Gjest Dyp pust Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Jeg dyrker litt grønnsaker i år, salat, spinat, reddiker ol. Planen var å sette spirene ut på terrassen når de ble store nok, og jeg tenkte egentlig å bruke sånne runde 35 cm-store potter fra Juhla. Men det hadde vært mer praktisk med firkantede potter som kunne stå på passende plastikkbrett a la skobrettene fra IKEA. Er det noen som vet om firkantede, litt store ikke-gjennomsiktige potter, dype nok for grønnsaker, finnes noe sted?
Minmorsbarn Skrevet 11. april #3 Skrevet 11. april Firkantede ‘murerkar’ fra f.eks. Biltema. Drill hull med drill eller lag med en grov spiker, 1
Million Skrevet 11. april #4 Skrevet 11. april Du kan lage dreneringshull i bunnen av et par sånne? Du får plass til mye jord og dype grønnsaker i noen sånne. 90 liters plastbalje fra Megaflis: 1
Gjest Dyp pust Skrevet 11. april #5 Skrevet 11. april Million skrev (8 minutter siden): Du kan lage dreneringshull i bunnen av et par sånne? Du får plass til mye jord og dype grønnsaker i noen sånne. 90 liters plastbalje fra Megaflis: Akkurat sånn jeg forestilte meg! Takk for tipset.
AnonymBruker Skrevet 11. april #6 Skrevet 11. april Million skrev (18 minutter siden): Du kan lage dreneringshull i bunnen av et par sånne? Du får plass til mye jord og dype grønnsaker i noen sånne. 90 liters plastbalje fra Megaflis: Slike bruker vi. Vært utrolig kjekke. Vi har plank under så de ikke står rett på plattingen og har boret hull og leca i bund Anonymkode: b6c6d...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå