moloko Skrevet fredag kl 07:51 #1 Del Skrevet fredag kl 07:51 Hei! Er fra Vestlandet og tar en megastor risk på å kjøre norgesferie i år. Vi har lyst å kjøre til Sverige- mellomstopp på bø I sommarland. Noen som har erfaringer å dele derfra? Bør jeg forhåndsbestille billetter og hotell? Eller kan man ta det på sparket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:10 #2 Del Skrevet fredag kl 08:10 Jeg ville ringt og spurt. Hvis det er knallvær, så kan det jo være at det blir fullt. Hvis det er litt kjølig, så mener jeg å ha sett at barna kan bruke våtdrakter. Hihi… «Bø i Sommarland»…. Sommarland i Bø (sier feil hele tiden selv 😅) Anonymkode: fd1c3...6ed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moloko Skrevet fredag kl 08:37 Forfatter #3 Del Skrevet fredag kl 08:37 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg ville ringt og spurt. Hvis det er knallvær, så kan det jo være at det blir fullt. Hvis det er litt kjølig, så mener jeg å ha sett at barna kan bruke våtdrakter. Hihi… «Bø i Sommarland»…. Sommarland i Bø (sier feil hele tiden selv 😅) Anonymkode: fd1c3...6ed Ja, sagt feil hele livet - umulig å snu ja kan ringe og høre. Uansett vil jeg jo ikke dit om det er forferdelig vær. Er ikke keen på våtdrakt haha. Da går heller ferden til kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:46 #4 Del Skrevet fredag kl 08:46 Husk vektbegrensninger på vannskliene! Er 100 kg - noe som er litt lite med tanke på at ektemannen er 2 meter. Det endte med at jeg måtte kjøre vannsklier med barna, noe jeg virkelig ikke likte ettersom at jeg er livredd i skliene 🙈🙈🙈 Anonymkode: 0b066...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:47 #5 Del Skrevet fredag kl 08:47 Det er en helt eksepsjonelt rævva park, da... Den var kjempefin frem til rundt 2000. Etter det tror jeg de har brukt cirka en tier og en tyggegummi på vedlikehold. Nedslitt, skittent, stengte ting og generelt kaos fordi ingen ansatte ser ut som de har passert konfirmasjonsalder. Må være helt imponerende dårlig drevet. Anonymkode: 27d0e...140 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:57 #6 Del Skrevet fredag kl 08:57 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er en helt eksepsjonelt rævva park, da... Den var kjempefin frem til rundt 2000. Etter det tror jeg de har brukt cirka en tier og en tyggegummi på vedlikehold. Nedslitt, skittent, stengte ting og generelt kaos fordi ingen ansatte ser ut som de har passert konfirmasjonsalder. Må være helt imponerende dårlig drevet. Anonymkode: 27d0e...140 Har du vært der de siste årene? ja, mye er likt som på 90-tallet. Men det er gjort store oppgraderinger der de siste årene. Nytt stort område rett ved mot i brøstet. Vært veldig fornøyd der de siste årene. i fjor ble det våtdrakt i sommarland for vårt barn. det er en camping like ved sommarland, der kan en leie både campingvogn og hytte. Grei lekeplass for barna. Høyt og lavt ligger ved siden av. Hotell nede i Bø sentrum. Ellers er det ca en time fra Bø til Grenland hvor det er flere hoteller. Anonymkode: 817b5...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:11 #7 Del Skrevet fredag kl 09:11 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg ville ringt og spurt. Hvis det er knallvær, så kan det jo være at det blir fullt. Hvis det er litt kjølig, så mener jeg å ha sett at barna kan bruke våtdrakter. Hihi… «Bø i Sommarland»…. Sommarland i Bø (sier feil hele tiden selv 😅) Anonymkode: fd1c3...6ed Det har jeg alltid sagt selv, og egentlig ikke tenkt over. Og jeg er 40+! Var der en gang som liten. Husker ikke så mye av det, men jeg husker at jeg hadde vannskrekk ( så hvorfor i huleste mine foreldre tok meg dit, kan jeg ikke forstå!). Anonymkode: e683c...36b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:22 #8 Del Skrevet fredag kl 14:22 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er en helt eksepsjonelt rævva park, da... Den var kjempefin frem til rundt 2000. Etter det tror jeg de har brukt cirka en tier og en tyggegummi på vedlikehold. Nedslitt, skittent, stengte ting og generelt kaos fordi ingen ansatte ser ut som de har passert konfirmasjonsalder. Må være helt imponerende dårlig drevet. Anonymkode: 27d0e...140 Dette har jeg hørt flere som sier. Jeg var der hver sommer når jeg var liten, men har hørt at mye av parken er helt lik som for 30 år siden. Mye som ser gammelt og slitt ut. Men de har jo fått noen nye basseng, sklier og vannområder da. Anonymkode: 60502...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:14 #9 Del Skrevet lørdag kl 17:14 moloko skrev (På 11.4.2025 den 9.51): Hei! Er fra Vestlandet og tar en megastor risk på å kjøre norgesferie i år. Vi har lyst å kjøre til Sverige- mellomstopp på bø I sommarland. Noen som har erfaringer å dele derfra? Bør jeg forhåndsbestille billetter og hotell? Eller kan man ta det på sparket? Vi har bestilt på forhånd, air bnb. Hotellet er dyrt og campingplassene fulle og dyre. Anonymkode: af5ba...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå