AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:35 #1 Del Skrevet fredag kl 10:35 Har noen begynt å så salat, reddik etc i kjøkkenhagen sin enda? Det er jo tidlig, men disse kan vel faktisk også vintersåes? Det er så mildt og lunt nå, så tenkte å prøve, uten noe dekke. Dette er på Østlandet, H3-4. Eller er det bare dumt å så nå? Anonymkode: f4f61...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:38 #2 Del Skrevet fredag kl 18:38 h4østandet- sådde dette i vinterferien , spirte for et par uker siden, saaaaakte ca men sikkert… Anonymkode: b80dc...982 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:11 #3 Del Skrevet fredag kl 21:11 Kuldeherdige vekster kan fint sås nå. Jeg har nettopp sådd salat og spinat og skal så mer også. Er i sone H4-5, så tar nok litt tid før det spirer enda, men greit å ha det gjort. Anonymkode: ccd99...d76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet fredag kl 21:44 #4 Del Skrevet fredag kl 21:44 Sådde gulerot, sukkererter og reddikker i dag. Bøndene har sådd korn. Så jeg gambler på det går bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milda89 Skrevet lørdag kl 04:53 #5 Del Skrevet lørdag kl 04:53 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har noen begynt å så salat, reddik etc i kjøkkenhagen sin enda? Det er jo tidlig, men disse kan vel faktisk også vintersåes? Det er så mildt og lunt nå, så tenkte å prøve, uten noe dekke. Dette er på Østlandet, H3-4. Eller er det bare dumt å så nå? Anonymkode: f4f61...5d6 Bor også i H3-H4. Både reddik og salat spirer her, sammen med mye annet ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:09 #6 Del Skrevet lørdag kl 06:09 Jeg har sådd alt av kål-, løk-, rot- og bladvekster. H5 Anonymkode: c2003...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå