AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:29 #1 Del Skrevet fredag kl 07:29 De ser ikke nye ut lenge. Det er skikkelige riper, ikke misfarging som ser ut som riper, selv om det også kan forekomme. Det er en oppvaskmaskin fra Ikea. Vi bruker sånne myke all in one kapsler fra yes og finish. Bestikk får også ofte mørkegrå/brune flekker som sitter. Har klart å redde noen med skuring. Hvor er det mest sannsynlig at problemet ligger? Anonymkode: 34eb7...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:29 #2 Del Skrevet fredag kl 16:29 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De ser ikke nye ut lenge. Det er skikkelige riper, ikke misfarging som ser ut som riper, selv om det også kan forekomme. Det er en oppvaskmaskin fra Ikea. Vi bruker sånne myke all in one kapsler fra yes og finish. Bestikk får også ofte mørkegrå/brune flekker som sitter. Har klart å redde noen med skuring. Hvor er det mest sannsynlig at problemet ligger? Anonymkode: 34eb7...7d0 Gå over til Sun pulver, det er anbefalt av de fleste Norske produsentene av glass, Hadeland og Magnor. Anonymkode: 4558b...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:37 #3 Del Skrevet fredag kl 16:37 Det har jeg aldri opplevd, og jeg har brukt oppvaskmaskin i 25 år. De 11 siste årene en fra Bosch. Bruker alltid Sun oppvaskpulver (ikke tabletter). Har aldri brukt noe annet, da jeg er fornøyd med vaskeresultatet på denne så har jeg ikke sett poenget med å bytte. Leste et par artikler for lenge siden at det var anbefalt å bruke pulver og ikke tabletter i oppvaskmaskinen, fordi pulveret løste seg opp fortere og fikk dermed effekt lengre tid i vaskesyklusen, enn tabletter gjorde. Ikeas hvitevarer har dessverre ikke alltid det beste ryktet. Faren min har klaget i årevis på kjøleskap (og kjøkkenkraner) fra Ikea. Anonymkode: 074d4...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå