Gå til innhold

Hva skal du i påsken?🐣💛

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hytta med storfamilien, dvs mine svigerforeldre, meg med min familie og min svigerinne med hennes familie. Vi gleder oss! Spill, mye ute, god mat og hyggelig folk. Påskeaften hos min storfamilie for årets påskelam og rebus med påskeegg for alle. Det gledes. 

Anonymkode: d2a92...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sol og bad! Ikke noe stress med verken det ene eller det andre. 

Anonymkode: dde2c...2ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva er det du pleier å gjøre i hverdagen da? Bare gå rundt på butikker 24/7?

Anonymkode: cebd3...f36

Ja

Anonymkode: 481c7...6cf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobbe. Jobbe. Jobbe. 

Anonymkode: df74d...06c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To familie besøk med påskefrokost, påskeverksted med tantebarna, kjøretur med hestene og grilling. 

Anonymkode: 61eb0...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 12.20):

Skal du reise vekk? På hytta eller lengre eller blir det bypåske på deg og dine? 

Hva gjør du på i påsken?

Anonymkode: 793c4...305

Bypåske??

Anonymkode: 1f186...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bypåske??

Screenshot_20250413_133942_SamsungInternet.thumb.jpg.6cf76eef295501690a5ec10329d41105.jpg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja

Anonymkode: 481c7...6cf

Godt av en liten pause da kanskje, lære seg noen andre hobbyer muligens 

Anonymkode: 8885c...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bypåske??

Ja, hva kan dette ordet bety, mon tro? Handler det om folk som feirer pinse i skogen? 😅

Anonymkode: d2a6e...826

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Skal innen husets fire vegger og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, hva kan dette ordet bety, mon tro? Handler det om folk som feirer pinse i skogen? 😅

Hva???? Jeg trodde det var å feire 17.mai på en båt! :ler:

Anonymkode: 25e0a...dfa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
skreppamedleppa skrev (4 timer siden):

Screenshot_20250413_133942_SamsungInternet.thumb.jpg.6cf76eef295501690a5ec10329d41105.jpg

Skjønner ikke hvorfor jeg skulle reise til en by i påska 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når alternativene er reise vekk, hytta eller bypåske så må jeg jo stille spørsmål hva som menes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir noen dager på en hytte ved sjøen sammen med noen veninner.   God mat og mye vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når alternativene er reise vekk, hytta eller bypåske så må jeg jo stille spørsmål hva som menes. 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor jeg skulle reise til en by i påska 😐

Nå er det mange som bor i byen og det stilles spm med hva en skal i påsken?

Det spm går det fint an å svare på enten du skal være i byen, på bygda, hjemme eller du reiser vekk til New York eller du planlegger å overnatte i en snøhule på Svalbard. Noen gjør seg jo vanskelig med vilje og det er naturligvis helt i orden det, men betegnelsen bypåske er veldig forståelig for alle andre enn deg her i tråden.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
skreppamedleppa skrev (9 minutter siden):

Nå er det mange som bor i byen og det stilles spm med hva en skal i påsken?

Det spm går det fint an å svare på enten du skal være i byen, på bygda, hjemme eller du reiser vekk til New York eller du planlegger å overnatte i en snøhule på Svalbard. Noen gjør seg jo vanskelig med vilje og det er naturligvis helt i orden det, men betegnelsen bypåske er veldig forståelig for alle andre enn deg her i tråden.

Fordi det er mest byfolk her sikkert. Men for meg er bygda det normale og jeg gidder ikke forholde meg til noe annet. Er ikke her for å være grei jeg, og særlig ikke når folk tar for gitt at normalen er noe annet enn det jeg mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi det er mest byfolk her sikkert. Men for meg er bygda det normale og jeg gidder ikke forholde meg til noe annet. Er ikke her for å være grei jeg, og særlig ikke når folk tar for gitt at normalen er noe annet enn det jeg mener. 

Men det er jo bare til å svare på spm som er blitt stillt, en trenger ikke være spesielt grei engang for å svare på det som er stillt. Ts kan jo ikke ramse opp alle de 10000 milioner av alternativ for hvor folk er i påsken. "Buuu huuu jeg tilbringer påsken i båten og ts har ikke nevnt det en gang, da protesterer jeg".... Svar det som er det normale for deg, det et jo ikke noe å lage noe stor sak ut av det vel. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
skreppamedleppa skrev (4 minutter siden):

Men det er jo bare til å svare på spm som er blitt stillt, en trenger ikke være spesielt grei engang for å svare på det som er stillt. Ts kan jo ikke ramse opp alle de 10000 milioner av alternativ for hvor folk er i påsken. "Buuu huuu jeg tilbringer påsken i båten og ts har ikke nevnt det en gang, da protesterer jeg".... Svar det som er det normale for deg, det et jo ikke noe å lage noe stor sak ut av det vel. 

Hadde det stått hjemmepåske så hadde jeg svart normalt. Akkurat samme sak som at man nevner en gate eller butikk og tar for gitt at alle vet de mener i Oslo. Som om Oslo er verdens navle 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde det stått hjemmepåske så hadde jeg svart normalt. Akkurat samme sak som at man nevner en gate eller butikk og tar for gitt at alle vet de mener i Oslo. Som om Oslo er verdens navle 😅

Så du mener altså ts skulle nevnt alle de millioner av alternativene hvor mennesker kan tilbringe påsken sin for at du ikke skulle blitt fornærmet? Du klarer ikke si hvor di tilbringer påsken selv uten at alternativet ditt blir nevnt?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...