Gå til innhold

Nytt forsøk på eggeløsning? (Graf)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Natural Cycles mener at jeg hadde eggløsning for ca. en uke siden, men jeg kjente ingenting på kroppen, og det er veldig uvanlig for meg – jeg pleier som regel å merke det ganske tydelig. I tillegg bruker jeg fertilitetsmonitor (Clearblue), men den viste bare høy, aldri peak, før testingen måtte stoppes fordi det ikke var mulig å teste lenger pga sykluslengden min. 

Etter det har jeg gått over til eggløsningstester/strips, men jeg blir ikke klokere. Føler ikke de gir noe tydelig svar.

Når jeg ser på grafen, så lurer jeg:

Kan det ha vært et forsøk på eggløsning forrige uke som feilet, og at kroppen har gjort et nytt forsøk nå nylig? Temperaturene har jo plutselig hoppet litt nå igjen…

Jeg har PCOS, så jeg vet at kroppen kan være litt ujevn med eggløsning. Noen med erfaring eller innsikt som kan hjelpe meg å tolke dette? Setter kjempepris på innspill! :) 

IMG_1812.png

Anonymkode: c63d1...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv pcos og det sies at vi ikke skal bruke el-tester da de ikke er gyldig på kvinner med hormonforstyrrelser.

Har ikke erfaring med appen du bruker, men kan se ut som el på cd 24. Det finner du kanskje snart ut om temp evt faller og mensen kommer? Eller om du ble gravid 😇

Anonymkode: 7981c...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...