AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:32 #1 Del Skrevet fredag kl 12:32 Jeg har opplevd flere ganger at menn reagerer negativt/frekt på meg når jeg snakker med dem (om noe heeelt annet enn flørting), fordi de tror at jeg holder på å sjekke dem opp. Jeg er lite pen, så det er sikkert derfor de er frekke og negative. Jeg sjekker aldri folk opp i jobbsammenheng, på fritidsaktivitetene til barna osv. Og siden jeg driver med mannsdominert idrett og mannsdominert fritidsaktivitet, blir et mye interaksjon med menn. Hvorfor tror de at jeg skal til å sjekke dem opp bare fordi jeg snakker til dem? Er det fordi jeg er mindre pen, og de tror at jeg er desperat nok til å prøve meg på absolutt alle menn? Må jeg FORKLARE at jeg ikke er ute etter å sjekke dem opp? Anonymkode: 331ce...50d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:38 #2 Del Skrevet fredag kl 12:38 Fordi menn gjør det med nesten alle kvinner de møter selv, så de tenker at kvinner gjør det samme. Samme grunn som at menn sender dickpick, de hadde elsket å få selv (og tror da at kvinner vil ha…) Anonymkode: f9c08...023 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evot_i_skogen Skrevet fredag kl 12:56 #3 Del Skrevet fredag kl 12:56 (endret) Er du sikker på at du ikke bare lider av confirmation bias og leser dette ut av alle dagligdagse situasjoner? Jeg er lite pen, over 40 og har aldri noensinne opplevd den holdningen fra menn. Men har ofte opplevd korte/rare svar fra både menn og kvinner når de f.eks har en dårlig dag, har dårlig tid, tenker på noe annet osv. Vi mennesker har en tendens til å henge oss opp i våre egne tanker. Vi tror at andre alltid tenker det og det/mener det og det uavhengig av om det aktuelle mennesket engang ser deg. Og ikke minst, vi husker de negative opplevelsene og glemmer alle de andre. Søsteren min sliter med at hun tror at alle andre kvinner rund henne hater henne og snakker stygt om henne, selv helt fremmede personer som er opptatt i sine egne samtaler. Men det er ikke reelt, det skjer kun oppi hennes eget hode. Så senkt skuldrene og ta tak i dine egne tanker først. Jeg kan garantere 100% at ikke alle menn tror at du sjekker de opp. Men kanskje det er noe i utstrålingen din (som ofte bunner i negative tanker og dårlig selvtillit) som fremprovoserer en reaksjon som du tolker som avvisning. Vi mennesker er eksperter på å både lese og speile negative følelser i andre. Hvis du er tøff nok så kan du en gang eller flere spørre rett ut hva de mener/tenker om deg og hvorfor de svarer deg som du gjør. Kanskje du får deg en overraskelse over svaret. Endret fredag kl 12:56 av Evot_i_skogen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet fredag kl 13:36 #4 Del Skrevet fredag kl 13:36 For meg høres det ut som om disse mennene prater til deg som om du var en mann. Hvis dette er, som du sier, mannsdominerte områder der du befinner deg med jevne mellomrom så blir det ofte "mannehumor". Den kan være ganske så direkte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:38 #5 Del Skrevet fredag kl 13:38 Hvordan vet du at det er fordi de tror du prøver deg på de? Anonymkode: b87cd...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet fredag kl 13:38 #6 Del Skrevet fredag kl 13:38 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Fordi menn gjør det med nesten alle kvinner de møter selv, så de tenker at kvinner gjør det samme. Samme grunn som at menn sender dickpick, de hadde elsket å få selv (og tror da at kvinner vil ha…) Anonymkode: f9c08...023 Ville jeg aldri engang vurdert å sende, selv ikke om jeg hadde hatt ei elskerinne. Det finnes menn med stolthet og de sender ikke slike bilder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:43 #7 Del Skrevet fredag kl 13:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi menn gjør det med nesten alle kvinner de møter selv, så de tenker at kvinner gjør det samme. Samme grunn som at menn sender dickpick, de hadde elsket å få selv (og tror da at kvinner vil ha…) Anonymkode: f9c08...023 De mennene som gjør det, gjør det ja. Og får "alle" kvinner til å tro at alle menn sjekker opp alle kvinner og sender picks selv om kun et fåtall menn (de du omtaler som alle) ville digget å få det som faen. Anonymkode: 50b71...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå