AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:38 #41 Del Skrevet fredag kl 20:38 Jeg foretrekker store klespakker, og jeg leter leeenge til jeg finner et skikkelig kupp. Betaler maks 500. Vil helst ha sterke farger, og mye motiver. Anonymkode: fbec3...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:16 #42 Del Skrevet fredag kl 21:16 Jeg synes litt høyrere priser er greit så lenge plaggene er lite brukt eller nesten som nye. Det som irriterer MEG er at folk selger klespakker som inneholder BARE blått med dinosaurer og traktorer eller BARE rosa med prinsesser og enhjørninger - jeg vil ha nøytrale klær uten så mye grell print og tegnefilmfigurer 😅 Også er det ofte så mange stygge enkeltplagg i klespakker, som jeg vet at jeg hadde endt opp med å ikke bruke. Anonymkode: 49d95...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:45 #43 Del Skrevet fredag kl 21:45 1. Tøymykner som stinker ut hele huset, og klærne må vaskes hundre ganger. Det er det verste. 2. Klærne er av sykt kjipt, glatt, syntetisk stoff, men bildene er tatt på sånn avstand at det ikke er mulig å se på bildet 3. Bare et engangstilfelle, men bestilte en pakke med blant annet collegebukser og pyjamaser. Barnet som hadde hatt de før var tydeligvis ganske stor, slik at selv om det var rett størrelse, var strikken i alle buksene strekt helt i stykker. Da tenker jeg at man ikke kan selge klærne, måtte bare gi vekk alt. Anonymkode: 7829d...da2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:48 #44 Del Skrevet fredag kl 21:48 Jeg blir irritert når jeg selger og folk ber om 100 bilder og spør masse. Jeg setter alltid prisen lav, som softshelldress brukt i 3 mnd, nypris 699 for 300kr. For tilbud av noen at de ønsker å kjøpe den for 150kr! Anonymkode: 4681e...501 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:53 #45 Del Skrevet fredag kl 21:53 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg blir irritert når jeg selger og folk ber om 100 bilder og spør masse. Jeg setter alltid prisen lav, som softshelldress brukt i 3 mnd, nypris 699 for 300kr. For tilbud av noen at de ønsker å kjøpe den for 150kr! Anonymkode: 4681e...501 Jeg vil jo egentlig si at en dress brukt i 3 måneder ikke er verdt mer enn 150 kr da.. hvert fall hvis den er brukt i barnehagen daglig…. Her synes jeg du priset altfor høyt. Anonymkode: 6a083...1a4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:31 #46 Del Skrevet fredag kl 22:31 Jeg elsker barneklær, jeg elsker å bruke mange timer på å lete etter skatter på finn/tise/facebook. Jeg kjøper kun pene kvalitetsklær, men betaler da gjerne samme pris som vanlige klær koster i butikken, eller mer. Jeg selger også masse, ganske dyre plagg, men det er vel bare de med samme interesse for klær som meg som handler av meg, vil jeg tro. Jeg personlig kunne aldri kjøpt en klespakke der man er prisgitt noen andre som smak. Det er så mye drit i sånne pakker, og hadde nok endt opp med å kaste en hel del, og da er poenget med å handle brukt borte. Det som er så fint med bruktmarkedet er at det er noe for en hver smak, og å drive å irritere seg over at noen liker å gjøre det på en annen måte enn man selv foretrekker er vel bare bortkasta bruk av energi? I dag har jeg handlet brukt for sikkert 2-3000kr, og ikke mer, og jeg har solgt for omtrent det samme. Da har jeg fått masse fint av super kvalitet til sommeren, og kvittet meg med tilsvarende, og samtidig gått omtrent i 0. Anonymkode: c50d9...b52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:22 #47 Del Skrevet i går, 02:22 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vil jo egentlig si at en dress brukt i 3 måneder ikke er verdt mer enn 150 kr da.. hvert fall hvis den er brukt i barnehagen daglig…. Her synes jeg du priset altfor høyt. Anonymkode: 6a083...1a4 150 kr?😂 Anonymkode: d5306...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:34 #48 Del Skrevet i går, 05:34 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 150 kr?😂 Anonymkode: d5306...495 300kr for en brukt dress er jo omtrent halv pris. Jeg vil si at klær som brukes utendørs må ned til hvertfall 70% av Nypris, men mindre det er klær av skikkelig topp kvalitet som isbjørn of Sweden, berg and, reima osv. da er kanskje halv pris av Nypris ok om det ikke finnes slitasje. Anonymkode: c50d9...b52 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:18 #49 Del Skrevet i går, 06:18 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): 300kr for en brukt dress er jo omtrent halv pris. Jeg vil si at klær som brukes utendørs må ned til hvertfall 70% av Nypris, men mindre det er klær av skikkelig topp kvalitet som isbjørn of Sweden, berg and, reima osv. da er kanskje halv pris av Nypris ok om det ikke finnes slitasje. Anonymkode: c50d9...b52 Ja og en dress brukt i 3 måneder er garantert ganske slitt. 300kr er altfor mye. 150 til maks 200kr er ok. Anonymkode: 6a083...1a4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:50 #50 Del Skrevet i går, 07:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja og en dress brukt i 3 måneder er garantert ganske slitt. 300kr er altfor mye. 150 til maks 200kr er ok. Anonymkode: 6a083...1a4 Dette! det er uinteressant for kjøper hvor mye du betalte og hvor mye tap du får. En brukt dress betaler man ikke halv pris for. Da venter man på salg og går den til den prisen ny Anonymkode: 27166...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:07 #51 Del Skrevet i går, 08:07 Det som provoserer meg, er at det finnes moteklær og motemerker til barn. Syns det er helt vilt at folk biter på. Folk kjøper disse merkene brukt og slitt for vanvittige summer. Selgeren forstår jeg, men ikke kjøperen. Samme gjelder vogn 😳😅 Det trenger ikke hete Kattenakken eller Reima for at det skal være yttertøy av kvalitet. Ble helt sjokkert da jeg ble mor, og oppdaget en helt ny verden av poppis merker. Ungen bryr seg jo ikke, så lenge det er behagelig. Og hva er greia med Newbie? Det er jo bare Kappahl. Syns ikke de klærne er noe bedre kvalitet enn Lindex og Name It. Anonymkode: b6a44...9c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:14 #52 Del Skrevet i går, 08:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja og en dress brukt i 3 måneder er garantert ganske slitt. 300kr er altfor mye. 150 til maks 200kr er ok. Anonymkode: 6a083...1a4 Eh nei den er ikke garantert ganske slitt altsp Anonymkode: d5306...495 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:14 #53 Del Skrevet i går, 08:14 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dette! det er uinteressant for kjøper hvor mye du betalte og hvor mye tap du får. En brukt dress betaler man ikke halv pris for. Da venter man på salg og går den til den prisen ny Anonymkode: 27166...7a4 Ditt valg det men nei den trenger ikke være spesielt slitt Anonymkode: d5306...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:15 #54 Del Skrevet i går, 08:15 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 300kr for en brukt dress er jo omtrent halv pris. Jeg vil si at klær som brukes utendørs må ned til hvertfall 70% av Nypris, men mindre det er klær av skikkelig topp kvalitet som isbjørn of Sweden, berg and, reima osv. da er kanskje halv pris av Nypris ok om det ikke finnes slitasje. Anonymkode: c50d9...b52 De koster vel 700 nå , jeg hadde ikke solgt til 70% etter tre mnd , Anonymkode: d5306...495 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:23 #55 Del Skrevet i går, 08:23 Folk eier ikke skam når de legger ut brukte barneklær. Tar seg grovt betalt, det blir nesten pinlig😬😅 Anonymkode: 2f0db...0a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet i går, 08:27 #56 Del Skrevet i går, 08:27 Pris og kvalitet. "Regntøy med hull, 350 kr" f. Eks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:49 #57 Del Skrevet i går, 08:49 Jeg kjøper veldig mye brukt, inkl klær og sko til barn. Egentlig mest i bruktbutikker og loppemarked men også finn.no. En ting jeg har lært, er å ikke gå for de populære merkene. Som type Molo dress eller MiniMe jakker, de er så populære at folk vil ha mye penger for veldig slitne plagg. En annen ting er Docboots, Cherrox, de blir slite ut i hælen etter bare ett barn / en sesong, disse er ikke verdt det å kjøpe brukt. Og, pass deg for altfor rene Gortex/vintersko. Det er sjanse at eieren å vasket de og tørket i tørketrommel - det ødelegger borrelåser, og man må sy på ny borrelås for å kunne bruke sko. Så alltid sjekke borrelåser. Ellers har jeg lite problemer. TS, pakkene med klær som er godt priset og bra kvalitet - de selges raskt! Det du ser blir liggende over lengre tid, er jo nettopp fordi det er overpriset. Ingen kjøper det. Anonymkode: 39b6a...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:02 #58 Del Skrevet i går, 10:02 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 300kr for en brukt dress er jo omtrent halv pris. Jeg vil si at klær som brukes utendørs må ned til hvertfall 70% av Nypris, men mindre det er klær av skikkelig topp kvalitet som isbjørn of Sweden, berg and, reima osv. da er kanskje halv pris av Nypris ok om det ikke finnes slitasje. Anonymkode: c50d9...b52 Den er ikke brukt i barnehagen, kun brukt som overall når vi går til butikken. Så nei, 150kr er ikke greit! Anonymkode: 4681e...501 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:11 #59 Del Skrevet i går, 11:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den er ikke brukt i barnehagen, kun brukt som overall når vi går til butikken. Så nei, 150kr er ikke greit! Anonymkode: 4681e...501 Slapp av. Du må gjerne forsøke å selge den til 300, men nå er det 50-70% på disse dressene i nettbutikker overalt. Så den prisen får du ikke for en brukt dress. Anonymkode: 27166...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:15 #60 Del Skrevet i går, 11:15 Kjenner også at brukte leker er utrolig frustrerende. Fant en annonse med masse leker og prisen på annonsen var 40kr. Da regner jeg med at det er 40kr per leke. Men da jeg spurte om pris på en av de, måtte de undersøke mer, for de veiledende (seriøst veiledende priser på brukte leker?!?) lå ganske høyt, så de måtte tenke seg om før de satte en pris her. Jeg MÅ ikke ha den leken. Det var noe jenta her i hus liker akkurat nå og tenkte da å kjøpe brukt til en billig penge i stedet for å kjøpe nytt. Men jeg gidder ikke å sitte og vente på en sånn smiling selger som skal forsøke å ty e mest mulig ut av en brukt leke. Da kjøper jeg den heller ny og vet at den er ren og med garanti! Anonymkode: 27166...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå