kaledonia Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Har dere prøvd KIKO sine sminkeprodukter ? Både Kicks og Zalando selger nå Kiko i Norge ! KIKO Milano makeup - KICKS - KICKS KIKO Milano online på Zalando Hva er dine favorittprodukter ?
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Lipglossen er min favoritt, den er veldig god. Har mange av de da de også er praktiske i størrelse, og aldri lekker i veske. De har også noen fine farger på neglelakk, som ofte er på tilbud da det ikke er det de er mest kjent for. Mascaraen er også veldig god. Hadde trodd prisene ville være avskrekkende, men ser det ikke er så stor forskjell fra hva jeg betaler i Italia. Anonymkode: 45902...f2c 1
kaledonia Skrevet 14. april Forfatter #4 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lipglossen er min favoritt, den er veldig god. Har mange av de da de også er praktiske i størrelse, og aldri lekker i veske. De har også noen fine farger på neglelakk, som ofte er på tilbud da det ikke er det de er mest kjent for. Mascaraen er også veldig god. Hadde trodd prisene ville være avskrekkende, men ser det ikke er så stor forskjell fra hva jeg betaler i Italia. Anonymkode: 45902...f2c Jeg er positiv overasket med de norske prisene ! Jeg har noe erfaring med BB cream, øyenbrynsmascara og leppestift og har lyst å prøve mer.
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april Jeg ble litt inspirert etter å ha svart i denne tråden. Kiko er et merke jeg tilfeldigvis har plukket med litt fra, særlig lipglossen som allerede nevnt. Men det ble til at jeg handlet inn en del, og har prøvd siste to dagene; Øyeskyggene; takk for tips! Soft Nude eyeshadow palette. Utrolig fint og praktisk palett, perfekt størrelse for reise. Long lasting eyeshadow stick; jeg kjøpte tre farger. Synes nesten disse overgår Armani sin Unlimited double touch liquid lip; flotte farger, og den sitter. Kommer til å kjøpe noen flere farger. Scultping touch creamy stick contour; ok. Men jeg foretrekker Milk. Også så alle pennene, både tørre og våte, utrolig fine ut. Og for et utvalg. Uten at jeg plukket med noe. Og så fin innpakning de har nå. Føler merket virkelig er noen knepp opp fra hva jeg husker. Anonymkode: 45902...f2c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå