Gå til innhold

Hun er 12 år eldre.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Eh..som en kvinne på litt over femti: En mann på 55 er en aldrende mann, både livsgnist, åpenhet for nye erfaringer og fysisk helse er...i fritt fall. 

Anonymkode: af2cb...001

Det der er nok særdeles individuelt. Personlig har jeg all livsgnist i orden og elsker nye erfaringer. Vekta har ikke vært så lav siden jeg var tenåring, og fysisk form ellers er det ikke noe å si på da jeg er svært aktiv. Dog ser jeg også mange det stemmer bra på, som har grodd fast og utviklet kulemage av dimensjoner. Men det gjelder da også folk i 40-åra, så her er det nok viktigere å se personen enn alderen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ingen hadde stusset et sekund om kjønnene var motsatt. 

Trist.

Anonymkode: ef943...95f

På KG er alt motsatt. Kvinnen er eldst= støttes fullt ut. Mens menn er griser hvis aldersforskjellen er over 10 år.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min farmor var faktisk 4 år eldre enn farfar. Der farmor ble 91 ble farfar faktisk 100. Og de data vel i en tid hvor det  nok ikke var  helt akseptert helt at kvinnen var eldre enn mannen i forholdet.  Når man kommer over en viss alder har ikke dette tallet såå mye å si lenger. 

Anonymkode: 26935...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nowayback skrev (1 time siden):

På KG er alt motsatt. Kvinnen er eldst= støttes fullt ut. Mens menn er griser hvis aldersforskjellen er over 10 år.

10 år er jo ingenting, verken den ene eller andre veien, hvis ikke den ene er under 18... Over 20 års forskjell  begynner å bli en signifikant forskjell. Begge veier. Men når forskjellen blir over 20, så pleier det å ha med penger og status å gjøre. Jeg synes det begynner å jevne seg ut nå, like mange kvinner med penger over 50 som ser etter yngre menn. Ferierer man feks i Nice, så er det ikke uvanlig å se steinrike kvinner med unge menn ved sin side. Før var ikke det så vanlig å se, skjedde mer i skjul. 

Anonymkode: 79e03...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...