AnonymBruker Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Du er veldig glad i h*n , men innser også at h*n mesteparten av tiden bare gjør deg urolig, usikker og deprimert. Alt for mye krangler og diskusjoner, gjerne med gjensidig "no contact" for en dag eller to. Samtidig så snakkes det om å flytte sammen... Hvordan samler man mot til å gjøre det slutt når man egentlig drømte om et godt liv sammen? Har vært sammen over et år og veldig mye har vært veldig bra og vi er en bra match på mange måter, men det har blitt mer og mer konfliktfyllt. Veldig mye unødvendige diskusjoner med mye kjipe kommentarer. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på at dette forholdet aldri kommer til å bli noe bedre. Allikevel klarer jeg ikke å få meg til å gjøre det slutt. Jeg har sterke følelser. Det tror jeg er gjensidig, men vi har det ikke bra. Så jeg sitter og stirrer på telefonen og venter på ett eller annet og vegrer meg for å sende en melding og gjøre det slutt. Siste interaksjon ble rundet av med "La oss ikke begynne en ny krangel " etter at jeg sa at "Dette er ikke greit". Så jeg gadd ikke sende mer meldinger. Etter en dag satt jeg og vegret meg for å starte en ny dialog. Men jeg endte med å sende en lusen "Dette går ikke" til slutt. Jeg fikk en "Ha en fin dag " tilbake. Jeg vet ikke om h*n nå bare manipulerer og lar forholdet dø ut av seg selv, eller om h*n i fullt alvor tenker at jeg bare skal "komme over det" og så snakkes vi når vi er i humør til det og så blir alt liksom bra igjen med nye løfter og "enigheter". Anonymkode: 2df48...d96 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Skrevet 11. april Hva med å bare la det dø ut, da? Anonymkode: b9aaf...7b7
AnonymBruker Skrevet 11. april #3 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med å bare la det dø ut, da? Anonymkode: b9aaf...7b7 Det tenker jeg og. Dette er ikke holdbart ts. Går virkelig ikke an å oppføre seg slik. Dere ødelegger hverandre, istedenfor å bygge hverandre opp. Drit i følelsene! Tenk på helsa di først og fremst. Den har du bare en av! Er du villig til å ofre den for dette lille her? Er det verdt det synes du? Anonymkode: f85e1...c11
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Skrevet 11. april Jeg synes egentlig det er litt feigt å la ting dø ut... Jeg har på følelsen at h*n ikke kommer til å gjøre det. Da hadde h*n ikke svart i det hele tatt, tenker jeg. Anonymkode: 2df48...d96
AnonymBruker Skrevet 11. april #5 Skrevet 11. april Gjør det slutt. Det kommer til å gjøre vondt i begynnelsen, men slik du beskriver forholdet, er det det eneste rette. Det skal ikke være sånn som dette. Og når det har blitt sånn, og til og med såpass tidlig i forholdet, er det et veldig dårlig tegn. Det gjør vondt å gjøre det slutt. Men noen ganger er det som å rive av et plaster. Man må bare få det unna, og så blir ting bedre etterpå. Anonymkode: 68afc...dfc
AnonymBruker Skrevet 11. april #6 Skrevet 11. april De aller fleste som slår opp, slår opp med noen man er glad i. De færreste er helt likegyldig til kjæresten sin når de gjør det slutt. Dette høres ut som en relasjon dere kan avslutte på telefon eller SMS. Dere har ikke vært sammen lenge, og har åpenbart ikke god nok kommunikasjon. Kanskje det beste er å bare rive av plasteret før påsken? Bruke fridagene til å komme deg? Lykke til ❤️ Anonymkode: 1d64a...bed 3
AnonymBruker Skrevet 11. april #7 Skrevet 11. april Toxic will always be toxic Anonymkode: 61980...599 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #8 Skrevet 11. april Du må aldri flytte sammen med denne personen. Og slutt å ha sex så det ikke blir barn ut av det. Du må si at vi krangler så mye at jeg ikke ser noe fremtid i dette og gjør det slutt. Og ikke fall for tårer og lovnader om en bedre fremtid. Du vet allerede hvordan ting vil bli. Og jeg kan si at det kun vil bli verre. Ikke planlegg livet ditt sammen med denne personen. Mitt råd er LØP. "Det er slutt. Vi krangler for mye." Og stå på ditt. Anonymkode: 020fa...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå