Gå til innhold

Hun er 12 år eldre.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gratis skrev (1 time siden):

Du gjør som du vil TS og elsker den du vil, men du bør tenke på et par ting.
- Ønsker du barn så har du en utfordring!
- Har hun barn fra før? Hvor mange? Hvor mange fedre?  Jo flere, jo mer drama blir det.
- Er du sikker på at du ikke bare er en elsker? En av flere?

- Har aldri vært særlig gira på å få barn egentlig.

- Hun har ingen barn.

- For nå håpe på at jeg ikke bate er en elsker...😅 

TS.

Anonymkode: d2902...a78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig dumt prosjekt spør du meg. Du er i din primalder hun er på nedadgående kurve. Om hun ikke har barn fra før så vil det være hennes mål nr. 1 å få barn med deg. Da mister du resten av 20 årene til å skifte bleier og fokusere på det som du vil bære frukter av senere i livet. 

Anonymkode: a52fd...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om hun ikke har barn fra før så vil det være hennes mål nr. 1 å få barn med deg.

Ja du kjenner henne? Siden du vet dette mener jeg. 

Anonymkode: 211cb...f41

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde trodd du ville få samme råd og kommentarer som menn får her inne når de dater såpass mye yngre dame. Er greit å se at du ikke får det, for det er absolutt helt ok. 

Anonymkode: 016b9...1b0

Da er det aldri snakk om 12 år, men 22 eller 32 år yngre. 12 er innafor begge veier uansett kjønn.

Anonymkode: 450d5...883

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hadde stusset et sekund om kjønnene var motsatt. 

Trist.

Anonymkode: ef943...95f

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (6 timer siden):

Moren min giftet seg (ekteskap nr to) med en mann som var 11 år yngre enn henne. Ingen som sa noe på det. Han SÅ faktisk ikke yngre ut (litt rynkete fyr), så alle trodde de var jevngamle ved å se på dem.

Fotballstjernen Zlatan har vært sammen med sin partner Helena i over tjue år, han traff henne da han var bare 20. Hun er 11 år eldre enn han. De er sammen fremdeles i dag. Han har fridd, men hun sa nei :D Men de er sammen likevel altså!

Chris Hemsworth (Thor i Avengers) har ei kone som er 7 år eldre, og Jason Momoa (Game of Thrones) var sammen med 12 år eldre Lisa Bonet i 20 år 😇

Anonymkode: 5708e...f94

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

- Hun har ingen barn.

TS.

Da hadde jeg brukt kondom, om du ikke ønsker å være donor.

Anonymkode: f845f...d87

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

- Hun har ingen barn.

TS.

Kan du ikke spørre henne da? Hva hun er ute etter? Og husk at om du var dame og hun mann, så hadde ingen lett på et øyebryn engang mtp aldersforskjellen. 

Anonymkode: 5708e...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i ett ekteskap med 11års aldersforskjell. Vi har vært sammen i 15år, gift i 10 og har 3 barn sammen. Og det er det siste der jeg oppfordrer deg/dere om å virkelig tenke på/snakke om. For selv om «alderen bare er ett tall», så er biologien fortsatt tilstede.

Vi møttes når vi var 19+30, han er eldst. Og samtalen om barn kom tidlig på bordet, det var ikke aktuelt for han å vente i 10+år. Heldigvis var jeg klar for å være «ung mor», alternativet er at han hadde blitt «gammel far», som altså ikke var aktuelt for ham. I ditt tilfelle snakker vi i tillegg om at det er kvinnen som er eldst, og vi kvinner går enda raskere ut på dato når det kommer til barn.

Det er lett å tenke at dette ikke betyr noe når man er forelsket, at man er villig til å f.eks droppe barn for den man møter, at det er for tidlig i forholdet til å tenke på det, eller at man ikke er helt der enda uansett. Men så går årene, og så betyr det noe likevel. Med så stor aldersforskjell bør disse samtalene tas tidlig, man kan ikke vente og se det ann på samme måte som hvis dere begge var 25. 

Anonymkode: c85b1...4cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Trist.

Ikke så trist hvis du erkjenner forskjellen mellom kjønnene. 

En kvinne som ikke har fått barn og har rundet 35 år vil føle den biologiske klokka tikke. En mann som har levd livets glade dager frem til fylte 35 vil ofte ikke stresse med å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

God fredag folkens!

Jeg snakker med en helt fantastisk kvinne, som er 12 år eldre enn meg. Jeg er midt i 20-årene, og hun i slutten av 30-årene.

Hun er veldig attraktiv, har profesjonsutdanning og alt på stell. Så har du meg som er i sluttfasen av utdanningen, og fortsatt i "up and coming"-fasen.

Jeg vet at jeg ikke burde overtenke eller bry meg om hva andre tenker om aldersforskjellen. Men lurer nå fortsatt.

Når jeg var yngre, så datet broren min en som var rundt 8 år eldre, og vi i familien "mobbet" ham litt på en spøkefull måte. Dette er noe jeg vil slippe!

Har dere noen innspill, er det virkelig sååå ille med 12 års aldersforskjell?

Jeg ble veldig forelsket i en som var 13 år yngre og det har aldri skjedd meg før. Han var utrolig oppegående og reflektert. Turte aldri å si noe. Angrer:)

Hva andre mener er helt irrelevant og dere er begge voksne. Selv om jeg forstår at man lett kan bli påvirket, slik som jeg selv ble.

Har dere samme mål for fremtiden, så ønsker jeg dere lykke til og heier på dere!! Og ja, hadde sagt det samme hvis aldersforskjellen var motsatt!) 

Anonymkode: d5252...412

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ikke så trist hvis du erkjenner forskjellen mellom kjønnene. 

En kvinne som ikke har fått barn og har rundet 35 år vil føle den biologiske klokka tikke. En mann som har levd livets glade dager frem til fylte 35 vil ofte ikke stresse med å få barn.

Eh..som en kvinne på litt over femti: En mann på 55 er en aldrende mann, både livsgnist, åpenhet for nye erfaringer og fysisk helse er...i fritt fall. 

Kvinner på min alder er stort sett både sprekere og mer vitale og livsglade enn våre ca jevnaldrende menn, og jeg må si at jeg er fryktelig glad for at mannen min er et par år yngre og ikke et par år eldre enn meg. Da hadde vi vært i ...alvorlig utakt i livet.

Anonymkode: af2cb...001

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Teit å mobbe noen fordi de er sammen med en eldre dame. Hvem finner på disse reglene at menn skal være eldst.? De dør jo alltid før oss så det virker ikke logisk. Virker umodent å henge seg opp i sånt. Lev livet ditt og så slutter vel kommentarene etterhvert. Og så får du litt som fortjenet etter å ha vært med på mobbingen av din bror. Du overlever.

Har forresten to ekser som var en del år yngre. Ene var 6 år yngre. Andre husker jeg ikke. Ingen brydde seg.

Anonymkode: e8490...1f3

Vel, nå er det vel ingen regel som sier det. Men holdningen her på kg, om rollene hadde vært snudd - ville vært att denne mannen var en gammel gris og at damen kom til å kaste bort livet sitt på denne ekle gamle grisen. 

Er målet å dø mest mulig samtidig, eller å få barn? Kan ikke kjærlighet i seg selv være målet uten å på merkelig vis måtte prøve å rasjonalisere at et forhold kan bestå av en eldre og yngre partner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trist.

Det er en klassisk gjenganger her på kg, blant en del kvinner som er for likestilling men tilsynelatende ikke helt. Menn skal være menn, og kvinner skal være kvinner - spesielt når det kommer til dating. Menn skal være maskuline gentlemen, og kvinner skal få bade i sin tilbakeholdende femininitet. Burde ikke det samme gjelde her? Når det i "all tid" har vært normen at mannen skal være eldre enn kvinnen, er det ikke da veldig lite feminint å være den eldre kvinnen i forhold med en yngre mann? Skulle man neste tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endret så syn på dette selv. Har veldig lyst på en som er 11 år yngre, har aldri trodd jeg kunne tenke sånn. Når man møter noen man virkelig har en fantastisk kjemi med, blir alt glemt!

Vær tydelig på dine grenser for de rundt deg. Kommuniser at dette er viktig for deg. Masse lykke til ❤️

Anonymkode: 3813e...ccd

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M65: Dette er helt i orden. Så lenge dere trives sammen og ser en fremtid sammen så gi blaffen hva andre sier og mener. Dere to er i sentrum av deres liv, nyt det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, har du lyst til å bli pappa innen 5 år?😁 go for it

Anonymkode: 68e8b...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trist.

Nja. Jeg har ei i familien som er 24, gift med en på 35. Han er klar for å få barn men hun vil vente til hun er 30. han er veldig lei seg for det. flere i familien syns det er litt trist mtp på at mannen hennes blir jo en gammel pappa. Det er ikke alle som ønsker å være fedre som 45-50 åring med småbarn. 

Anonymkode: 68e8b...172

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

- Hun har ingen barn.

TS.

Vi møttes i samme alder som dere ca. Og vi fikk barn etter noen år sammen. 40 år er sent, men for de fleste er det fullt mulig å få barn da. Men er det slik at du etter noen år vil ha barn, og hun ikke, eller omvendt, så er dere fri til å skille lag vel? Det er heller hun som må tenke da, hvis du ikke har så lyst på barn, for det er hos henne det "haster" i så fall. Lev i nuet, og se hvor kjærligheten bærer. Que sera sera.

Anonymkode: 79e03...b93

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

En mann på 55 er en aldrende mann, både livsgnist, åpenhet for nye erfaringer og fysisk helse er...i fritt fall. 

Kvinner på min alder er stort sett både sprekere og mer vitale og livsglade enn våre ca jevnaldrende menn

Exact !  👏    

" You can`t fight biololgy "    Et uomtvistelig faktum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...