Gå til innhold

Hun er 12 år eldre.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

God fredag folkens!

Jeg snakker med en helt fantastisk kvinne, som er 12 år eldre enn meg. Jeg er midt i 20-årene, og hun i slutten av 30-årene.

Hun er veldig attraktiv, har profesjonsutdanning og alt på stell. Så har du meg som er i sluttfasen av utdanningen, og fortsatt i "up and coming"-fasen.

Jeg vet at jeg ikke burde overtenke eller bry meg om hva andre tenker om aldersforskjellen. Men lurer nå fortsatt.

Når jeg var yngre, så datet broren min en som var rundt 8 år eldre, og vi i familien "mobbet" ham litt på en spøkefull måte. Dette er noe jeg vil slippe!

Har dere noen innspill, er det virkelig sååå ille med 12 års aldersforskjell?

Anonymkode: d2902...a78

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann er 12 år yngre. Traff hverandre ca som dere. Gift med barn 15 år etter.

Anonymkode: 79e03...b93

• Liker 2
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

God fredag folkens!

Jeg snakker med en helt fantastisk kvinne, som er 12 år eldre enn meg. Jeg er midt i 20-årene, og hun i slutten av 30-årene.

Hun er veldig attraktiv, har profesjonsutdanning og alt på stell. Så har du meg som er i sluttfasen av utdanningen, og fortsatt i "up and coming"-fasen.

Jeg vet at jeg ikke burde overtenke eller bry meg om hva andre tenker om aldersforskjellen. Men lurer nå fortsatt.

Når jeg var yngre, så datet broren min en som var rundt 8 år eldre, og vi i familien "mobbet" ham litt på en spøkefull måte. Dette er noe jeg vil slippe!

Har dere noen innspill, er det virkelig sååå ille med 12 års aldersforskjell?

Det helt innenfor!! Kvinner lever lengre også så etter min mening bør mannen ideelt sett være yngre. Ikke tenk på det . Hvis dere liker hverandre og hun snakker med deg så er du bare heldig ! Kjør på! :)

Anonymkode: 3278a...a7d

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan andre reagerer, kan du ikke påvirke.  Men du kan selv velge om du bryr deg eller ikke. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvist skrev (2 minutter siden):

Hvordan andre reagerer, kan du ikke påvirke.  Men du kan selv velge om du bryr deg eller ikke. 

Joda, en kan påvirke mye ved å forklare og opplyse.

Anonymkode: 86cda...3e6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre den veien enn andre, siden menn eldes før (sykdom og utseendet, dør før) selv om 12 år er litt mye.
Vil dere det samme da? 

Er hun ferdig med/ikke lyst på barn for eksempel?

Anonymkode: feb9d...87f

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil dere det samme da? Anonymkode: feb9d...87f

Finn ut av den biten og bruk god tid p det. Blir det "ja" er det bare å nyte og glise, høres ut som dere lever en drøm for mange av oss :) 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min giftet seg (ekteskap nr to) med en mann som var 11 år yngre enn henne. Ingen som sa noe på det. Han SÅ faktisk ikke yngre ut (litt rynkete fyr), så alle trodde de var jevngamle ved å se på dem.

Fotballstjernen Zlatan har vært sammen med sin partner Helena i over tjue år, han traff henne da han var bare 20. Hun er 11 år eldre enn han. De er sammen fremdeles i dag. Han har fridd, men hun sa nei :D Men de er sammen likevel altså!

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde trodd du ville få samme råd og kommentarer som menn får her inne når de dater såpass mye yngre dame. Er greit å se at du ikke får det, for det er absolutt helt ok. 

Anonymkode: 016b9...1b0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mye bedre den veien enn andre, siden menn eldes før (sykdom og utseendet, dør før) selv om 12 år er litt mye.
Vil dere det samme da? 

Men noen klarer bare ikke å dy seg.... 🙄

Anonymkode: 016b9...1b0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk kvinnemenneske.. Hun frarøver deg jo muligheten til å få egne barn.

Anonymkode: 4fee0...420

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil dere det samme da? 

???
Hun er ikke fylt 40 en gang.

Anonymkode: d1cac...325

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

???
Hun er ikke fylt 40 en gang.

Anonymkode: d1cac...325

Men 40 er for sent for de fleste, og man skal vel ikke ha barn med én gang heller.

Anonymkode: 377d0...97c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare tull.

Anonymkode: 211cb...f41

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit å mobbe noen fordi de er sammen med en eldre dame. Hvem finner på disse reglene at menn skal være eldst.? De dør jo alltid før oss så det virker ikke logisk. Virker umodent å henge seg opp i sånt. Lev livet ditt og så slutter vel kommentarene etterhvert. Og så får du litt som fortjenet etter å ha vært med på mobbingen av din bror. Du overlever.

Har forresten to ekser som var en del år yngre. Ene var 6 år yngre. Andre husker jeg ikke. Ingen brydde seg.

Anonymkode: e8490...1f3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gjør som du vil TS og elsker den du vil, men du bør tenke på et par ting.
- Ønsker du barn så har du en utfordring!
- Har hun barn fra før? Hvor mange? Hvor mange fedre?  Jo flere, jo mer drama blir det.
- Er du sikker på at du ikke bare er en elsker? En av flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asterix skrev (1 time siden):

Samboeren min er 17 1/2 år yngre enn meg. Det fungerer i hvert fall utmerket.

Har dere funne ut hvem som er mest heldig..? :) 

Gratis skrev (19 minutter siden):

- Har hun barn fra før? Hvor mange? Hvor mange fedre?  Jo flere, jo mer drama blir det.
- Er du sikker på at du ikke bare er en elsker? En av flere?

.. ermm .. Som sagt: finn grundig ut om dere vil det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tragisk kvinnemenneske? Sto opp på feil fot i dag eller er du bare tragisk på generelt grunnlag? Det var jo vanvittig dømmende all den tid det ikke er gitt at TS vil ha barn en gang? Nå burde jo det ikke være noe større problem uansett om de er normalt friske, men det er da ingenting hun tar fra han? Det er ene og alene noe den yngre parten må ta stilling til og avgjøre hva som veier tyngst. 

Anonymkode: fada2...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kan jo si tydelig fra at du ikke ønsker kommentarer eller spøking rundt dette for eksempel? Det ville være en grei måte å løse det på.

Det er ikke ille med 12 års aldersforskjell hvis du vet at du ikke ønsker deg barn.

Anonymkode: 06eec...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...