Gå til innhold

Hva skal du i påsken?🐣💛

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skrive ferdig masteren :( 

Anonymkode: b6b1d...94e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er ufør så det blir ingen ferie/feiring.  Både fordi formen ikke tillater det, men også pga økonomien. (Tenk det,alle dere som innbiller dere at det må være fantastisk å være ufør  )

Men - om det blir noenlunde vær til det,skal jeg være mest mulig ute,helst i skogen sammen med min kjære hund 👌❤️

Var jeg frisk skulle jeg gjerne gått milevis i skogen,gått på ski,syklet,dratt på hyttetur,vært sosial,laget skikkelig påskemat og pyntet huset.

Anonymkode: e5256...cfc

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skrive ferdig masteren :( 

Lykke til! 👍

Selv holder jeg på med prosjektbeskrivelse til masteroppgaven, den skal være ferdig i mai. Heldigvis lenge til selve oppgaven skal leveres. 

Ellers i påska skal jeg treffe familie og venner, og være i kirka. Jeg skal blant annet være med som forsanger på gudstjeneste. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skrive master 

Anonymkode: cb15d...f3f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe. Mange røde dager å tjene godt på i helsevesenet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bypåske med hjemmekontor mandag-onsdag, med en liten tur innom jobb for å plukke opp et påskeegg og kjenne på go'stemningen før langfri.

Ellers blir det sofa, påskekrim, digg mat & drikke, playstation, musikk, litt sosialisering og muligens en tur ut å spise én av dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bypåske i år med rolige dager og fred og ro. Turer til sjøen eller i skogen når det er fint vær, ellers masse påskekos. Elsker sen påske når det spirer og gror i hagen og blir grønnere for hver dag. Hvitveisen blomstrer og det er så deilig at våren er her omsider. 

Anonymkode: c4ee0...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjemme her, men det er bare fint. Kose seg med familien, spise god påskemat, lage påskeegg. Har aldri vært noen fan av hytteturer, det er for meg dødskjedelig. 

Anonymkode: 78b32...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare være hjemme og slappe av 😍

Anonymkode: 79f6e...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mest hjemmepåske, men blir noen få turer på hytta (som ligger knappe 20 min med bil hjemmefra). Kanskje en tur på hytta til svigers også.

Anonymkode: 9a32c...cc6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Valgte å bli hjemme med eksamen forberedelse, da 3 stk på en uke blir brutalt🫠 er ikke før mai men greit å heller gjøre litt hver dag. Samt at det er aller siste eksamen før bacheloren er bestått.

Men jeg skal passe hund, så får meg litt luft mellom slagene og være hjemme alene og kose meg(oss🐶)

Anonymkode: f27f5...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 12.20):

Skal du reise vekk? På hytta eller lengre eller blir det bypåske på deg og dine? 

Hva gjør du på i påsken?

Anonymkode: 793c4...305

Fått fikset så jeg jobber mer eller mindre alt av «rødt betalt» 😊

Anonymkode: c94a9...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En liten tur med Kiel-ferga sammen med noen venner, ellers hjemme :) Har jobbet 2 dager denne uka og nå har jeg fri helt til tirsdag neste uke! Syns det er deilig å slappe av med radio, påskekrim, bøker og god mat/snacks. Får også tid til å trene litt og gå tur i skogen. 

Anonymkode: af1b6...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting. Jeg har lite nettverk og ikke familie jeg har kontakt med. Har en sønn men han skal være hos pappaen sin denne påsken..

Er så misunnelig på dere som har familie og nære 💔 Syns sånne "høytider" er så vonde.

Anonymkode: 79424...e5e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har bevisst unngått alle hint om å finne på noe, unntatt et koselig besøk fredag. Vil bare NYTE fri til å nettopp være fri. Ingen avtaler, ingen forpliktelser, huset er vasket og klart og det skal være latmannsliv. Påskekrim, god bok, litt fine turer der vi vil, altanen om det blir sol. Ren luksus! Og lange frokoster, middager vi ikke har tid til å lage i hverdagen og påskeegg selvfølgelig. 

Anonymkode: 7f1f7...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Kniv & gaffel skrev (På 15.4.2025 den 13.14):

Lykke til! 👍

Selv holder jeg på med prosjektbeskrivelse til masteroppgaven, den skal være ferdig i mai. Heldigvis lenge til selve oppgaven skal leveres. 

Ellers i påska skal jeg treffe familie og venner, og være i kirka. Jeg skal blant annet være med som forsanger på gudstjeneste. 

Takk, og lykke til!❤️ Jeg skal levere 15.mai, så her er stressnivået høyt. Håper å bli «ferdig» i ferien, siden jeg jobber fullt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glad jeg satset på Netflix-påske når jeg leser at folk må vente en time på buss for bane 😅 og innen da har billetten utløpt og man må betale dobbelt. Så en tur til sentrum t/r koster mer enn en mnd med Netflix.

Anonymkode: d2a6e...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble en kort jentetur, noen måtte på jobb.

Anonymkode: 45238...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...