Sappi Skrevet 11. april Forfatter #41 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde sendt en melding og beklaget for at du var så krass. Anonymkode: df234...c17 Jeg skal snakke med sjefen min på mandag, og forklare hvorfor jeg kan bli sånn av og til. Det er jo mest fordi jeg har oppelvd så mye urettferdig fra mange forrige sjefer, at jeg står med klørne frem så fort jeg får samme følelse som jeg fikk med de andre 1
Daisy-love Skrevet 11. april #42 Skrevet 11. april Sappi skrev (32 minutter siden): Jeg skal snakke med sjefen min på mandag, og forklare hvorfor jeg kan bli sånn av og til. Det er jo mest fordi jeg har oppelvd så mye urettferdig fra mange forrige sjefer, at jeg står med klørne frem så fort jeg får samme følelse som jeg fikk med de andre Du har lært, og det går nok fint. Ta en liten prat med sjefen på mandag, beklag og forklar kort, og det bør være ute av verden. Ønsker deg en god helg 😊
Sappi Skrevet 11. april Forfatter #43 Skrevet 11. april Daisy-love skrev (12 minutter siden): Du har lært, og det går nok fint. Ta en liten prat med sjefen på mandag, beklag og forklar kort, og det bør være ute av verden. Ønsker deg en god helg 😊 Tusen takk, ønsker deg det samme ❤️ 1
Perelandra Skrevet 11. april #44 Skrevet 11. april Tråden stenges da trådstarter har endret tittelen og fjernet teksten i hovedinnlegget. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg