Dyp pust Skrevet fredag kl 09:13 #1 Del Skrevet fredag kl 09:13 Jeg dyrker litt grønnsaker i år, salat, spinat, reddiker ol. Planen var å sette spirene ut på terrassen når de ble store nok, og jeg tenkte egentlig å bruke sånne runde 35 cm-store potter fra Juhla. Men det hadde vært mer praktisk med firkantede potter som kunne stå på passende plastikkbrett a la skobrettene fra IKEA. Er det noen som vet om firkantede, litt store ikke-gjennomsiktige potter, dype nok for grønnsaker, finnes noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:01 #2 Del Skrevet fredag kl 10:01 Hageland Anonymkode: 43fb6...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet fredag kl 10:04 #3 Del Skrevet fredag kl 10:04 Firkantede ‘murerkar’ fra f.eks. Biltema. Drill hull med drill eller lag med en grov spiker, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet fredag kl 10:04 #4 Del Skrevet fredag kl 10:04 Du kan lage dreneringshull i bunnen av et par sånne? Du får plass til mye jord og dype grønnsaker i noen sånne. 90 liters plastbalje fra Megaflis: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyp pust Skrevet fredag kl 10:13 Forfatter #5 Del Skrevet fredag kl 10:13 Million skrev (8 minutter siden): Du kan lage dreneringshull i bunnen av et par sånne? Du får plass til mye jord og dype grønnsaker i noen sånne. 90 liters plastbalje fra Megaflis: Akkurat sånn jeg forestilte meg! Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:23 #6 Del Skrevet fredag kl 10:23 Million skrev (18 minutter siden): Du kan lage dreneringshull i bunnen av et par sånne? Du får plass til mye jord og dype grønnsaker i noen sånne. 90 liters plastbalje fra Megaflis: Slike bruker vi. Vært utrolig kjekke. Vi har plank under så de ikke står rett på plattingen og har boret hull og leca i bund Anonymkode: b6c6d...d45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå