AnonymBruker Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Var i en ulykke, og ble operert fem ganger mens jeg fremdeles var ansatt i bedriften min. Dvs. at CV viser ingen hull. Likevel så er det lenge siden jeg jobbet, ettersom at jeg var «borte fra jobben» i to år, for dermed å slutte for å studere. Nå er jeg ferdig med treårig bachelorstudie. Hva lønner det seg å gjøre her? Vil HR opplyse om at jeg var «borte» (i behandling på sykehus) de siste to årene som ansatt? Anonymkode: 0c746...f18
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Skrevet 11. april Ikke fortell. HR har ikke lov å opplyse. Ikke lyv, men ikke trekk fram. Sykefravær er alle arbeidsgivers store skrekk. Anonymkode: 7b1a0...1ff 3
AnonymBruker Skrevet 11. april #3 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke fortell. HR har ikke lov å opplyse. Ikke lyv, men ikke trekk fram. Sykefravær er alle arbeidsgivers store skrekk. Anonymkode: 7b1a0...1ff Så bra at du kunne fortelle dette. Tusen takk! Hilsen ts. Anonymkode: 0c746...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå