AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:20 #1 Del Skrevet fredag kl 10:20 Skal du reise vekk? På hytta eller lengre eller blir det bypåske på deg og dine? Hva gjør du på i påsken? Anonymkode: 793c4...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:24 #2 Del Skrevet fredag kl 10:24 Det blir hjemmepåske. Hjemmekontor mandag-onsdag og så fri. Store deler av kollektivtrafikken i byen stenger som vanlig i påsken. Men greit det også, det blir netflix og påskemarsipan på fridagene. Anonymkode: d2a6e...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:27 #3 Del Skrevet fredag kl 10:27 Alltid hjemmepåske. Hvis det er fint vær er det helt nydelig å bare være hjemme. Det eneste vi skal er i bursdag til en nevø. Anonymkode: f32e7...67e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet fredag kl 10:28 #4 Del Skrevet fredag kl 10:28 Jeg elsker påsken 🐥🐣En hedensk vårfest..🪻 Skal bare være hjemme i byen med mannen. Har plan om å feire mannen sin bursdag med middag ute og Dagfinn Lyngbø show ellers så blir det en stille påske sånn sett med rødvin i sofakroken og påskegodis hvor jeg skuer over et fint påskepyntet hjem💛 Det blir noen dagsturer med appelsin, solo og grillpølser i sekken og ellers et deilig slarafenliv. Skal for det meste bare lese pensum til skolen (påskekrim bøkene mine får vente til sommeren), og begynne på eksamen men det blir noen langdryge brønsjer med godt pålegg, nyte våren tid, ingenting haster tid, pysjtid, kaffe slumring på sengen tid kjenner jeg meg selv rett. Hvilepuls for det meste. Bare kos og velstand.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:52 #5 Del Skrevet fredag kl 14:52 Hjemmepåske her også, deilig med fri og late dager. Blir litt ryddig både i bod og hage ellers blir det sjøsetting av båten og ta oss noen fisketurer, god mat og påskeegg, hvem trenger vel mer? Anonymkode: cebd3...f36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden «Hjemmepåske» på hjemplassen min. Moren min ble akutt dårlig i forrige uke, så det blir en litt annen påske enn det jeg hadde tenkt. Hun er heldigvis bedre nå, men dagene går til å være innom hos henne. Anonymkode: c0302...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Sitte hjemme å irritere meg over at det er påske. Alt er stengt. Alt for mange folk ute når ting endelig er åpen. Hater påske. Unødvendig "høytid". Anonymkode: 481c7...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden Hjemmepåske med mann og barn. Vi skal dra på kino, gå tur i marka, besøke familie, grille og ellers bare være hjemme - få unna litt vårrengjøring, spille brettspill, se film osv. Ungene har heldigvis noen venner som også er hjemme, så det blir sikkert litt besøk også ☺️ Anonymkode: 18a8a...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sitte hjemme å irritere meg over at det er påske. Alt er stengt. Alt for mange folk ute når ting endelig er åpen. Hater påske. Unødvendig "høytid". Anonymkode: 481c7...6cf Hva er det du pleier å gjøre i hverdagen da? Bare gå rundt på butikker 24/7? Anonymkode: cebd3...f36 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden Minst mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden Skal jobbe på hverdagene og så reiser jeg til barndomshjemme - selv om jeg er snart seksti år... Mor og øvrig familie der. Egentlig har jeg mest lyst å være for meg selv i byen, men føler at jeg må reise hjem noen ganger i året - og jeg bruker jo ikke feriedager når det er røde dager, så passer greit. Synes påsken er bedre enn julen, som jeg føler blir veldig tett og klam - påsken har lysere dager og ikke så mange tradisjoner. Men må innrømme at jeg synes påsken for fem år siden var topp - da var jeg alene hjemme i leligheten min hele påska. Anonymkode: 15a4a...fec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 18 timer siden #12 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 12.20): Skal du reise vekk? På hytta eller lengre eller blir det bypåske på deg og dine? Hva gjør du på i påsken? Anonymkode: 793c4...305 Ingen av delene. Skal ikke reise bort. Har ikke hytte, så det er ikke noe alternativ. Bor ikke i byen, så blir ikke bypåske heller... Jeg er bonde på Østlandet og nå er det våronn. Jeg skal sitte på traktoren alle "sorte" dager inkludert lørdagene. De "røde" dagene skal jeg samle krefter til å sitte mange 12-timers-dager på traktoren igjen.... Sånn blir det trolig fram til St. hans. Da roer det seg kanskje litt ned, med mindre det blir "ferievær" med masse varme og uten regn, for "ferievær" betyr null ferie for meg. Da må jeg vanne jordene døgnet rundt for å berge avlingene som jeg skal leve av frem til høsten 2026. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden Ah, nå var det deilig med ferie! Første del er hytteliv til onsdag, så litt avslapping hjemme, og bursdagsfest til helgen. Jeg skal lage rebus, gå noen turer, spise snop, lese noen bøker, ligge så lenge jeg vil i badekaret. Jeg gleder meg til ferie! 🥰🥰 Anonymkode: bf3ee...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden Blir mest hjemmepåske. Men vi skal på småturer, blandt annet til Kautokeino og Finland, og noen skiturer her og der. Kommer litt en på været. Anonymkode: 72146...77a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Vi hadde egentlig tenkt å ikke legge noen planer, og bare slappe av. Endte med at det blir hyttetur, 2x familiebesøk, sverigetur og hjelp med å pusse opp en hytte. Siste helgen skal vi hvertfall bare være oss to 🐣🐣 Anonymkode: 16ddb...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden Reiser til USA i kveld og blir borte i 14 dager 😊 Så blir å feire påske der. Anonymkode: f2964...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden Ingenting. Har vakt på jobb. Så blir det jobb så må jeg det. Anonymkode: 68f29...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Hjemmepåske. Var på Kanariøyene i mars, og har en russ som ikke vil reise bort. Blir en avslappende påske, med utflyttet barn som kommer hjem, samt litt familiebesøk. Jeg jobber også to dager. Deilig med lite planer og å slippe å stresse rundt på Gardermoen eller stå i bilkø. Anonymkode: 5163e...665 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Sol og bad til og med onsdag. Så tradisjonell hyttetur torsdag-mandag. Anonymkode: c95d9...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Blir bypåske hjemme her i Oslo. Husets ungdom har reist utenlands så nå er det bare oss gamlinger igjen her. Vi har fri, og i går tok vi trikken (for første gang på flere år) til andre siden av byen, og gikk hjem. Nå gikk vi selvfølgelig ikke strake veien, så det ble en ekstra lang vandring. Ellers så blir det vel til at vi tar flere spasertur, så får vi sjekke ut hva byen har å tilby noen av dagene. Muligens det blir en biltur eller to også. Blir vel litt lesing, se litt film kanskje. Anonymkode: a1c67...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå