med. Har også et forhold bak meg, men ille så mange år, og ingen jeg giftet meg med og skapte så mye med. Eller, vi var på reiser etc, og det var jo faktisk kjærlighet. Bare synes synd på meg selv som en "nummer 2" , selv om han hevder at jeg er den store kjærligheten han aldri har hatt. Jævla kjærligheten og livet. Anonymkode: 51193...dfc Lykke til med å finne en partner som ikke har levd liv før han møtte deg i voksen alder. Anonymkode: 616a6...75c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #24 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei, Når man møter noen som har vært gift og skapt et liv med noen andre først. En som hevder at det ikke har vært den store kjærligheten, hvorfor skape et liv sammen da? Og når man er "nummer 2" , så er man jo ikke den ene. Man er verken ordentlig svigerdatter, eller noe annet. Bare en man vil seile inn i alderdommen med. Har også et forhold bak meg, men ille så mange år, og ingen jeg giftet meg med og skapte så mye med. Eller, vi var på reiser etc, og det var jo faktisk kjærlighet. Bare synes synd på meg selv som en "nummer 2" , selv om han hevder at jeg er den store kjærligheten han aldri har hatt. Jævla kjærligheten og livet. Anonymkode: 51193...dfc Antar dere er voksne ut fra hva du skriver, og da kan en jo samtidig tenke at siden partneren din faktisk har vært gift og ‘’levd’’ ett liv før deg, så har han valgt deg nå, for han vet mer hva han IKKE vil ha ut fra tidligere erfaringer, og nettopp derfor har han valgt deg…. Eller er det mer at du ikke opplever at du er ‘’velkommen’’ hos han famile? (siden du skriver du ikke blir ordentlig svigerdatter) Anonymkode: 795af...eec 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #25 Del Skrevet 11. april Gå videre Han fortjener noe bedre. Anonymkode: db41a...e54 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #26 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lykke til med å finne en partner som ikke har levd liv før han møtte deg i voksen alder. Anonymkode: 616a6...75c TS kan finne seg en incel. Anonymkode: 759d5...783 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #27 Del Skrevet 11. april Ts. Kunne ønske jeg klarte å tenke sånn. Jeg har ikke møtt foreldrene hans, fordi jeg sier jeg ikke vil. Han blir jo lei seg for det. Han har møtt mine, de elsker han. Jeg vil ikke møte de, for de tenker vel at jeg bare er en som ikke er mor til barna, og at det er hun som derfor alltid vil være deres svigerdatter. Anonymkode: 51193...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #28 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts. Kunne ønske jeg klarte å tenke sånn. Jeg har ikke møtt foreldrene hans, fordi jeg sier jeg ikke vil. Han blir jo lei seg for det. Han har møtt mine, de elsker han. Jeg vil ikke møte de, for de tenker vel at jeg bare er en som ikke er mor til barna, og at det er hun som derfor alltid vil være deres svigerdatter. Anonymkode: 51193...dfc Du må søke hjelp for dette, før du involverer deg i et forhold. Dette er ikke liv laga dessverre.. Anonymkode: 5f01f...d4d 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #29 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts. Kunne ønske jeg klarte å tenke sånn. Jeg har ikke møtt foreldrene hans, fordi jeg sier jeg ikke vil. Han blir jo lei seg for det. Han har møtt mine, de elsker han. Jeg vil ikke møte de, for de tenker vel at jeg bare er en som ikke er mor til barna, og at det er hun som derfor alltid vil være deres svigerdatter. Anonymkode: 51193...dfc Tror faktisk du bør gå videre. Helt seriøst. Anonymkode: efa6a...748 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #30 Del Skrevet 11. april hvor gammel er du? Har du sjansen til å starte familie? Anonymkode: ddea5...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #31 Del Skrevet 11. april Ja, er nok enig. Snart konfirmasjon, og da er vel familiebilder som smøres utover hele nettet. Er bare en ny påminnelse på hvor utenfor man faktisk er ts Anonymkode: 51193...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #32 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts. Kunne ønske jeg klarte å tenke sånn. Jeg har ikke møtt foreldrene hans, fordi jeg sier jeg ikke vil. Han blir jo lei seg for det. Han har møtt mine, de elsker han. Jeg vil ikke møte de, for de tenker vel at jeg bare er en som ikke er mor til barna, og at det er hun som derfor alltid vil være deres svigerdatter. Anonymkode: 51193...dfc Beklager, men dette grenser mot noe sykelig. Min farmor og farfar hadde mange sønner, en av dem var gift tre ganger, en annen mistet sin kone etter et ekteskap på 25 år, og giftet seg på nytt. Jeg fikk aldri inntrykk av at de nye konene var sett på som noen som var «mindre verdt» eller ble sammenliknet med de som var borte. Anonymkode: 0e1ac...9cf 7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #33 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvor utenfor man faktisk er du kan jo også snu på det: Det er du som er inne! På tross av fortid, barn og ekteskap, har han valgt bort henne og foretrekker deg! Anonymkode: ddea5...ce6 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #34 Del Skrevet 11. april Ja, det er jo sant.. jeg vet jeg setter det meste på spissen nå, men blir oppriktig så irritert på at ingenting kan være 100 %. Selv om jeg ser alle etablerte par rundt meg ha det idyll med sitt. Men er sikkert ikke riktig hele tiden det heller.. Jeg bør jo være glad for at jeg har møtt en så fin mann. Kunne bare ønske alt var enkelt.. sånn det skal være når man møter noen nye.. Anonymkode: 51193...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #35 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ts her. Ja, ikke sant. Man kan aldri overgå mor til barna - hvordan kan dere andre som er sammen med noen med barn tenke at man er veldig viktig? Du kommer alltid sist, du har ikke så mye betydning som alle andre. Anonymkode: 51193...dfc Hvis en mann med barn hadde satt meg foran dem, hadde alle varsellamper blinket. Ja, du kommer etter dem. Ja, han må forholde seg til ekskona og forhåpentligvis pleie en god relasjon til henne. Det betyr at han prioriterer riktig. Det er ikke lett å finne kjærligheten som voksen. Vær glad du har funnet en bra mann. Men skal du synes synd på deg selv og klage over den "jævla kjærligheten" bare fordi han ikke passer inn i din idé om et perfekt forhold, og fordi han har en fortid, så la ham gå. Anonymkode: abaa1...11d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #36 Del Skrevet 11. april Jeg skjønner det er vanskelig å være stemor og kone nummer to, opp mot barn, opp mot svigerforeldre, opp mot eksen. Ikke at han fremdeles elsker eksen, vi har da alle - inkludert du? - hatt en kjærlighet som gikk over - som bare er en gammel venn, en man angrer på, en som er glemt omtrent. At du er "nr 2" i rekken av forhold, er jo ikke noe å henge seg så jævla opp i. Første kjærlighet (når den ikke er for livet) er jo alltid en slags tabbe. Så lærer man mer om seg selv, om hvem man er, vokser i en annen retning, blabla. Så blir neste kjærlighet større. Men er det barn involvert, så vil ekskone alltid være der, og svigerforeldre vil ha et forhold til og kjenne ekskone. Akkurat det er jo noe man må håndtere. Men om du føler deg som nummer to i hans liv - ja du er nummer to etter barna, men ikke (nødvendigvis) etter ekskone. Er det noe som har gjort at du føler det sistnevnte, eller er det bare en iboende usikkerhet og behov for å være den altoppslukende nummer en hele tiden? Om det er det siste - ikke finn en mann med barn. Anonymkode: 4b0c2...800 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #37 Del Skrevet 11. april Ts her. Enig.. noen med barn passer meg bare ikke, innser det nå. (Og for å svare deg ovenfor her, han forsikrer meg alltid om at jeg er hans ene, og at han ikke har opplevd å ha det på denne måten. Bare vanskelig å ta til seg) Men ja.. skjønner jo selv at dette ikke går. Bare trist å la han gå. Men det er for det beste, ikke minst for han. Anonymkode: 51193...dfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #38 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her. Enig.. noen med barn passer meg bare ikke, innser det nå. (Og for å svare deg ovenfor her, han forsikrer meg alltid om at jeg er hans ene, og at han ikke har opplevd å ha det på denne måten. Bare vanskelig å ta til seg) Men ja.. skjønner jo selv at dette ikke går. Bare trist å la han gå. Men det er for det beste, ikke minst for han. Anonymkode: 51193...dfc Hva med å heller ta tak i problemet som ligger hos deg? Anonymkode: 652c7...ab2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #39 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å heller ta tak i problemet som ligger hos deg? Anonymkode: 652c7...ab2 Men ja du har helt rett i at det er best for han hvis du gir slipp. Anonymkode: 652c7...ab2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #40 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Når man møter noen som har vært gift og skapt et liv med noen andre først. En som hevder at det ikke har vært den store kjærligheten, hvorfor skape et liv sammen da? Og når man er "nummer 2" , så er man jo ikke den ene. Man er verken ordentlig svigerdatter, eller noe annet. Bare en man vil seile inn i alderdommen med. Har også et forhold bak meg, men ille så mange år, og ingen jeg giftet meg med og skapte så mye med. Eller, vi var på reiser etc, og det var jo faktisk kjærlighet. Bare synes synd på meg selv som en "nummer 2" , selv om han hevder at jeg er den store kjærligheten han aldri har hatt. Jævla kjærligheten og livet. Anonymkode: 51193...dfc Å herregud! 🤣 Ikke ordentlig svigerdatter eller noe annet enn noen å seile inn i alderdommen med. Er det ikke den berømte alderdommen man vil ha så fin som mulig da? Bruker man opp kjærligheten med barn nummer en? Du har selv vært i et forhold fylt av kjærlighet og trues av at din partner har vært i et uten 🚩🚩🚩 Anonymkode: 7627c...d84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå