AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:32 #1 Del Skrevet fredag kl 09:32 Det ble slutt med eksen på søndag. Forholdet var turbulent og besto av mye krangling. Han har løyet og skuffet meg mange ganger. Til og med prøvd å forandre meg - som han jo også har lyktes i fordi jeg har mistet store deler av meg selv under forholdet. Dråpen var sist krangel - som gjorde at vi slo opp. Men vi har nok begge mistet litt følelser underveis. Jeg vet jeg har. Vi er enige om at bruddet er riktig og på tide. Nå i kveld fikk jeg melding av han.... "Tror du det hadde funket for oss å være friends with benefits?". Altså hva søren?! Det er ikke gått en uke engang. Anonymkode: ef9e9...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:37 #2 Del Skrevet fredag kl 09:37 Du vet svaret på dette: nei, totalt uaktuelt. Anonymkode: d9c47...194 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:40 #3 Del Skrevet fredag kl 09:40 Selvfølgelig nei. Anonymkode: 11106...dfb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:41 #4 Del Skrevet fredag kl 09:41 Ikke gjør det! Jeg var en av de som takket ja til dette supergode forslaget, selvfølgelig basert på at det kunne bli oss igjen - men det blir det jo ikke når han bare får gledene ved et forhold. Det har ført til at jeg er ute av arbeidslivet og går til behandling på DPS. Sier ikke at det må gå så dårlig med alle, men sunt - det er det ikke. Anonymkode: 4f242...155 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:44 #5 Del Skrevet fredag kl 09:44 Hva lurer du på? Ikke svar ham. Anonymkode: e90e2...450 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:46 #6 Del Skrevet fredag kl 09:46 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du vet svaret på dette: nei, totalt uaktuelt. Anonymkode: d9c47...194 Ts. Ja det er fullstendig aktuelt. Endte opp med å svare "Er du helt tjukk i hodet! Jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre". Til det svarte han "Det er lov. Hvordan går det med deg?". ALTSÅ han er jo helt ute. Anonymkode: ef9e9...38b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:46 #7 Del Skrevet fredag kl 09:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts. Ja det er fullstendig aktuelt. Endte opp med å svare "Er du helt tjukk i hodet! Jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre". Til det svarte han "Det er lov. Hvordan går det med deg?". ALTSÅ han er jo helt ute. Anonymkode: ef9e9...38b *UAKTUELT. Anonymkode: ef9e9...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:50 #8 Del Skrevet fredag kl 09:50 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts. Ja det er fullstendig aktuelt. Endte opp med å svare "Er du helt tjukk i hodet! Jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre". Til det svarte han "Det er lov. Hvordan går det med deg?". ALTSÅ han er jo helt ute. Anonymkode: ef9e9...38b Bra han viser hvor håpløs han er! Her får du jo bekreftelse på bekreftelse på hvorfor det var VELDIG riktig at det ble slutt. Ta det til deg, kutt kontakten, og kom deg videre i livet! Anonymkode: 09ee5...472 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:51 #9 Del Skrevet fredag kl 09:51 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts. Ja det er fullstendig aktuelt. Endte opp med å svare "Er du helt tjukk i hodet! Jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre". Til det svarte han "Det er lov. Hvordan går det med deg?". ALTSÅ han er jo helt ute. Anonymkode: ef9e9...38b Fantastisk svar ts 😂 Den siste meldingen er det fristende å svare "det skal du hoppe og drite i". Anonymkode: 6ad7f...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:52 #10 Del Skrevet fredag kl 09:52 Ts. Han eier jo null selvinnsikt og medmenneskelighet (!!!). Altså han fortjener å havne et visst sted. Hadde forholdet var et ok forhold, det hadde gått en god tid og begge hadde fått tid, så ja kanskje-kanskje noe å vurdere. Men når forholdet var er turbulent og kranglete forhold og det har ikke gått en uke engang, altså spørsmålet er bare dumt. Hvorfor i huleste spør man om noe som dette? Spurte etterhvert. Fikk til svar at han savnet å ha sex med meg, at jeg var den beste han hadde ligget med, og at han så for meg at vennskap med sex og uten forpliktelse ville passe oss bedre enn forholdet. Anonymkode: ef9e9...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:53 #11 Del Skrevet fredag kl 09:53 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bra han viser hvor håpløs han er! Her får du jo bekreftelse på bekreftelse på hvorfor det var VELDIG riktig at det ble slutt. Ta det til deg, kutt kontakten, og kom deg videre i livet! Anonymkode: 09ee5...472 Ts. Ja herregud, dette gjør det jo bare hundre ganger lettere å komme over han også. Ingen vil ha ha en sånn en. Anonymkode: ef9e9...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:56 #12 Del Skrevet fredag kl 09:56 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spurte etterhvert. Fikk til svar at han savnet å ha sex med meg, at jeg var den beste han hadde ligget med, og at han så for meg at vennskap med sex og uten forpliktelse ville passe oss bedre enn forholdet. Anonymkode: ef9e9...38b ….Passet HAN bedre, mente han nok. Anbefaler deg å avslutte all dialog. Plutselig har han smurt deg nok til at du blir smigret og takker ja. Anonymkode: 4f242...155 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:58 #13 Del Skrevet fredag kl 09:58 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fantastisk svar ts 😂 Den siste meldingen er det fristende å svare "det skal du hoppe og drite i". Anonymkode: 6ad7f...be5 Haha jo takk, måtte jo bli noe sånt. Han er jo tjukk i hodet når han foreslår noe sånt😂 På det spørsmålet igjen svarte jeg bare "igjen: jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre"... Også sluttet jeg å svare på en stund. Han sendte masse flere meldinger om fordelene ved å bli fwb, at vi fortsatt kunne ligge og være venner. Så at han jeg var den beste han hadde hatt i senga. Hahah, og da skrev jeg "Hyggelig å høre, kan ikke si det samme tilbake om deg. Ligger heller med hvem som helst andre enn deg", også blokkerte jeg. Anonymkode: ef9e9...38b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:00 #14 Del Skrevet fredag kl 10:00 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ….Passet HAN bedre, mente han nok. Anbefaler deg å avslutte all dialog. Plutselig har han smurt deg nok til at du blir smigret og takker ja. Anonymkode: 4f242...155 Ts. Endte opp med å blokkere han til slutt. Har utviklet så mye hat til den fyren i etterkant, at det skjer ikke. Anonymkode: ef9e9...38b 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:19 #15 Del Skrevet fredag kl 12:19 Uff jeg var dum å ble med på det for en stund bedre ligge med en ny enn å bli behandlet sånn. Aldri aldri igjen!! Anonymkode: 2b169...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:19 #16 Del Skrevet fredag kl 12:19 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts. Endte opp med å blokkere han til slutt. Har utviklet så mye hat til den fyren i etterkant, at det skjer ikke. Anonymkode: ef9e9...38b Stolt av deg! 💖 Anonymkode: 2b169...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:33 #17 Del Skrevet fredag kl 12:33 Klart det, om det er til begges fordel. No problemo. Anonymkode: 6a9d1...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet fredag kl 12:35 #18 Del Skrevet fredag kl 12:35 NEI!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:43 #19 Del Skrevet fredag kl 13:43 Skjønner ikke at det spiller noen rolle hva han vil. Det viktigste er jo hva du vil. Anonymkode: da82c...9dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet fredag kl 17:28 #20 Del Skrevet fredag kl 17:28 Er det egentlig noe å lure på da? Jeg hadde sagt et soleklart NEI om min eks hadde spurt 😄 Ikke om det hadde brent i helvete engang 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå