Ulven Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Da tok hårføneren kvelden og selv om jeg ikke føner håret mer enn et par ganger i uka trenger jeg en ny. Jeg har langt glatt hår, men hår som tar dårlig krøll, så jeg trenger egentlig kun en hårførner som kan gjøre jobben raskt, men skånsomt. Noen som har kjøpt føner i det siste og har noen tips? Maks budsjett er 2500 kroner.
kaledonia Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Ulven skrev (På 11.4.2025 den 15.51): Da tok hårføneren kvelden og selv om jeg ikke føner håret mer enn et par ganger i uka trenger jeg en ny. Jeg har langt glatt hår, men hår som tar dårlig krøll, så jeg trenger egentlig kun en hårførner som kan gjøre jobben raskt, men skånsomt. Noen som har kjøpt føner i det siste og har noen tips? Maks budsjett er 2500 kroner. Lang under budsjett ligger Ga.Ma Absolute Blow Ga.ma A21.POWERION.NR Ga.ma BeYou 4D Therapy Ultra Ozono som driver med kraftig AC-motor. Parlux kan bli også en god alternativ ( den hadde jeg ikke prøvd selv på meg, men Parlux er populært valg b.la. frisører ).
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Dyson er fantastisk. Effektiv. Og håret mitt har blitt så mye bedre. Men husker ikke prisen. Anonymkode: ee671...238
kaledonia Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dyson er fantastisk. Effektiv. Og håret mitt har blitt så mye bedre. Men husker ikke prisen. Anonymkode: ee671...238 4 tusen kroner ! Endret 14. april av kaledonia
Ulven Skrevet 14. april Forfatter #5 Skrevet 14. april kaledonia skrev (1 time siden): Lang under budsjett ligger Ga.Ma Absolute Blow Ga.ma A21.POWERION.NR Ga.ma BeYou 4D Therapy Ultra Ozono som driver med kraftig AC-motor. Parlux kan bli også en god alternativ ( den hadde jeg ikke prøvd selv på meg, men Parlux er populært valg b.la. frisører ). Takk for svar. Skal kikke nærmere på disse. Er det en av de du selv har god erfaring med? AnonymBruker skrev (1 time siden): Dyson er fantastisk. Effektiv. Og håret mitt har blitt så mye bedre. Men husker ikke prisen. Anonymkode: ee671...238 Den ligger nok dessverre over det jeg er villig til å betale for en ren hårføner.
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Skrevet 14. april kaledonia skrev (4 timer siden): 4 tusen kroner ! Det var jo ikke så mye. Men så først nå at du har et veldig lavt budsjett. Anonymkode: ee671...238
kaledonia Skrevet 14. april #7 Skrevet 14. april Ulven skrev (10 timer siden): Takk for svar. Skal kikke nærmere på disse. Er det en av de du selv har god erfaring med? Den ligger nok dessverre over det jeg er villig til å betale for en ren hårføner. Jeg har brukt Ga.ma Classic modellen i over 8 år.
AnonymBruker Skrevet 14. april #8 Skrevet 14. april Jeg bruker fønbørste, har langt hår og synes det går lettere med den enn med hårføner samt at jeg slipper å bruke rettetang. Anonymkode: 0017a...536
AnonymBruker Skrevet 15. april #9 Skrevet 15. april Er veldig fornøy med Laifen. Anonymkode: c0c94...675
Roci Skrevet 16. april #10 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 14.4.2025 den 16.19): Det var jo ikke så mye. Men så først nå at du har et veldig lavt budsjett. Anonymkode: ee671...238 Er 2 500,- kr et "veldig lavt budsjett" for en hårføner?? 🫢Yikes, jeg har aldri kjøpt en hårførner som kostet over 1000,-!! 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #11 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 14.4.2025 den 23.24): Jeg bruker fønbørste, har langt hår og synes det går lettere med den enn med hårføner samt at jeg slipper å bruke rettetang. Anonymkode: 0017a...536 Vil du anbefale en? Anonymkode: 7282b...1c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå