AnonymBruker Skrevet 15. april #61 Del Skrevet 15. april Skrive ferdig masteren Anonymkode: b6b1d...94e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #62 Del Skrevet 15. april Er ufør så det blir ingen ferie/feiring. Både fordi formen ikke tillater det, men også pga økonomien. (Tenk det,alle dere som innbiller dere at det må være fantastisk å være ufør ) Men - om det blir noenlunde vær til det,skal jeg være mest mulig ute,helst i skogen sammen med min kjære hund 👌❤️ Var jeg frisk skulle jeg gjerne gått milevis i skogen,gått på ski,syklet,dratt på hyttetur,vært sosial,laget skikkelig påskemat og pyntet huset. Anonymkode: e5256...cfc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 15. april #63 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skrive ferdig masteren Anonymkode: b6b1d...94e Lykke til! 👍 Selv holder jeg på med prosjektbeskrivelse til masteroppgaven, den skal være ferdig i mai. Heldigvis lenge til selve oppgaven skal leveres. Ellers i påska skal jeg treffe familie og venner, og være i kirka. Jeg skal blant annet være med som forsanger på gudstjeneste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #64 Del Skrevet 15. april Skrive master Anonymkode: cb15d...f3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 15. april #65 Del Skrevet 15. april Jobbe. Mange røde dager å tjene godt på i helsevesenet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 15. april #66 Del Skrevet 15. april Bypåske med hjemmekontor mandag-onsdag, med en liten tur innom jobb for å plukke opp et påskeegg og kjenne på go'stemningen før langfri. Ellers blir det sofa, påskekrim, digg mat & drikke, playstation, musikk, litt sosialisering og muligens en tur ut å spise én av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #67 Del Skrevet 15. april Bypåske i år med rolige dager og fred og ro. Turer til sjøen eller i skogen når det er fint vær, ellers masse påskekos. Elsker sen påske når det spirer og gror i hagen og blir grønnere for hver dag. Hvitveisen blomstrer og det er så deilig at våren er her omsider. Anonymkode: c4ee0...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #68 Del Skrevet 15. april Hjemme her, men det er bare fint. Kose seg med familien, spise god påskemat, lage påskeegg. Har aldri vært noen fan av hytteturer, det er for meg dødskjedelig. Anonymkode: 78b32...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #69 Del Skrevet 15. april Bare være hjemme og slappe av 😍 Anonymkode: 79f6e...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #70 Del Skrevet 15. april Mest hjemmepåske, men blir noen få turer på hytta (som ligger knappe 20 min med bil hjemmefra). Kanskje en tur på hytta til svigers også. Anonymkode: 9a32c...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #71 Del Skrevet 15. april Valgte å bli hjemme med eksamen forberedelse, da 3 stk på en uke blir brutalt🫠 er ikke før mai men greit å heller gjøre litt hver dag. Samt at det er aller siste eksamen før bacheloren er bestått. Men jeg skal passe hund, så får meg litt luft mellom slagene og være hjemme alene og kose meg(oss🐶) Anonymkode: f27f5...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #72 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 12.20): Skal du reise vekk? På hytta eller lengre eller blir det bypåske på deg og dine? Hva gjør du på i påsken? Anonymkode: 793c4...305 Fått fikset så jeg jobber mer eller mindre alt av «rødt betalt» 😊 Anonymkode: c94a9...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 15. april #73 Del Skrevet 15. april Være hjemme (som vanlig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #74 Del Skrevet 16. april En liten tur med Kiel-ferga sammen med noen venner, ellers hjemme Har jobbet 2 dager denne uka og nå har jeg fri helt til tirsdag neste uke! Syns det er deilig å slappe av med radio, påskekrim, bøker og god mat/snacks. Får også tid til å trene litt og gå tur i skogen. Anonymkode: af1b6...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #75 Del Skrevet 16. april Ingenting. Jeg har lite nettverk og ikke familie jeg har kontakt med. Har en sønn men han skal være hos pappaen sin denne påsken.. Er så misunnelig på dere som har familie og nære 💔 Syns sånne "høytider" er så vonde. Anonymkode: 79424...e5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #76 Del Skrevet 16. april Har bevisst unngått alle hint om å finne på noe, unntatt et koselig besøk fredag. Vil bare NYTE fri til å nettopp være fri. Ingen avtaler, ingen forpliktelser, huset er vasket og klart og det skal være latmannsliv. Påskekrim, god bok, litt fine turer der vi vil, altanen om det blir sol. Ren luksus! Og lange frokoster, middager vi ikke har tid til å lage i hverdagen og påskeegg selvfølgelig. Anonymkode: 7f1f7...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #77 Del Skrevet 16. april Kniv & gaffel skrev (På 15.4.2025 den 13.14): Lykke til! 👍 Selv holder jeg på med prosjektbeskrivelse til masteroppgaven, den skal være ferdig i mai. Heldigvis lenge til selve oppgaven skal leveres. Ellers i påska skal jeg treffe familie og venner, og være i kirka. Jeg skal blant annet være med som forsanger på gudstjeneste. Takk, og lykke til!❤️ Jeg skal levere 15.mai, så her er stressnivået høyt. Håper å bli «ferdig» i ferien, siden jeg jobber fullt. Anonymkode: b6b1d...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne Skrevet 17. april #78 Del Skrevet 17. april Bare være hjemme sammen med hundene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #79 Del Skrevet 17. april Glad jeg satset på Netflix-påske når jeg leser at folk må vente en time på buss for bane 😅 og innen da har billetten utløpt og man må betale dobbelt. Så en tur til sentrum t/r koster mer enn en mnd med Netflix. Anonymkode: d2a6e...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #80 Del Skrevet 17. april Ble en kort jentetur, noen måtte på jobb. Anonymkode: 45238...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå