AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:26 #1 Del Skrevet fredag kl 15:26 Hei, Når man møter noen som har vært gift og skapt et liv med noen andre først. En som hevder at det ikke har vært den store kjærligheten, hvorfor skape et liv sammen da? Og når man er "nummer 2" , så er man jo ikke den ene. Man er verken ordentlig svigerdatter, eller noe annet. Bare en man vil seile inn i alderdommen med. Har også et forhold bak meg, men ille så mange år, og ingen jeg giftet meg med og skapte så mye med. Eller, vi var på reiser etc, og det var jo faktisk kjærlighet. Bare synes synd på meg selv som en "nummer 2" , selv om han hevder at jeg er den store kjærligheten han aldri har hatt. Jævla kjærligheten og livet. Anonymkode: 51193...dfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:30 #2 Del Skrevet fredag kl 15:30 Herregud.....skjerp deg!!!!!!!!!!! Selfølgelig har alle en historie, jeg er bare utrolig glad for at vi traff hverandre akkurat i rette øyeblikket! Når begge var single igjen!! Anonymkode: 8617e...be1 18 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet fredag kl 15:37 #3 Del Skrevet fredag kl 15:37 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bare synes synd på meg selv som en "nummer 2" , selv om han hevder at jeg er den store kjærligheten han aldri har hatt. Jævla kjærligheten og livet. Det er ingen som tvinger deg til å være sammen med ham. Selvmedlidenhet kler single folk best. 7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:37 #4 Del Skrevet fredag kl 15:37 Alt man skal lage seg problemer av. Anonymkode: 0e1ac...9cf 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:37 #5 Del Skrevet fredag kl 15:37 Er det voksne, mannlige jomfruer du går rundt og håper å treffe da eller? Selvfølgelig har alle godt voksne mennesker en forhistorie. Noen har hatt mange partnere, til og med. Sånt må man bare regne med, og kutte den tåpelige tankegangen om å rangere seg selv som "nummer to" eller tre eller fire. Du går altså bare rundt og synes synd på deg selv? Anonymkode: 17b1c...4c6 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:40 #6 Del Skrevet fredag kl 15:40 Oh sweet lord 😂 unnskyld TS, men dette må vel være tull? Anonymkode: 5f01f...d4d 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:44 #7 Del Skrevet fredag kl 15:44 Akkurat når jeg trodde jeg hadde lest alt mulig rart på Kvinneguiden så dukker denne opp.. Notat til meg selv: Du vil fortsatt bli overrasket og målløs i all den tid du innvilger deg 5 minutter på Kvinneguiden. Anonymkode: b91f3...a94 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:45 #8 Del Skrevet fredag kl 15:45 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bare synes synd på meg selv som en "nummer 2" , selv om han hevder at jeg er den store kjærligheten han aldri har hatt. Anonymkode: 51193...dfc Hvorfor i alle dager ble du sammen med en som har levd et liv tidligere? Dropp han. Han fortjener noen som lever i nuet. Anonymkode: 3e5d3...be3 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:46 #9 Del Skrevet fredag kl 15:46 Ts her. Egentlig ikke tull, selv om jeg setter det litt på spissen. Jeg er vel bare lei meg for at jeg ikke var den han skapte et liv med, men som bare må være en birolle i hans liv. Mye pga av barna hans selvfølgelig, slipper aldri unna ekskone og det som er. Klarer virkelig folk å leve i slike situasjoner? Og det er altså så synd, for dette er virkelig en fin fyr, som i tillegg tåler meg. Som dere forstår, ikke den letteste å ha med å gjøre.. Og jeg har et rikt liv sånn egentlig, med musikk, hus i utlandet, gode venner og kollegaer.. men det viktigste virker å være kjernefamilie.. bare se på samfunnet rundt. Anonymkode: 51193...dfc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:49 #10 Del Skrevet fredag kl 15:49 Et tips til deg som allerede har en reaksjon på at han har et levd liv. Gjør du det slutt så gjør du livet ditt ufattelig enklere. Bare søk opp "kontrollerende ekskoner eller lignende her på kvinneguiden" så får du en forsmak av hva du har i vente. Anonymkode: b91f3...a94 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:49 #11 Del Skrevet fredag kl 15:49 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bare synes synd på meg selv som en "nummer 2" , Og hva godt gjør det deg å synes synd på deg selv? Du burde jobbe med deg selv hvis du ikke vil miste han. Anonymkode: 652c7...ab2 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:51 #12 Del Skrevet fredag kl 15:51 AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 17.49): Et tips til deg som allerede har en reaksjon på at han har et levd liv. Gjør du det slutt så gjør du livet ditt ufattelig enklere. Bare søk opp "kontrollerende ekskoner eller lignende her på kvinneguiden" så får du en forsmak av hva du har i vente. Anonymkode: b91f3...a94 Ts her. Ja, ikke sant.. De to virker å ha et bra forhold, går i det praktiske. Men ja.. orker man noen med denne bagasjen. Jeg elsker han jo, men vet at kjærligheten ikke er nok. Anonymkode: 51193...dfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:57 #13 Del Skrevet fredag kl 15:57 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hei, Når man møter noen som har vært gift og skapt et liv med noen andre først. En som hevder at det ikke har vært den store kjærligheten, hvorfor skape et liv sammen da? Og når man er "nummer 2" , så er man jo ikke den ene. Man er verken ordentlig svigerdatter, eller noe annet. Bare en man vil seile inn i alderdommen med. Har også et forhold bak meg, men ille så mange år, og ingen jeg giftet meg med og skapte så mye med. Eller, vi var på reiser etc, og det var jo faktisk kjærlighet. Bare synes synd på meg selv som en "nummer 2" , selv om han hevder at jeg er den store kjærligheten han aldri har hatt. Jævla kjærligheten og livet. Anonymkode: 51193...dfc Så lenge det ikke er flerkoneri så er du ikke kone nr 2, kone nr 1 er ikke det lenger da er du den eneste. At du ikke er noe ordentlig svigerdatter er jo bare tull, du er like mye svigerdatter som hun var. Alle har bagasje sånn er det bare. Han kan jo ha følt det var kjærlighet, men merket at det var noe helt annet med deg. Han har valgt å bli ilag med deg. Anonymkode: 25d20...502 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet fredag kl 15:57 #14 Del Skrevet fredag kl 15:57 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hei, Når man møter noen som har vært gift og skapt et liv med noen andre først. En som hevder at det ikke har vært den store kjærligheten, hvorfor skape et liv sammen da? Og når man er "nummer 2" , så er man jo ikke den ene. Man er verken ordentlig svigerdatter, eller noe annet. Bare en man vil seile inn i alderdommen med. Har også et forhold bak meg, men ille så mange år, og ingen jeg giftet meg med og skapte så mye med. Eller, vi var på reiser etc, og det var jo faktisk kjærlighet. Bare synes synd på meg selv som en "nummer 2" , selv om han hevder at jeg er den store kjærligheten han aldri har hatt. Jævla kjærligheten og livet. Anonymkode: 51193...dfc Du kan ikke stille så høye krav når du ikke er så ung lenger. Da er det helt vanlig at en partner har levd et liv før han traff deg. Du høres veldig usikker og sjalu ut. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:04 #15 Del Skrevet fredag kl 16:04 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er vel bare lei meg for at jeg ikke var den han skapte et liv med, men som bare må være en birolle i hans liv. Mye pga av barna hans selvfølgelig, slipper aldri unna ekskone og det som er. aha, det er familielivet du savner. Og en solid fortid sammen. Som andre sier her; når man har kommet opp i en viss alder, kan man ikke forvente å finne noen uten en fortid med andre kvinner. Dvs. jeg fant faktisk én slik. Han hadde kun ett avstandsforhold (i en alder av knappe 40) bak seg som varte ett år eller noe. Jeg forstod raskt hvorfor! Han var rett og slett en ulv i fåreklær. Et fryktelig menneske. Så altså; de finnes. Men dem vil du for enhver pris unngå!! Anonymkode: ddea5...ce6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:05 #16 Del Skrevet fredag kl 16:05 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ts her. Egentlig ikke tull, selv om jeg setter det litt på spissen. Jeg er vel bare lei meg for at jeg ikke var den han skapte et liv med, men som bare må være en birolle i hans liv. Mye pga av barna hans selvfølgelig, slipper aldri unna ekskone og det som er. Klarer virkelig folk å leve i slike situasjoner? Og det er altså så synd, for dette er virkelig en fin fyr, som i tillegg tåler meg. Som dere forstår, ikke den letteste å ha med å gjøre.. Og jeg har et rikt liv sånn egentlig, med musikk, hus i utlandet, gode venner og kollegaer.. men det viktigste virker å være kjernefamilie.. bare se på samfunnet rundt. Anonymkode: 51193...dfc «Slipper aldri unna ekskone» Guess What! Han kommer ALLTID til å være glad i henne❤️ hun er mor til barna hans❤️ Anonymkode: 30054...20f 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:10 #17 Del Skrevet fredag kl 16:10 Ts her. Ja, ikke sant. Man kan aldri overgå mor til barna - hvordan kan dere andre som er sammen med noen med barn tenke at man er veldig viktig? Du kommer alltid sist, du har ikke så mye betydning som alle andre. Anonymkode: 51193...dfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:11 #18 Del Skrevet fredag kl 16:11 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ts her. Ja, ikke sant.. De to virker å ha et bra forhold, går i det praktiske. Men ja.. orker man noen med denne bagasjen. Jeg elsker han jo, men vet at kjærligheten ikke er nok. Anonymkode: 51193...dfc Ja, svært mange orker det. Du beskriver ingenting som tyder på at ikke mannen respekterer deg og tar godt vare på deg som en partner? Du har latt disse tankene spinne deg nedover i en veldig ødeleggende spiral. Ødeleggene for deg, ødeleggende for forholdet, ødeleggende for relasjonen din med hans barn og hans ekskone osv. Vi har alle muligheten til å reprogrammere hjernen vår og følelsene våre. Det krever bare konsekvent innsats, og for hver gang blir det bittelitt enklere. Du må prøve å snu tankene til at hun gjorde han klar for deg. Han ville ikke vært den han er i dag hvis ikke det var for sitt første ekteskap. Han lærte og feilet og fant ut av hvem han er, hva han ønsker og hva han må forbedre. Og kun på grunn av dette, er han nå en god partner for deg. Anonymkode: 97f03...057 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:11 #19 Del Skrevet fredag kl 16:11 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): «Slipper aldri unna ekskone» Guess What! Han kommer ALLTID til å være glad i henne❤️ hun er mor til barna hans❤️ Anonymkode: 30054...20f Pisspreik. Fordi at noen er mor eller far til dine barn behøver definitivt ikke å bety at du «alltid vil være glad i dem» av den grunn. Man er glad i barna. Man forsøker å ha et godt samarbeide med den andre foreldren for barna. Man håper det går greit med den andre foreldren, fordi det ellers går utover barna. Man kan selvfølgelig skilles som venner og av den grunn bry seg om den andre, men å være glad i vedkommende fordi de er barnas mor eller far er det ingen automatikk i. Men du prøvde kanskje bare å være ekkel mot ts, og få henne til å bli ytterligere usikker? Anonymkode: 616a6...75c 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet fredag kl 16:13 #20 Del Skrevet fredag kl 16:13 Hvis du synes synd på deg seg på grunnlag av et valg du selv har tatt, helt frivillig, er den åpenbare løsningen å gjøre om det valget - det står deg helt fritt å velge på nytt. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå