*Ariel* Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Er nybegynner (bare strikket en genser og en cardigan). Mannen synes det er helt topp at konemor har blitt en strikker, så han ønsker seg en myk genser ☺️ Har noen tips til hvilken som kan være innafor at jeg får til. Han ønsker mønster, jeg ønsker armer strikket inn i bol og en som strikkes nedenfra og opp. Han liker utseende på denne, men jeg aner ikke om dette er for viderekommende eller ikke. https://www.strikkemekka.no/viking-farfar-genser-2138-10&size=59482 Kom gjerne med andre anbefalinger.
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Skrevet 11. april *Ariel* skrev (1 time siden): Er nybegynner (bare strikket en genser og en cardigan). Mannen synes det er helt topp at konemor har blitt en strikker, så han ønsker seg en myk genser ☺️ Har noen tips til hvilken som kan være innafor at jeg får til. Han ønsker mønster, jeg ønsker armer strikket inn i bol og en som strikkes nedenfra og opp. Han liker utseende på denne, men jeg aner ikke om dette er for viderekommende eller ikke. https://www.strikkemekka.no/viking-farfar-genser-2138-10&size=59482 Kom gjerne med andre anbefalinger. Den får du til! Første genseren jeg strikket til min mann hadde isydde ermer, jeg angret veldig på det. Men jeg fikk det til. Flott genser og du slipper å strikke med mønster hele genseren, det er lurt. Anonymkode: 9ffc4...398
AnonymBruker Skrevet 11. april #3 Skrevet 11. april Den ser grei ut den, - veldig fin genser! Jeg har aldri strikket ovenfra og ned, men det er sikkert bedre enn å sy i ermer ihvertfall. Jeg har bare strikket raglanfelling og rundfelling, og der slipper man også det. Strikke fram og tilbake og sy i ermer er noe herk, og spesielt med mønster, så unngå det! Vet om de som strikker rundt, syr og klipper opp, men det er ikke noe o.k. for en nybegynner. Anonymkode: 1a8b1...b05
Nooni Skrevet 11. april #4 Skrevet 11. april Raglan eller rundfelling om du er nybegynner. Islender er en genser som har holdt seg aktuell i mange år. Synes den er veldig fin og den er enkel. 1
Vera-77 Skrevet 11. april #5 Skrevet 11. april Her skal det strikkes Oder genser til mann nå, nedenfra og opp, med raglan
*Ariel* Skrevet 12. april Forfatter #6 Skrevet 12. april Raglan har jeg ikke tenkt å strikke. Det synes jeg ikke ser pent ut. Jeg får vel bare kjøpe dette mønsteret og sjekke ut om det er noe jeg kan klare 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå