Nowayback Skrevet 22 timer siden #41 Del Skrevet 22 timer siden Nettinettet skrev (På 13.4.2025 den 13.01): Jeg skjønner at det føles tungt, og det er ikke rart at du tenker det er "en kombinasjon" – det er lett å tro at ytre faktorer som høyde, hår, inntekt og personlighetstype diskvalifiserer en fra å bli valgt. Men vet du hva? Det stemmer rett og slett ikke. Det finnes mange menn som er lave, skallet, har lav inntekt og er introverte – og som er i fine, nære, kjærlige forhold. De har ikke "vunnet i gen-lotteriet", de har blitt valgt fordi de har vært trygge, ærlige og ekte. Det er nemlig det mange kvinner søker: Noen som gjør at de føler seg sett, trygg og verdifull – ikke nødvendigvis en som har selvtillit på overflaten, men en som tør å være sårbar og vise hvem han er. Så nei – dette er ikke et "de-problem". Det er et deg-problem, men ikke på den straffende måten. Det handler ikke om hvem du er, men hva du tror om deg selv. Og når du bærer den troen – at du ikke er verdt å velge – så er det det som skinner gjennom. Ikke høyden din. Ikke lønnsslippen. Ikke håret som ikke er der. Det viktigste du kan gjøre er ikke å bli høyere, rikere eller mer utadvendt. Det er å finne ro i deg selv, og begynne å tro at du faktisk har noe å gi. For det har du. Kvinner velger ikke alltid "de mest imponerende", de velger de som får dem til å føle seg trygge og sett. Det kan være deg – hvis du tillater deg selv å tro det. Takk, men jeg har blitt så gammel og sær så klarer ikke tro på endring. Hadde jeg hatt bra utseende, hår, muskler etc, så hadde jeg fått likes og matcher på tinder. Da hadde jeg i alle fall kommet så langt som til en date og treff. Så hadde jeg blitt dumpet når de så hvor innadvendt og nevrotisk jeg er. Og nettopp det å være innadvendt og nevrotisk er jo årsaken til at jeg ikke blir kjent med folk i virkeligheten. Hadde jeg gått i detalj på egen adferd her inne, så ville alle forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 11 timer siden #42 Del Skrevet 11 timer siden Nowayback skrev (10 timer siden): Takk, men jeg har blitt så gammel og sær så klarer ikke tro på endring. Hadde jeg hatt bra utseende, hår, muskler etc, så hadde jeg fått likes og matcher på tinder. Da hadde jeg i alle fall kommet så langt som til en date og treff. Så hadde jeg blitt dumpet når de så hvor innadvendt og nevrotisk jeg er. Og nettopp det å være innadvendt og nevrotisk er jo årsaken til at jeg ikke blir kjent med folk i virkeligheten. Hadde jeg gått i detalj på egen adferd her inne, så ville alle forstått. Takk for at du deler så ærlig. Jeg tror mange som leser dette kjenner seg mer igjen i deg enn du kanskje tror – du setter ord på en type håpløshet og fastlåsthet som er vanskelig å snakke om, men som finnes i mange liv. Og du har rett i én ting: Det er ikke nødvendigvis "samfunnets feil". Men det er heller ikke bare din. Det du beskriver er ikke et “deg-problem” som i "du er feil" – det er et menneskelig problem, og det handler om hva vi gjør når vi føler oss utenfor, og hvordan det former hele selvbildet vårt. Det er vondt når man føler at utseendet, væremåten og personligheten ikke fungerer i de rommene man prøver å entre. Og det er forståelig at du ikke klarer å tro på endring akkurat nå. Men jeg har bare lyst til å si én ting til deg: Du trenger ikke bli noe annet enn du er – du trenger bare å møte noen som tåler og forstår akkurat det du er. Det finnes mennesker som verdsetter ro, dybde, ettertenksomhet, og til og med nevrotiske trekk – fordi det er en del av det å være ekte. Men de menneskene finner man sjelden i overflatiske kontaktflater. Du trenger ikke 100 likes. Du trenger én person som ser deg uten at du må prestere. Så jeg skal ikke pushe håp på deg – men jeg skal heller ikke gi deg rett i at du ikke har noe å gi. For det har du. Du skriver med dybde, bevissthet og selvinnsikt. Og det er det faktisk mange som ville oppleve som attraktivt – hvis de fikk muligheten til å oppleve det i deg. Jeg håper du en dag tør å slippe noen inn, selv om det føles skummelt. Ikke for å bli en annen – men for å bli valgt akkurat som du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #43 Del Skrevet 11 timer siden Nowayback skrev (10 timer siden): Takk, men jeg har blitt så gammel og sær så klarer ikke tro på endring. Hadde jeg hatt bra utseende, hår, muskler etc, så hadde jeg fått likes og matcher på tinder. Da hadde jeg i alle fall kommet så langt som til en date og treff. Så hadde jeg blitt dumpet når de så hvor innadvendt og nevrotisk jeg er. Og nettopp det å være innadvendt og nevrotisk er jo årsaken til at jeg ikke blir kjent med folk i virkeligheten. Hadde jeg gått i detalj på egen adferd her inne, så ville alle forstått. Er det noe mål, da? Hvis du ikke har en attraktiv personlighet er det vel like greit å bare spare seg den skuffelsen i utgangspunktet. Anonymkode: c3611...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #44 Del Skrevet 11 timer siden Nowayback skrev (10 timer siden): Takk, men jeg har blitt så gammel og sær så klarer ikke tro på endring. Hadde jeg hatt bra utseende, hår, muskler etc, så hadde jeg fått likes og matcher på tinder. Da hadde jeg i alle fall kommet så langt som til en date og treff. Så hadde jeg blitt dumpet når de så hvor innadvendt og nevrotisk jeg er. Og nettopp det å være innadvendt og nevrotisk er jo årsaken til at jeg ikke blir kjent med folk i virkeligheten. Hadde jeg gått i detalj på egen adferd her inne, så ville alle forstått. Tja. Jeg vil absolutt kalle min kjære innadvendt og mye mer nevrotisk enn meg. Det lille han hadde igjen av hår da vi møttes, er også mista.... Anonymkode: 727d6...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11 timer siden #45 Del Skrevet 11 timer siden Nowayback skrev (10 timer siden): Takk, men jeg har blitt så gammel og sær så klarer ikke tro på endring. Hadde jeg hatt bra utseende, hår, muskler etc, så hadde jeg fått likes og matcher på tinder. Da hadde jeg i alle fall kommet så langt som til en date og treff. Så hadde jeg blitt dumpet når de så hvor innadvendt og nevrotisk jeg er. Og nettopp det å være innadvendt og nevrotisk er jo årsaken til at jeg ikke blir kjent med folk i virkeligheten. Hadde jeg gått i detalj på egen adferd her inne, så ville alle forstått. Hvor mange mennesker fikk du til å føle seg litt bedre enn utgangspunktet i går? Helt uten intensjoner. Bare å være hyggelig mot han i kassa pø butikken. Jeg tipper 0 inkludert deg selv. om du ikke engang liker deg selv - gjør ingen andre det heller. Du må utstråle det du ønsker tilbake og det er ikke tits for tats. Om alle skip er gått og alt er håpløst - Hvorfor skriver du her? Les gjennom datingprofilen og slett alt som er negativt. Ta et nytt bllde der du smiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #46 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 23.48): Det var ikke spørsmålet. Anonymkode: 4c7b7...9b7 Ok. Anonymkode: d272b...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 32 minutter siden #47 Del Skrevet 32 minutter siden Hvis det skulle være et stort problem ville jeg foreslått særbo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #48 Del Skrevet 25 minutter siden Kvinner må slutte å gjøre det så lett å få sex, da vil menn søke monogami. Anonymkode: fd4df...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå