Ano32 Skrevet i går, 06:48 #1 Del Skrevet i går, 06:48 Hei alle prøvere 🥰 Må bare lufte meg litt og ønsker høre flere sine erfaringer, så spennende å lese om dette i disse forumene 🩷 Jeg er DPO 11 i dag og fikk neg på morgen urin med metode strimmel. I går tok jeg en digital CB som ble pos etter tidsfristen, men lest at dette er vanlig på disse Symptomer: DPO 5: Lys rosa utfold på papir etter samleie DPO 6: Mye murringer gjennom hele dagen, slik at jeg trodde mensen kom. Veldig trøtt. DPO 7: Fremdeles murring/ magekramper, en kvise dukket opp, luft i magen DPO 8: Noe murring, føles som at noe skjer. DOO 9: Gul/brunt utfold to ganger på papiret. DPO 10: Litt mer utflod, rosa farge, kan minne om start på mensen. Skjedde en gang på jobb, så stoppet det helt opp. To nye kviser. DPO 11: Negativ test, ingen tegn til rosa på pair selv etter samleie på morgen. Vet det enda kan være tidlig å teste positiv men begynner miste litt håp 🥺 Har aldri opplevd slike symptomer før og jeg har aldri kjent murringer før dagen jeg får mensen tidligere, sååå nervepirrende dette er 😄 Har noen opplevd noe lignende og likevel vært gravide? 🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet i går, 08:25 #2 Del Skrevet i går, 08:25 På dag 11 DPO så er det stor sannsynlighet for å få positivt resultat på en tidligtest (10mIU/ml) . Men det kan variere fra test til test. Metode strimlene er helt elendige. Der trenger man radarblikk for å se strek tidlig i en graviditet. 😂 skal du teste positivt på en vanlig hcg test (25mIU/mL) må du antageligvis vente noen dager til. 🙂 Har du pleid å blø i luthealfasen før, og hvor lenge pleier luthealfasen din å vare? Jeg tenker blod betyr enten 1) Graviditet 2) rift under samleie 3) progesteronmangel. Jeg har vært gravid (men mistet) maaange ganger. Det sies at progesteronsvingningene kvinner opplever etter eggløsning skaper både murringer, trøtthet, kviser og en rekke andre symptomer som etterligner graviditet. At hormonene svinger litt ekstra mye 6-9 dager etter eggløsning, gjør det ikke lettere å skille mellom gravid eller ikke gravid. Man kan bli helt tullete i hodet. 😛 Når det er sagt, så har jeg alltid opplevd at det murrer litt ekstra mye der nede når jeg faktisk har vært gravid. Vanskelig å beskrive. Men jo lengre jeg kommer, jo mer "sår" føler jeg meg i livmoren. Det er det eneste symptomet jeg har hatt, som er annerledes enn ellers. Trøtthet, kviser, oppblåsthet og alt annet er vanlig for meg. 🙂 Du får holde oss oppdatert på hvordan det går! At du blør, er jo et litt interessant symptom, synes jeg. Særlig om du ikke gjør det til vanlig. Krysser fingrene for deg! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ano32 Skrevet i går, 09:20 Forfatter #3 Del Skrevet i går, 09:20 Takk for svar Hjertefisk 🩷 Fasen min er alt fra 13-15 dager, var 13 sist fra eggløsning til mensen. Og nå skal jeg være 3 dager til IKM igjen. Jeg har litt murringer akkurat nå som har holdt på siden jeg dro til jobb i morges, du har helt rett, man kan bli helt tullete av dette 😄😄 Det er som sagt helt nytt for meg å få farget utfold så tidlig, dette har kun kommet dagen jeg forventer mens og da med enda sterkere farge. I tillegg til at jeg virkelig kjenner at NÅ kommer den 😅 Så man kan jo begynne lure på om noe skjer 🩷 Og at du også hadde en del murringer er spennende! Hvilke tester anbefaler du? Det er kun metode jeg har hjemme nå så fikk lyst å prøve en annen ☺️ Jeg skal absolutt oppdatere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:13 #4 Del Skrevet i går, 15:13 Har du testet noe mer? 😇 Anonymkode: 74f7a...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Ano32 skrev (10 timer siden): Takk for svar Hjertefisk 🩷 Fasen min er alt fra 13-15 dager, var 13 sist fra eggløsning til mensen. Og nå skal jeg være 3 dager til IKM igjen. Jeg har litt murringer akkurat nå som har holdt på siden jeg dro til jobb i morges, du har helt rett, man kan bli helt tullete av dette 😄😄 Det er som sagt helt nytt for meg å få farget utfold så tidlig, dette har kun kommet dagen jeg forventer mens og da med enda sterkere farge. I tillegg til at jeg virkelig kjenner at NÅ kommer den 😅 Så man kan jo begynne lure på om noe skjer 🩷 Og at du også hadde en del murringer er spennende! Hvilke tester anbefaler du? Det er kun metode jeg har hjemme nå så fikk lyst å prøve en annen ☺️ Jeg skal absolutt oppdatere! Jeg bruker babyplan, men de tror jeg kun kan kjøpes på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Ano32 skrev (12 timer siden): Hei alle prøvere 🥰 Må bare lufte meg litt og ønsker høre flere sine erfaringer, så spennende å lese om dette i disse forumene 🩷 Jeg er DPO 11 i dag og fikk neg på morgen urin med metode strimmel. I går tok jeg en digital CB som ble pos etter tidsfristen, men lest at dette er vanlig på disse Symptomer: DPO 5: Lys rosa utfold på papir etter samleie DPO 6: Mye murringer gjennom hele dagen, slik at jeg trodde mensen kom. Veldig trøtt. DPO 7: Fremdeles murring/ magekramper, en kvise dukket opp, luft i magen DPO 8: Noe murring, føles som at noe skjer. DOO 9: Gul/brunt utfold to ganger på papiret. DPO 10: Litt mer utflod, rosa farge, kan minne om start på mensen. Skjedde en gang på jobb, så stoppet det helt opp. To nye kviser. DPO 11: Negativ test, ingen tegn til rosa på pair selv etter samleie på morgen. Vet det enda kan være tidlig å teste positiv men begynner miste litt håp 🥺 Har aldri opplevd slike symptomer før og jeg har aldri kjent murringer før dagen jeg får mensen tidligere, sååå nervepirrende dette er 😄 Har noen opplevd noe lignende og likevel vært gravide? 🩷 Alt det er jo også tegn på mensen. Har ikke hatt symptomer før positiv test, de har heller kommet rundt uke 8. Har vært gravide 7 ganger, har 3 barn. Har mistet noen ganger. Anonymkode: 2a429...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Jeg hadde også en del sporadiske murringer fra 6-7 DPO som føltes annerledes enn mensen-murring. Var kanskje litt vondere enn mensen-murring faktisk. To friske svangerskap :) Anonymkode: 4eb0f...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Kroppen vet ikke at den er gravid før etter at hcg stiger, og alle symptomer du da kjenner på med negativ test er bare lutealfasen, og dets mange symptomer. De dagene før er bare tilfeldig med blødninger ect. Hvor mange sykluser har du prøvd? Og er du helt sikker på når el var? Anonymkode: d848e...7b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde også det forrige syklus og var bombe sikker at jeg var gravid men neida, var visst mensen😒 Anonymkode: 4d937...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå